Sedela som znudene na konci svojej posteli, premýšľajúc o uplynulých piatich dňoch. Po návrate z New Yorku som bola stále napätá a ako keby sa niečo stalo, o čom som však vôbec nemala poňatia. Ten zlý pocit mi vravel, že sa niečo stalo alebo sa stále deje, no akokoľvek som chcela prísť na to, čo to je, nedarilo sa mi. Bola som z toho nesvoja a nepokojná. Môj brat ma neutále navštevoval v mojej izbe s tým, či som v poriadku, pretože som bola zavretá medzi štyrmi stenami po celý ten čas.
Volala som Avalon asi tak trikrát, ale pokaždom sa naša konverzácia uberala tým istým smerom - Nate a Avalon začali spolu chodiť von. Ako tvrdí ona sama, sú iba kamoši, no aj slepý by videl, že má k nej Nate bližšie ako len ku kamarátke. Proste to na nich vidno. Možno si to nechcú priznať, ale majú k sebe viac ako len k obyčajnému priateľstvu. Skôr či neskôr do toho spadnú, tak ako ja a Harry. Len nám to tak dlho netrvalo. A možno aj to je dôvod, prečo je medzi nami nedôvera a to malé zatajovanie - aspoň z mojej strany.
Mám pocit, ako keby som ja vnímala náš vzťah viac ako on. Myslím tým - ani neviem, či ma má Harry rád. Pretože ja ho rada mám a môžem povedať, že viac ako by som chcela. Ďalšia vec, v ktorej zastupujem väčšiu časť je, že som tá osoba, ktorá je nie vždy úprimná, aj keď som mu ešte nikdy neklamala. Pokiaľ si teda pamätám. Lenže mám pocit, že ani Harry nie je až taký otvorený. A to ma niekedy núti prenocovať a myslieť na to, prečo to tak je. Niekedy si myslím, že som s ním proste nemala spadnúť do vzťahu tak rýchlo. Lenže mňa to k nemu ťahalo už odzačiatku a akokoľvek veľmi som chcela, vedela som, že sa od neho neudržím.
Spadla som na chrbát a prekryla si rukou oči, povzdychujúc si frustrovane. Nudila som sa a učiť sa mi nechcelo ani zďaleka. Po celý ten čas sa mi Harry ani raz neozval, čo bolo čudné. Mala som o neho strach - predsa len, ešte nebol tak celkom vyzdravený z toho otrasu mozgu a taktiež som nezabúdala na jeho zlomenú ruku, aj keď ma uisťoval, že to až také zlé nie je.
Keď som sa v stredu vracala zo školy, stretla som Robina, s ktorým som sa nakoniec vrátila aj domov, po tom, čo mi ponúkol odvoz, ktorý som podľa jeho prísneho, no i tak milého rozkazu nesmela odmietnuť. Využila som to a spýtala sa ho na Harryho. Lenže povedal mi to isté, čo mi povedal Robert. Že sa vracia v nedeľu a že je stále s Gemmou, ktorá si ho užíva, pretože sa nevideli niekoľko mesiacov.
Harry mi za tie dni ani raz nezavolal a nedvíhal mi to ani, keď som mu volala ja. Správy ma už prestali baviť, pretože ani na tie mi neodpovedal. Bola som z toho zmätená a vôbec som nechápala, prečo ma tak hnusne ignoroval, ale nemohla som s tým nič robiť - bol odo mňa ďaleko a ja som mala v tomto prípade zaviazané ruky.
Pripadala som si ako duch kráčajúci po tomto svete, pretože som týchto päť dni robila stále to isté. Keď som sa vrátila z New Yorku, kde sme sa s Robertom mali ešte zdržať o deň dlhšie, pretože sme mali byť na nejakom firemnom večierku, ktorý sa však napokon nekonal, celý deň som strávila s Grace a Avalon. V pondelok ráno sa to začalo - ráno som sa zobúdzala, pripravila do školy, v škole som sa ako-tak snažila vnímať vyučovanie a po škole vypomáhala s tou hlúpou výzdobou na tú party - nie je to ples, čo mi povedala profesorka Gerryová -, ktorá sa bude konať v piatok, čiže dnes. Aj tak som sa toho odmietla súčastniť. Prote sa mi tam nechcelo a Avalon tam nejde tiež. Vlastne som dohodnutá, že si niekam vyjdem s ňou a s Nateom, ktorého Harry očividne tiež ignoruje, ako mi sám Nate vravel. Vôbec neviem, prečo sa tak náhle rozhodol všetkých ignorovať. A hlavne mňa.
Hlasno som vzdychla, vypúšťajúc všetok zadržiavaný vzduch z mojich pľuc, pričom som spustila svoje ruky pozdĺž svojho tela. Začínala ma bolieť hlava a ja som nemala ani nejmenšiu chuť vyjsť z mojej izby a ísť dole, opýtať si niečo proti bolesti. Ak som bola stále nohami pri zemi - samozrejme, iba fyzicky, keďže som mysľou bola neutále pri tom kučeravom chalanovi, ktorý mi tak neskutočne pomotal hlavu - môj brat by mal byť teraz vo firme a vrátiť sa mal až na večeru, a moja teta Grace by mala byť niekde v dome. Predpokladala som, že je v obávačke a pozerá nejaký seriál, alebo je v kuchyni a zase vyžiera zásoby.
YOU ARE READING
Stay With Me
FanfictionCharlotte Clair Deverns - 18 ročné dievča, ktoré stratilo rodičov. Jej jedinou oporou je jej starší brat a jej najlepšia kamarátka Avalon. Po niekoľkých rokoch sa vracia do Los Angeles, bývať so svojím bratom. Do cesty sa jej však zapletie Harry Sty...