7.Chapter ♦ Zase som ťa pobozkal!

973 58 4
                                    

"Pozri,ja si myslím,že sa mu páčiš.Veď keby si sa mu nepáčila,tak by ťa nepozval von a nepobozkal by ťa." skonštatovala Avalon,po našom už hodinovom pozeraní Dva a po chlapa; vôbec to nevnímame.Celý čas sa rozprávame o Harrym a o tom,ako som z neho zmätená.

"Ale on je fakt komplikovaný.Raz sa      ku mne správa ako k svojmu dievčaťu.Objíma ma a dokonca mi dáva aj pusy na líce a potom je zase chladný. Minule som s ním sedela na obede sama a skoro sme sa pobozkali,ale on sa na poslednú chvíľu odtiahol.Ako keby si to rozmyslel." rozčuľovala som sa.Fak mu nechápem.Prehodila som si nohy cez operadlo gauča a moja hodná časť tela na ňom ležela.Druhá polovica patrila Avalon a tak sme čumeli do stropu.

"Asi je teplý." povedala Avalon a mne sa zasekol popcorn až v krku.

"Ty si blázon." povedala som pomedzi to,ako som si sadla.Vzala som do ruky pohár s džúsom.Napila som sa a potom som sa vrátila do pôvodnej polohy.Avalon sa ocitla v nepríčetnom smiechu a ja som mala chuť ju zaškrtiť.

"Ja..ja by som sa mohla spýtať Nata." povedala už pokojne.

"Nechaj to tak.Už by sme mali ísť a pripraviť sa na ten projekt." postavila som sa a Avalon so mnou.

Išli sme k nám a cestou sme sa rozprávali o tom,ako sa mala u svojej tety.Som naozaj zvedavá ako dopadne dnešný večer. Mám predtuchu,že sa niečo deje a vôbec sa mi ten pocit nepáči.Po ceste mi začal zvoniť mobil a tak som to zvala.

"Prosím?"

"Ahoj,Charlie, to som ja,Harry.Len ti chcem povedať,že s nami robí projekt aj Matt." povedal Harry.

"Harry,žiadny Matt s nami v triede nie je a ani na angline." opravila som ho.Zase zo mňa robí srandu.

"Och,ty si taká múdra." povie sarkasticky.

"Ďakujem.Tak čo by si rád?" spýtam sa ho a pozriem sa na Avalon,ktorá má na tvári pobavený úšklbok.

"Nič,len som ti chcel zavolať." a zase to tu je.Zase ho nechápem.

"Hm,že by som ti chýbala?" spýtam sa s pobavením v hlase.

"Tak nejak,ale popravde som ti chcel niečo povedať.Čo práve robíš?" spýta sa ma.

"To je tá otázka? Čo robím?" spýtam sa ho.

"Nie,len mi to povedz." povie.

"No,práve som na ceste k nám domov s Avalon,keďže o dve hodinky budete u mňa." odpoviem mu.

"Niečo ti poviem,ale nesmieš to povedať Avalon." povie a ja spozorniem.

"Dobre." poviem tázavo a pozriem sa na Avalon.Niečo robí s mobilom.

"Nate ju chce pozvať na rande." povie a ja sa zastavím,no hneď pokračujem.

"To myslíš vážne?" spýtam sa ho šeptom,aby ma Avalon nepočula.

"Áno myslím,ale má to jeden háčik."

"Aký?"

"Poviem ti to potom,už musím ísť." povie a kým chcem odpovedať,zloží.

"Ale Harry..On mi to zložil!" zasyčala som a mobil som si dala do vrecka.

"Čo vlastne chcel?" spýtala sa Avalon.

"Pýtal sa ma či nepotrebujeme nejaké veci." povedala som jej.Dúfam,že na to naletí.

"Aha,a nebol s ním Nate?"

Stay With MeWhere stories live. Discover now