Chvíľu mi to trvalo, kým som sa spamätala z jeho slov, no proste som z toho bola trochu mimo. Ten spôsob, akým jeho pery vyslovili tie tri slová, ktoré mi rozbúchali srdce do nepríčetnosti. Usmiala som sa a nahla sa k jeho tvári v blízkosti, dostatočnej na to, aby som cítila jeho dych. Jeho prsty jemne pohladili moju tvár, keď dvihol ruku k mojej tvári, pričom sa na mňa pozrel svojím intenzívne spaľujúcim pohľadom. Cítila som, ako sa mi trasú trochu kolená, preto sa moja ruka ocitla na ľavom, zatiaľ čo som tú druhú mala položenú na jeho kolene.
Pravdepodobne ho prešla trpezlivosť, preto naše tváre priblížil ešte viac a jeho pery nežne oblapili moje. Zachveli sa mi viečka, keď sa jeho zuby jemne prešli po mojej spodnej pere, nežne ju sajúc. Odtiahli sme sa od seba, pretože som sa cítila trochu nesvoja, keďže sme sa nachádzali na našej záhrade a kúsok odo mňa stál môj brat a Harryho nevlastný otec.
Harry sa na mňa uškrnul, keď som mu očami naznačila, že nie. Odtiahli sme sa od seba úplne a jeho hlava spočinula na mojom ramene, moje prsty hneď zavítali k jeho vlasom.
"Má Avalon niečo s Nateom?" Opýtal sa ma Harry, stále v tej istej polohe, po chvíli.
"Hm?" Pozrela som sa na neho. Kývol hlavou k Avalon, ktorá stála pri grile s mojím bratom, s mobilom v ruke a niečo horlivo písala. "Myslím, že hej, ale obaja sa k tomu odmietajú priznať. V posledom čase spolu trávia veľa času a predstav si, že som minule našla tých dvoch u Avalon doma." trúsila som.
"Čože? U nich doma?" Udivil sa Harry s úškrnom na perách. "Chlapec na to ide plnou pákou," zamrmlal si sám pre seba, hneď nato, no ja som to dobre počula, preto som sa na neho nepekne pozrela. "Čo, veď je to môj kamoš," zasmial sa.
"A ona zas moja kamoška, takže sa mierni, Harold," moja päsť sa stretla s jeho hrudníkom. Skrčil sa, no zase sa zasmial. Pretočila som nad ním oči a vrátila sa k tomu, že som sa hrala s jeho vlasmi.
Po chvíli sa k nám pridala aj Avalon so slovami, že ju už môj brat omrzel. Bavili sme sa o škole a o tom večierku, ktorý bude zajtra. Nerobila som si s tým nijaké starosti, pretože som už všetko mala prichystané. Grace mi vybrala šaty, ktoré som schválila a s vyzážou si už nejako poradím. Jedinú starosť starosť mi robil tanec, ku ktorému ma pravdepodobne Harry zajtra prinúti. Ja som tancovať nechcela, nemala som tanec rada a dôvod bol prostý — nevedela som to.
"Deti, môžete na minútku," ozval sa za nami hlas Anne, na ktorú sme sa okamžite otočili. Obaja sme prikývli a postavili sme sa, pričom sme k nej prišli.
"Potrebuješ niečo?" spýtal sa jej Harry.
"Mohli by ste ísť po koláče, čo som včera napiekla? Sú v kuchyni na linke, vo dvoch krabicách." Jej oči sa pozreli vrúcne na jej syna, ktorý stál vedľa mňa.
"Koľko si ich, preboha, urobila," vypleštil Harry oči, načo som sa zasmiala.
"A čo ja viem, nepočítala som to. No už choďťe." popohnala nás.
Obaja sme sa zasmiali a ruka v ruke sme išli cez celú záhradu, až sme sa dostali pred náš dom, odkial sme prešli cestu a išli k nim domov.
"Aspoň budem môcť niečo urobiť." Zahlásil Harry vedľa mňa. Zodvihla som k nemu hlavu a spýtavo sa na neho pozrela.
"Čo také?" Spýtala som sa ho zvedavo. Odul spodnú peru, pričom hornú skryl za tú spodnú a mykol plecami. Zaklipkala som očami v nechápavosť a stále sa na neho pozerala. Až kým sme teda neboli pred ich domom, kde ma Harry pustil, pretože otváral dvere.
V kuchyni sme našli krabice, po ktoré nás Anne poslala. Harry jednu otvoril a privoňal si. Vyzeral zvláštne, ako keby bol v tranze, samozrejme z vône, ktorú som ja necítila, pretože som ostala stáť vo dverách kuchyne.
DU LIEST GERADE
Stay With Me
FanfictionCharlotte Clair Deverns - 18 ročné dievča, ktoré stratilo rodičov. Jej jedinou oporou je jej starší brat a jej najlepšia kamarátka Avalon. Po niekoľkých rokoch sa vracia do Los Angeles, bývať so svojím bratom. Do cesty sa jej však zapletie Harry Sty...