Baby, prečo ste prestali komentovať? Je to až také zlé alebo vás o už nebaví? Naozaj ma to mrží, lebo mi na komentaroch záleží. Ani neviete, akú chuť mám písať, keď mám viac ako 3 komentáre. Ale nechcem sa doprosovať :(
Príjemné čítanie! :)
°°°°
Všetci traja sme stali bez slova na chodbe a počúvali, ako na seba Robert a Melisa kričia.
O chvíľu z dverí vyletela Melisa so slzami v očiach a zavrela sa do spálne. Bola som zmätená, pretože oni sa vôbec nehádajú. Dalo by sa povedať, že boli dokonalý pár, z ktorého vyžaruje neprosto bezproblémový vzťah.
"Charlotte, ja asi pôjdem a ty by si mala ísť za Robertom." ozvala sa Avalon, ktorá stála vedľa mňa. Až teraz som si uvedomila, že tu len tak stojím a pozerám smerom k Robertovej spálne. Pootočila som hlavu k Avalon a pozrela sa na ňu.
"Dobre. Odprevadím ťa." privývla som hlavou a chcela som sa pohnúť, keď v tom mi Avalon položila ruku na rameno.
"Pôjdem sama a potom mi zavolaj." tázavo sa na mňa pozrela. S povzdychom som prikývla a Avalon zišla po schodoch. Otočila som sa na Harryho, ktorý stále stál na tom istom mieste pri dverách, a venovala som mu krátky pohľad pred tým, ako som kráčala na koniec chodby. Pred pootvorenými dverami pracovne som sa zhlboka nadýchla a načiahla sa po dverách, do ktorých som dlaňou zatlačila a pootvorila som tak viac dvere. Urobila som pár krokov dnu a zbadala svojho brata, ako sedí v koženom kresle s hlavou vo svojich dlaniach.
"Rob." oslovila som ho s opatrnosťou v hlase a pristúpila k nemu bližšie o pár krokov. Na stole som si všimla diamantový prsteň, ktorý daroval môj brat pred rokom tej suke. Jeho hlava sa hneď zdvihla a pozrel sa na mňa s pohľadom, ktorý mi naháňal slzy do očí. Jeho dokonalé vlasy, ktoré som vždy milovala, mal rozstrapatené do všetkých strán. Oči mal zaplnené ublíženým pohľadom a bola som si istá, že červeň v jeho očiach nie je z dnešného vetru, ktorý fúkal. Ihneď som k nemu prikráčala a zastavila sa rovno pred ním, keď som obišla jeho pracovný stôl, a postavila sa rovno pred neho s obavami v očiach.
"Charlie." zaúpel zúfalo. Oslovil ma Charlie, čo sa stáva iba zriedka, a nikdy nie z dobrého dôvodu. Kým som stihla reagovať, pritiahol si ma za boky úplne k nemu, a objal ma silno s hlavou na mojom bruchu. Vydesene som vepleštila oči, trochu krčiac obočie, a rukami som ho pohladila na zadnej časti hlavy, v snahe, že sa upokojí.
"Robert, čo sa stalo?" spýtala som sa ho šeptom vyhádzajúcim z mojich pier. Jeho paže sa okolo mňa ešte viac utiahi, až som sa nemohla zase nadýchať, a z jeho úst vyšiel ťažký výdych, ktorý mi narážal do látky trička, ktoré som na sebe mala. V tichosti ma objímal a nič nehovoril. Mala som z toho obavy, obavy, čo tak vážne sa mohlo stať, že sa môj brat ocitol v takomto stave.
"Podviedla ma." ozval sa konečne po tom ukrutom tichu. Svoje ruky som okamžite položila na tie jeho a odtiahla sa od neho, pozerajúc sa mu rovno do očí, prekvapená z jeho slov. Bola som priam šokovaná a nejak som tomu nemohla uveriť. Podviedla ho?
"Čože? Ale ako to, že ťa... kedy?" nechápavo som sa na neho pozerala.
"Verila by si tomu? Ona ma podviedla a ešte mi to aj povie do očí." zakričal môj brat bolestivo. Jeho prsty sa hneď ocitli v jeho vlasoch a potiahol sa ne. Oprela som sa zadkom o stôl za mnou a moju ruka vystrelila frustráciou k mojim ústam, hryzúc si nechty.
Chystala som sa ho spýtať, ako sa to stalo, a hlavne kedy, ale Robert sa ozval skôr.
"Vieš, keď som sa vrátil z toho nášho víkendu, a ona ostala v New Yorku kvôli práci? Vraj mala pomer so svojim kolegom Davidom. S tým chlapom som sa priatelil a teraz by som mu najradšej vymlátil hubu." zasyčal naštvane, a zároveň ublížene Robert, ktorý sa ťahal za vlasy. Bolelo ma ho vidieť takto. Najradšej by som teraz vystrelila ja jednu tej krave.
KAMU SEDANG MEMBACA
Stay With Me
Fiksi PenggemarCharlotte Clair Deverns - 18 ročné dievča, ktoré stratilo rodičov. Jej jedinou oporou je jej starší brat a jej najlepšia kamarátka Avalon. Po niekoľkých rokoch sa vracia do Los Angeles, bývať so svojím bratom. Do cesty sa jej však zapletie Harry Sty...