2014 08 25.
A szokásos esti gyűlésre indultunk. Igen indultunk. Barni megvárt miután néhány perce felhívott és megkérdezte ,hogy ott vagyok e már. Így aztán együtt sétáltunk le a parkba. A többiek már ott voltak de senki nem csodálkozik szerintem ,hogy mi értünk ide utoljára.
-Sziasztok. -mosolyogva köszöntem miközben leültem Zsombi mellé.
-Végre itt vagytok. -panaszkodott Hanna. -Éppen mesélni akartam.
-Hallgattunk. -nézett felé hirtelen mindenki.
-Na képzeljétek ,hogy ugye új szomszédom van. -kezdte el. Én erről eddig miért nem tudtam. -Velünk egy koru. Magas barnahajú focista.
-Ketinek aztán felkeltette az érdeklődését. -nevetett rajtam a legjobb fiú barátom.
-Mivan a ronda. -nevetett Zsófi.
-Hidd el ha ez a pali ronda akkor Justin Biber bekaphatja. -bólogatott Bence.
-Tippik szép fiú? -kérdeztem félve. Nem tagadom jó lenne már magam mellé végre valaki. Mindenkinek vagy volt vagy van olyan ember akivel együtt van vagy szerelmes belé. Én meg itt ülök a világ közepén. A végén tényleg szinglin fogok meghalni. Még akkor is ha csak idén leszek 14.
-focista és a kertben edz. Tudod milyen jó látvány. -ájuldozott Hanna. A csávó maga a tökéletesség.
-Holnap átmegyek medencézni szerintem.
-Van medence? -Hanna csak bólintott. Igen valamiből szeretjük ki hagyni a fiúkat. Ezért is jött Zsombi kérdése. -Akkor én is megyek. -Barnira néztem hátha ő is jön. Ha már Zsófi és Bence is egyből rávágta ,hogy jön.
-Jövök. -nyugtatott meg engem is.
-várjatok. Most komolyan azért megyünk át Hannához ,hogy meglessük a csávót. -összegezte Bence. Így kimondva nagyon hülyén hangzik. Nem véletlen kezdett el mindenki fulldokolni a röhögéstől.
-De amúgy mi a különleges benne? Csak annyi ,hogy Ketinek tökéletes partner lenne? -nézett Zsófi a másik lányra.
-Osztálytársunk lesz?
-Aha. -húzta el az a betüt.
-akkor már nem én leszek az osztály szépe. -mondta csalódottan Barni.
-Eddig se te voltál - vágta rá a két fiú egyszerre.
Az este szokásosan jól telt. Ilyen társaság mellett mondjuk ez nem csoda. Haza fele a szokásos útvonalon mentünk. Barnitól a kapuban elköszöntem majd be is mentem a házba.
Másnap reggel alig vártam már ,hogy mindenki kiérjen a parkba ,hogy együtt mehessünk Hannához. Így beszéltük meg tegnap. Útközben megálltunk egy boltba míg Zsombi és Bence el nem mentek a sarkon lévő pizzériába ahol megvették az ebédünket. Őket megvárva és egy csomó mindennel együtt indultunk el Hannáék fele. A lány már a kapuban várt minket. Mára terveztem azt ,hogy elmondom a srácoknak ,hogy felvettek engem egy külföldi gimnáziumba és ,hogy jövőre már nem lesz együtt a társaság mert megyek angliába.
-Valaki kapcsol zenét? -kérdezte Hanna mikor már az árnyékban lévő asztalhoz lerakott egy hangszórót is.
-Aha. -futott oda Bence.
-Na és mikor jön? -kérdezte nevetve Zsófi. Ki mikor és hogyan akar jönni?
-Ki jön? -kérdezte meg végül Barni. Nem véletlen vagyunk mér lassan 10 éve jóba. Egyből egyre gondoltunk.
YOU ARE READING
Öngyilkos Szerelem (Lando Norris)🖤 (Átírás alatt)
RomanceFOLYTATÁS 2021. 12. 18. a történet egy nagyon sikeres de annál is inkább szomorú lányról szól aki úgy gondolta hogy az öngyilkosság lenne a legjobb döntés azonban egy ember nem így gondolta és segített neki átlendülnni ezen az időszakon. A történetn...