15. Chapter ♦ I'm jealous, jealous, jealous

706 45 7
                                    

Niekoľkokrát som zaklipkala očami a rozpačito som od neho odvrátila zrak. Ten pohľad na jeho nahú hruď je proste pre mňa až moc.

"Ja... zavolal si ma?" koktavo som zo seba dostala otázku a venovala som mu krátky pohľad, po ktorom som sa zrakom vrátila k zemi, ktorá mi v tento okamih pripadala až príliš zaujímavá.

"No, chcel som, aby sme spolu išli na hodinu spolu. Veď sme skoro celý deň neboli spolu a ty si vravela, že som ti chýbal." ozval sal svojim chrapľákom o niečo bližšie pri mne, čo donútilo moje telo, aby sa začalo chvieť. Po jeho slovách, aj keď veľmi ťažko, som svoju hlavu zodvihla a čelila jeho očiam. Bol odo mňa len pár krokov, ktoré nás od seba delili a tiež od toho, aby som sa mohla dotknúť jeho brušného svalstva, za ktoré sa vôbec, ale vôbec nemusel hanbiť. Bože, Charlotte, čo to trepeš? Asi som sa úplne zbláznila, keď už mám tieto predstavy. Ale keď ja sa ho naozaj chcem dotknúť. Už som sa chystala k nemu milo prehovoriť a dokonca som sa na neho chcela aj usmiať. V tom som si spomenula na dnešnú scénku, ktorá sa stala a hneď som prepla. Nebudem na neho milá, najprv nech si pekne prizná, že žiarlil. Už sa to stalo druhýkrát. Neviem prečo, ale proste to, že si to nechce priznať sa mi nepáči. Neviem prečo to taj je, ale je.

"Aha, ale ja s tebou do triedy nechcem." povedala som odmerane a aj keď som tak znieť chcela, znela som tak. vyznelo to tak, akoby som ho nechcela mať pri sebe. Pozerala som sa na jeho tvár a videla, že sa ho dotklo. Aj mňa sa dotklo, že si nechcel priznať.

"Čo-čože?"  prekvapene sa z neho vyšlo a mňa na chvíľu pichlo pri srdci, no snažila som sa to ignorovať, čo sa mi aj poradilo.

"Počul si."  povedala som. Na malú chvíľu sa zamyslel a pozrel sa inde, no potom sa zase na mňa pozrel.

"Ty sa ešte stále hneváš? Veď to ja by som sa mal hnevať. Nechala si ma tam samého a totálne si ma ignorovala po celý zvyšok hodiny." vyčítal mi a pritom sa nechápavo zatváril. Len som na neho s vyvalenými očami pozerala a môj zrak teraz práve nebol na jeho perfektnom tele, ale na jeho ešte viac perfektných očiach.

"Keď ty si taký.." nechala som to do prázdna a prehrabala som si svoje vlasy a kým som stihla zase niečo povedať, Harry sa ku mne začal približovať a nakoniec som bola pritlačená ku skrinkám. Od toho šoku som zase párkrát zaklipkala očami a zmätene som sa na neho pozrela. Jeho telo sa týčilo nad tým mojim a mohla som cítiť jeho nepravidelný a zrýchlený dych, ktorý mi narážal do tváre. Zase som z neho v rozpakoch.

"Aký?" ťažko zapriadol blízko mojej tváre. Začala som ťažko dýchať a dostať kyslík do mojich pľúc bola naozaj fuška v tejto chvíli.

"Tvrdohlavý." vydýchla som a prehltla som slizy, ktoré sa mi v mojich ústach tvorili.

"Tak to sme asi dvaja." zasmial sa a ja som sa musela zasmiať tiež.

"Prečo si proste nechceš priznať, že si žiarlil? Bolo to už druhýkrát. Žiarlil si na Chasa a teraz na toho profesora, čo bola totálne blbosť."  svoje ruky som dala ja jeho krkom a pritiahla som si ho k sebe tak, aby sme si nazvájom opreli svoje čelá a zúfalo sa zahľadela do jeho krásnych smaragdov.

"Prečo proste nechceš pochopiť, že sa mi nepáči, keď sa na teba díva alebo po tebe zazerá nejaký iný chalan? Hm? Chase je taký hajzej a nerád by som dopustil, aby ti nejak ublížil. Navyše, ty si moja. Moja!" pri jeho posledných slovách sa jeho dlaň ocitla na mojej tvári, po ktorej ma nežne pohladil. Nad tým dotykom som musela privrieť oči na naplno si to užiť.

"Ale to je žiarlivosť a ty si to nechceš priznať." zakňučala som svojou nespokojnosťou, keďže si to stále nepriznal a ja to dosiahnem tak, či tak.

"Do pekla s tebou. Tak žiarlim, žiarlim, žiarlim." každým jedným slovom bol pri mojej tvári bližšie a bližšie, až kým nebol od mojich pier len niekoľko milimetrov. Každý jeden  malý pohyb našich pier by znamenal ich vzájomný dotyk.

"No, konečne." usmiala som sa a už som to viac nedokázala udržať, tak som sa mu prisala dravo na jeho srdcovité pery. Tak vášnivo som ho ešte nikdy nepobozkala a nikdy som necítila toľko chtíču, ako teraz. Tlačila som ho na seba ešte viac a myslím si, že sa to už ani viac nedalo, keďže sme na sebe boli celkom nalepení. Jeho ruky sa ocitli na mojich bokoch, ktoré silno stlačil, pričom som mu zavzdychala do pier, nad čím sa do nášho bozku usmial. To, že mi tak silno stláčal boky mi vôbec nevadilo, aspoň sa to pri tom vášnivom bozku nedalo vnímať.

Neviem kde sa to vo mne vzalo, no silno som  mu začala sať hornú jeho spodnú pery, na čo mi on zasyčal do úst. no ja som sa v mojom čine nepozastavila. Netrvalo dlho a dostala som od Harryho jeho pomstu, sa mi surovo zahryzol do pery.

"Uvedomuješ si, že o chvíľu ideme na hodinu a že tam budem mať niečo po tebe?" hovoril pomedzi bozky a v ten moment som si niečo uvedomila, no bola som až tak omámená z nášho  bozkávania, že som na to úplne zabudla a nejak extrémne ma to netrápilo.

"Naša hodina sa už dávno začala." odtiahla som sa od neho a snažila som sa vrátiť svoje dýchanie do normálnu, ale jeho pery zaútočili na môj krk.

"Tak povieme vyučujúcemu, že si sa na mňa vrhla a ja som proti tomu nič nezmohol." kládol mi na krk mokré bozky, z ktorých som sa cítila ako po extáze.Nezmohla som sa na odpoveď k jeho vete, keďže som bola naozaj ako v nejakom inom svete, pričom som nedokázala ani vnímať okolitý svet. Jeho ruky opustili moje boky, keď ich presunuj na zadnú stranu mojich stehien a zodvihol ma od zeme, pričom som bola nútená obmonať si nohy okolo neho. Jeho pery sa stále láskali s pokožkou na mojom krku a jeho dlane mi stláčali zadok, keď sa na moje telo tlačil ešte viac, čím sa naše rozkroky stretli a ja som pocítila šteklenie motýľov v mojom bruchu.

"Harry, ste tu?"

 

____________________________________________________________________________

 

Ahoooojte lásky moje :DD ani neviete ako moc ste ma potešili tými komentármi a budem rada, ak mi nejaké napíšete aj teraz :DD tak dobre sa to číta :D čo poviete na dnečnú časť?? Honestly? Som spokojná, nie úplne ale spokojná <3 za chyby sa ospravedlňujem a viete prečo je tak neskoro?? Lebo keď som začala písať, tak som si pritom aj spievala a moja mama začala so mnou, no jej angličtina znie ako čínština, tak som ju skoro dve hoďky učila spievať a ako tak už vie vysloviť One Direction :DD ale za časť poďakujte aj moje lovely Sophinke, lebo v skupine na fb som sa nevedela rozhosnúť, či písať DG alebo SWM, tak ona že SWM, lebo som tam napísala, že bude 13+ 'ty úchyl jeden 3:) ..) Časť som venovala pre: barcca02, lebo ma jej komentár potešil neskoro večer, keď som pozerala TIU :DDDDDDD  ja končím a nezabudnite, Vás ľúbim :DD

←↓↓↓→

Vote and Comment <3

-Rossalin

 

 

 

 

Stay With MeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang