33.Chapter ♦ Nazval ma láskou

603 40 10
                                    

Harry

Vystúpil som z taxíka a počkal na Gemmu, pokým vstúpi aj ona. Keď som mal v rukách naše kufre, vydali sme sa do budovy, kde Gemma vlastný svoj byt. Keď som bol naposledy v New Yorku, Gemma bývala v inej časti mesta, takže som jej nový byt ešte nevidel. Nasledoval som Gemmu za jej chrbtom, keď kráčala k recepcii a pozdravila postaršieho pána, ktorý nám s vrelým úsmevom odzdravil. Keď sme vošli do výťahu, kufre som putila a oprel sa chrbtom o kovovú stenu za mnou.

"Čo si taký vysmiatý?" spýtala sa ma Gemma. Otočil som sa k nej a cítil som, ako sa mi krv hrnie do tváre. Styles!

"Nemôžem sa smiať?" mykol som precom a zase sa zapozeral pred seba. Snažil som sa zakryť to, že som taký nadšený.

"Je v tom dievča?" spýtala sa ma zase moja staršia sestra. Pretočil som nad ňou očami, no skôr ako som sa ozval, sa ozvala zase ona."Ty si sa udobril s Charlotte!" zalapala po dychu, pričom vypúlila oči a pootvorila ústa. Prosím, držete ma. A to s ňou mám byť celý týždeň.

"Gemma, prestaň." zamračene som sa na ňu pozrel, prekrížil si ruky na hrudi a neveriacky pokrútil hlavou, no aj tak mi kútiky úst cukali nahor.

"Však je to tak?" uškrnula sa, a naďalej sa na mňa pobavene dívala. Vyplazil som na ňu jazyk a zobral kufre do ruky, pretože sa konečne výťahové dvere otvorili. Všiel som z výťahu a zase počkal na svoju otravnú sestru, preteže som nevedel, aký je jej byt.

"No poď, ty môj krásavec." povedala a kráčala, pričom sa začala prehrabávať vo svojej kabelke - pravdepodobne hľadala kľúče, ktoré o chvíľku vybrala, pričom sa výťazoslávne usmiala.

"Dúfam, že ma nebudeš teraz spovedať." upozornil som ju, keď sme zastali pred dverami, na ktorých bolo číslo 27. Gemma otvorila dvere a nechala ma vojsť dnu.

"Neboj, nebudem. Ale celý čas si mi to nechcel povedať. Som tvoja staršia sestra a mám právo vedieť niečo o dievčati, s ktorým chodí môj braček." s jej slovami za sebou zatvorila dvere, pričom ja som si povzdychol. Porozhliadol som sa po byte a musel som uznať, že to tu mala krajšie ako v jej starom byte. V jej starom byte mala tri izby - obývačku, kuchyňu a spálňu s malou kúpeľňou. Nebol priestranný ako tento a odvšadiaľ bolo počuť jej susedov, kvôli tenkým stenám. Zatiaľ čo tento byt bol prevažne v bielej a zelenej farbe, obývacia miestnosť mala šedý gauč a sklenený konferenčný stolík, huňatý čierno-biely koberec a pazmovú telku zavesenú na stene, oproti gauču. Kuchyňa bola prepojená s obývačkou a všimol som si ešte troje dvere, nehovoriac o výhĺade z veľkýc okien na celý rušný New York.

"Toto je väčšie ako tá tvoja stará chatrč." skonštatoval som, neprestávajúc sa dívať po byte.

"To vieš, vyšší plat má svoje výhody." trhla ramenami, pričom sa sa usmiala. Musel som s ňou súhlasiť.

Gemma mi ukázala izbu, v ktorej budem spať. Keď som sa udomácnil a vybalil, zavolal som mame, ktorú som ubezpečil, že sme došli v poriadku, keďže nám ešte pred domom nakázala jej volať, keď dôjdeme. Gemma ma začala trochu spovedať, keď sme objala sedeli v kuchyni a jedli, keďže sme obaja boli trochu hladní. Povedal som jej to v skratke, keďže by som jej nerád spomenul Bellu, na ktorú v tomto momente nechcem ani pomyslieť.

Včera večer som nemohol zaspať. Stále som musel myslieť na jej slová, na to, ako sa na mňa dívala, keď mi povedala tie slová. Mal som už pomerne veľa dievčat, no ani jednu som nechcel ako Charlotte. Je v niečom iná a možno je to tým, že ju poznám od svojho detstva. Napriek tomu, ako veľmi by som ju chcel mať, je to prvé dievča, ktoré si neskutočne vážim - ak nerátam moju mamu a sestru. Nedokázal by som ju prinútiť k niečomu, čo by ona sama nechcela. Aj keď som si nikdy nemyslela, že by sa medzi nami molo stať to, čo sa medzi nami stalo, keď som sa pohádal s mamou. Tak neskutočne som sa musela ovládať, aby som z nej nestrol nohavice aj s nohavičkami a neodolal pokušeniu byť v nej, cítitť jej chcevie, jej vzdychy, ako by som sa v nej hýbal. Už len z tej prestavy cítim, že tvrdnem. Už dlho som nikoho nemal v posteli, aj keď po rozchode s Marisou som mal pár dievčat, ale vôbec som nemyslel na vážnejší vzťah.

Stay With MeWhere stories live. Discover now