💥part4💥

778 18 5
                                    

Másnap reggel magányosan mentem az iskola felé. Nem volt senki se közel se távol. Egész nap szomorú voltam és csak húztam vontam magam. Többiek baromságait hallgattam és azon gondolkodott mindenki ,hogy fognak majd nyelvtanon puskázni. 

Haza fele út viszont picit se volt unalmas. Mi meglepő Barnival mentem haza felé. Át is hívtam magához.

-Fárasztó egy nap volt. -ült le a srác az ágyamra. Lent voltak húgomék így aztán ott inkább nem maradtam. 

-Hát igen ne is mond, mindjárt elalszom nem tudtam éjszaka egy percet se aludni . -feküdtem le az ágyamra.

-Biztos hogy csak egyszerűen nem bírtál aludni? -nézett rám kérdőn.

- Nem igazából próbáltam gyakorolni. Meg tanultam ameddig még fogott az agyam . De amúgy honnan tudtad hogy én nem aludtam? -kérdeztem vissza.

-Ismerlek kb. 4 éves korod óta . Tudom mikor hazudsz. Ja szomszédba lakok így át látok a szobádba. -mondta nevetve.

- Te kukolsz engem ? -ültem fel hirtelen

-Mondhatni ja ...-Ez után mondat után néma csend volt. Én zavartam meg azzal ,hogy felálltam majd behúztam a függönyöm majd nevetve a fiú felé néztem.

-Te totálisan  szerelmes vagy belém ! -mondtam vicc képen de a válaszra nem számítottam.

-Legalább nem nekem kellett ki mondanom.-nézett a szemeimbe. - Amúgy elmondta Zsófi vagy csak okos vagy és rájöttél?

-Hm... Szerintem inkább okos vagyok mert Zsófi nem mondott semmit.-akkor ezért mosolygott tegnap. 

-Figyu én vagyok beléd szerelmes . Egyszerűen nem menne.
Nekem itt a környéken te vagy a legrégebbi haverom. 

-Nekem lassan mennem kell. -állt fel Barni az ágyamról majd az ajtó felé ment. - szia. 

-várj ... -És azzal megöleltem a fiút.
-Tudod rám mindig számíthatsz mint barát. Este ha esetleg nem tudnál Te sem aludni akkor gyere át nézünk egy filmet.

-Jó -és azzal elment .

Edzés után mindent elpletykáltam Zsófinak aki sírva nevetett aa történteken.

-amúgy csak hogy egy kicsit kibékítsem áthívtam este filmezni. Pontosabban azt mondtam ha ő se tud aludni akkor jöjjön át.

-te teljesen meghülyültél át hívsz magadhoz egy fél agyú tököt. -kezdett el még jobban nevetni. Tudom ez nem vicces meg most tök gonosz vagyok. De Barnit ismerem már óvodás korom óta.  

- Hallod gyerekkorom óta a legjobb haverom és láttam rajta hogy teljesen össze tört.

-aha értem gyerekkorod óta mióta is járunk suliba kb. 5 éve .

- 4 éves koromban költöztünk oda és ő már azóta is az egyik legjobb haverom.

-aha értem. Na megyek jó éjszakát

-neked is .

Még haza se értem de láttam ,hogy ő már ott áll az ajtóm elött. 

-Hát te azt mondtam hogy este vagy nálatok már lámpa oltás van ilyenkor ?!

A fiú nem válaszolt csak be ment és leültek. Filmet néztek majd elköszöntek egymástól.

Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)Where stories live. Discover now