36.Chapter ♦ New York

432 33 6
                                    

"Ešte dlho?" spýtala som sa tety Grace unavene a pritom som si ofučane vzdychla. Už dve hodiny sme sa s Robertom vláčili za ňou po nákupnom centre. Po tom, čo Robert dokončil prácu v kancelárii, pobrali sne sa po Grace k Stacy - jej kamošky, u ktorej bola. Grace nás predvedčila, aby sme s ňou išli na nákupy. A tak som tu už vyše dve hodiny, v rukách som držala šesť tašiek, ďalších päť mal Robert, zatiaľ čo si Grace ladne kráčala pred nami, určite premýšľajúc, ktorý obchod bude našou nasledujúcou zastávkou.

Donútili sme Roberta, aby si kúpil nové kravaty, sako, dve košele a k tomu aj nové topánky. Myslím, že si toho kúpil ešte viac, keď sme sa s Grace zastavili pri šatách. Ja som toho mala naozaj dosť a ani som nič z toho nechcela kúpiť - teda, okrem tých zelených šiat, ktoré sa mi naozaj veľmi páčia.

"Potrebujem tie tehotenksé nohavice, tak nefrfli toľko." odbila ma Grace, bez toho aby sa na mňa čo i len pozrela a naďalej si kráčala. Nadvihla som v šoku obočie a párkrát zaklipkala mihalnicami. To budú asi hormóny. Robert a ja sme sa na seba prekvapene pozrelia  potom pokrútili hlavami - súrodenci - a poslušne nasledovali Grace. Bola som uvanevá, hladná a naštvaná. Bola som naštvaná na Harryho, pretože sa mi stále neoýval, a na Chasea, ktorý mi už poslal piatu správu, že sa so mnou chce stretnúť. Nechápem, prečo sa so mnou potrebuje stretnúť. Aj naďalej som však mienila jeho správy ignorovať. Prečo ma volá von? Ja s ním už nechcem mať nič spoločné. 

Prečo som odrazu taká odmeraná voči Chaseovi? Jednoduché - nechcem zase vidieť ten Harryho pohľad, keď mi pripomínal sľub, ktorý som mu dala. Vyzeral pri tom, ako keby som ho zradila tým najpodlejším spôsobom. A to, ako sa na mňa a Chasea pozeral, keď ma skoro pobozkal. Keď nad tým teraz premýšľam - keby som dovolila, aby ma Chase pobozkal, bolo by to už druhýkrát, čo by som sa bozkávala s niekym iným, ako s Harrym. Bolo by to už drukýkrát, čo by som ho prakticky podviedla. 

Z mojich myšlienok som bola prerušená, keď sa vedľa mňa objavil Robert: "Tá kravata ma už škrtí." posťažoval sa mi šeptom, keď sa ku mne sklonil, pričom si povoľoval čiernu kravatu. Zasmiala som sa a mávla taškami vo vzduchu, ukazuúc tak, že s tým nič nenarobím.

"Grace, nechcela by si už ísť domov, alebo si ísť sadnúť?" snažil sa presvedčiť Robert Grace, ktorá sa po jeho slovách hneď k nemu otočila čelom.

"Keď tak nad tým uvažujem," zamyslene si poklepala po nose. Niekam sa zapozerala a potom si dala ruky vbok. "Mohli by sme ísť do temtej reštiky, som už hladná." kývla hlavou niekam za nás. Otočila som hlavu dozadu a porozhliadla sa. Zahliadla som retauráciu s návom Taster.

Obaja sme s Robertom ihneď súhlasili a o päť minút sme už sedeli za stolom útulnej a dosť moderne vybavenej reštáurácie. Robert nám objednal, a zatiaľ čo sme čakali, Grece nám začala rozprávať o tom, ako veľmi sa teší na pôrod. Mala by porodiť už o mesiac a ako sa mi tak zdá, porodí v Los Angeles. Myslím si, že to Ryan a ona preháňajú, keď sa rozchádzajú po každej hádke. Ja viem, že ju Ryan má úprimne rád. Aj keď sa niekedy tvári drsne, je to jeden z najsrdečnejších ľúdí, ktorých poznám. 

Keď sme sa najedli, konečne sme sa vydali domov. Hneď ako sme nasadli do aute, vybrala som si slúchadlá a pusila si pesničky. Oprela som sa o okno a pozorovala, ako pomaly Los Angeles upadá do tmy, keď slnko začalo zapadať. V rukách mi zavibrobal mobil, pričom som ihneď presunula svoj zrak naň. Odomkla som ho, nachádzajúc správu - no konečne. Bola od Harryho.

Prepáč, že som ti neodpísal skôr, ale sestra ma vytiahla na nákupy a len teraz sme sa vrátili. Prečo si mi neodpísala večer? Bol som nervózny -Harry x

Stay With MeWhere stories live. Discover now