🔥part 41🔥

318 13 2
                                    

2018. 12. 31.

Már néhány napja itt vagyunk Monacoban Max házában. Jó nyílván nem csak mi vagyunk itt hanem a kis családunk nagy része. És most még Kimi felesége Minttu-t is eljött. Persze a gyerekeket nem hozták bár szerintem ez nem nagyon nagy probléma mivel rendesen lesznek itt bulik. Ja és mielőtt elfelejteném nem csak Minttu van először ilyen találkozáson mivel Cate is. Pierre barátnőjét most elöször látjuk majd. Hát igen jó sokan vagyunk de kettő házban simán elférünk és mivel Max és Charles egy utcában lakik így még mindenki biztonságban "haza" mehet egy buli után.  Ja és persze hogy ne csak a bulikról beszéljek ami az éjszaka folyamán van így elmesélem mit csinálunk napközben. Röviden pihenünk. Jó ,jó egy picit részletesebben medencézünk, tenger parton pihenünk vagy éppen a medence parton mivel Charlesnak az is van.

Ma viszont van a nagy nap mivel 2018 utolsó napjához is elérkezdtünk. A 2019-es év mindenkinek nagyon meghatározó lesz és pont ez miatt döntöttünk úgy hogy ezt az év elejét ünnepeljük együtt. Kezdjük ott ,hogy Lando Alex és George jövőre az F1-be folytatják a pályafutásukat.  Dan a Renaultnál folytatja míg Pierre felkerült a nagycsapatba. Carlos a megdöbbentő Francia csapatból kidobása után hozzánk csatlakozott. Kimi az utolsó éveibe átült az Alfához. Charles meg megörökölte a Fin helyét a Ferrariba. Vic-nek pedig 6 nap múlva lesz egy szépség versenye és mivel  mindenki marad addig ezért lesz a holland lánynak egy kis szurkoló tábora.  Nagyjából mindenkinek ez lesz élete során az egyik legjobb éve.

Viszont most reggel van. Este medencés buli volt Charlesnál. Nem ittunk sokat ,de mégis sokat szórakoztunk. Hajnali 1 körül vissza is mentünk Max házába ahol nem csak mi és Max van hanem: Amanda, Lewis, Mia, Carlos és persze Vic volt. Mi Miáékhoz csöveltük be magunkat. Megnéztünk egy filmet majd mentünk a saját szobánkba aludni.

Mikor felkeltem egyből a konyhába mentem ahol Vic és Amanda éppen reggelit csináltak miközben Max-et beszélték ki. Nyugi mindig ezt csinálják.

-Jó reggelt. -mosolyog rám a holland lány.

-Nektek is. -mondom unottan.

-Tessék. -rak Amanda elém egy bögre kávét. -Csak ,hogy jobb kedved legyen.

-de hát nincs rossz kedvem. -mosolyogtam rà. -ittam bele a kávémba. -na megyek felkeltem Landot. -léptem ki az ajtón.

-Akkor én meg felkeltem Max-et.-jött utánam Amanda. A lépcsőnél össze futottunk a spanyolal és egy gyors köszönés után mentünk tovább a dolgunkra.

Amanda az első ajtón benyitott én meg mentem tovább mivel a folyosón az utolsó szoba volt a miénk. Lassan benyitottam és egyből az alvó Landoval találtam szembe magam.

-Jó reggelt. -kezdtem el simogatni. Az üres poharat amiből idő közben megittam a kávét az éjjeli szekrényre raktam majd újra Landora néztem aki még mindig aludt. -Lando.

-hm-fordult felém azonban még mindig nem nyitotta ki a szemét.

-Ideje fel kellni. 8 óra. 

-Akkor még van idő. -húzott magára.

-Lando ne már. -nevettem el magam.

-Már az is zavar ha veled akarok lenni minden egyes percben.

-Az sose zavar.

_______________________________

-Na srácok annyit kérek ne hányjátok össze a kecót. -hozta ki az első pia mennyiségek Charles és Artur.

-Ja és Candyt se. -tette hozzá Artur. Igen őt is elhoztuk bár mivel van 2 kutya mániás is ezért sosincs nálunk. -Nem akarok össze hányt kutyával aludni.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now