🏎️part 19🏎️

468 14 3
                                    

Az elmúlt egy hétben  a legtöbb időmet Landoval töltöttem. És randiztunk is a tenger parton. Viszont szerda este haza vitt mert másnap mentünk Oroszországba pontosabban Szocsiba. Reggel 10 körül Lando jött értem. Viszonylag egyszerű outfit-ben voltam egy fekete farmerben meg egy szürke pulcsiban amit még Lando adott egyszer kölcsön de azóta nálam volt. Hm... Vajon miért. Na mindegy ebbe most ne menjünk bele. Mikor kiértünk a reptére most valami csoda miatt nem Daniel várt minket hanem mi vártuk őt. Miután végre megjött elindultunk. Én mankóval voltam így az én cuccomat Lando vitte. (Amúgy feltűnt neki , hogy az ő pulcsiját hordom de azt mondta hogy cuki vagyok benne) Mivel késett a gépünk ezért várni kellett a váróba mi Landoval ültünk le egymás mellé Daniel meg velünk szemben foglalt helyet. Lando borzasztó fáradt volt csak azt nem tudtuk hogy mi miatt na mindegy az a lényeg hogy az én karjaimban aludt. Daniel meg mint az újságírók (akikkel eddig még nem találtuk szemben magunkkal) lefotózott minket majd átküldte. Mikor megláttam a képet egyből rá néztem és kb. megöltem a tekintetemmel.  10 perc múlva indult a gépünk szóval mi is mentünk. Felszálltunk a gépre. Nagyon szép luxus volt az egész. Leültünk majd Daniel-el kértünk egy kávét Lando inkább az alvást választotta. Sokat beszélgettünk Daniel-el majd én is elálmosodtam így aztán Lando-hoz bújtam és elaludtam . Útból kb  1 óra volt hátra mikor Lando felkelt és játszani kezdett a hajammal. Miután ez megéreztem a fejemet az ölébe hajtottam és ott aludtam tovább. 45perc múlva leszállt a gép elmentünk a szállásra majd lementünk a pályára mivel délután az F2-eknek volt 1. szabad edzése. Addig én a Carlin garázsba ültem. Miközben zajlott a szabadedzés az F1-eseknek sajtó délutánjuk volt. A 2 órás szabadedzés után Lando mikor kiszállt az autóból egyből odajött hozzám és megcsókolt.

-Büszke vagyok rád -mondtam majd a nyakába ugrottam.

-hát most csak 2. lettem de majd az időmérő edzésen én leszek a legjobb. Ugye nem izgultál értem?-kérdezte mert szerintem látta rajtam , hogy egy picit ideges vagyok.

-De nagyon de megbízók benned és tudom , hogy nem fogsz hülyeséget csinálni. -mondtam majd szorosan magához ölelt.

Lando gyorsan át öltözött majd kimentünk az újságírók sokasága vett minket körbe. Áradoztak a hülyébbnél hülyébb kérdések. De mi nem foglalkoztunk vele utat törtünk majd elmentünk ebédelni. Georgeal és Alexel ebédelünk együtt. Igaz az inkább uzsonna volt mivel délután 3 volt de mindegy. Ebéd után a srácok elmentek sajtótájékoztatóra. Én kint vártam a folyosón de tisztán hallottam , hogy mi történt bent. Egyszer azt egyik újság író Landot rólam kérdezte.

"-Lando! Igaz az a pletyka , hogy ön és a sikeres fiatal táncos Katrin Kovács együtt vannak? -kérdezte az újságíró. Megállt hirtelen bennem az ütő még csak egy hete vagyunk együtt és már ilyen pletykák vannak. Csak reménykedtem , hogy Lando nem mondja el az igazat.

-Nem ,nem igaz Keti a legjobb barátnőm de nincs több köztünk barátságnál.
-válaszolta Lando. Nagyon megkönnyebbültem a válasz után mert látszódott hogy mindenki elhitte.
-Ha nem hiszik el akkor őt is meglehet kérdezni elkísért minket a versenyre. - folytatta a válasz adást de ez után felpofoztam volna rothadtul nem volt kedvem válaszolgatni az újságírók kérdéseire. Viszont ha a jó oldalát nézzük akkor nem derült ki a kis romancunk. Még néhány kérdést feltettek a srácoknak majd kijöttek a teremből és átmentünk Alex pihenőjébe beszélgetni.

-Fhu baszki telibe bele találtak a kérdésekbe eléggé húzós volt-mondta George és Landora nézett akinek éppen az ölébe ültem ezért olyan volt mintha rám nézett volna.

-Ja hirtelen megállt a szívem majd kitaláltam valamit -válaszolt Lando.

-Nyugi nekem meg a tesómra hitték múltkor , hogy  a barátnőm - nevetve mondta Alex.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now