18.Chapter ♦ Čo s ňou je?

672 40 9
                                    

"Nevieš, čo je Belle? Včera v škole nebola, a dnes takisto." spýtala som sa Ellie, ktorá sa ku mne pridala, keď som si išla po knihy ku skrinke.

"Už je v škole, myslím. Na prvých troch hodinách nebola. Pokiaľ viem, tak má niečo s rukou, preto nebola včera v škole."  odvetila mi.

"Aha. Nevidela som ju od víkendu." poznamenala som.

"Už máš šaty na tú párty?" spýtala sa ma Ellie, ktorá stála pri svojej skrinke, pričom ja som z tej svojej vyberala knihy na hodinu dejepisu, ktorú sme mali ako ďalšiu.Dnes je len utorok a ja sa cítim, akoby už bol piatok. Vybrala som si učebnicu a otočila som sa k nej čelom.

"Ešte žiadne nemám, predpokladám, že ty už šaty máš." povedala som jej. Naozaj ešte šaty nemám ,a popravde som na to celkom zabudla.

"No, vlastne ich ešte nemám ani ja. Tak mi napadlo, že by sme dnes mohli ísť na nákupy." navrhla nadšene. Zachichotala som sa nad jej nadšením. Chystala som sa jej odpovedať, keď v tom chodbou prechádzal Harry s chalanmi, ktorý sú tiež vo futbalovom tíme. Naše pohľady sa stretli, čo ma prinútilo usmiať sa na neho, pričom som si zastrčila pramienok vlasov za ucho.

"Ty, Charlotte, počúvaš ma?" potriasla som hlavou a odvrátila od odchádzajúceho Harryho zrak, smerujúc ho na Ellie, ktorá stále nedostala moju odpoveď. " Oh, no jasné. Styles! Tak už nad ním toľko neslintaj."  povedala znechutene, nad čím som sa zase zasmiala.

"Prepáč, len som sa na neho usmiala, to je všetko. A veľmi rada s tebou pôjdem na nákupy. Kedy chceš ísť?" položila som jej otázku, pričom sme sa obe rozišli k učebni, kde máme hodinu.

"Ak chceš, tak by sme mohli ísť aj dnes. Mne je to jedno." navrhla.

"Tak dobre,poďme dnes. Aspoň sa nebudem nudiť sama doma."  súhlasila som.

"Ako to, že sama?" vyzvedala. Už sme boli pri dverách, no videla som, že sa Harry blíži k nám a káva mi, aby som počkala.

"No, vieš, môj brat má teraz veľa práce ohľadom firmy a domov sa vracia neskoro večer, takže som celý deň sama." vysvetlila som, pričom som pre efekt pokrčila ramenami. Ellie chápavo prikývla a odišla do triedy. Ja som ostala stáť pri dverách a čakala na Harryho, ktorý už kráčal ku mne. Hodina s mala začať až o niekoľko minút, takže som mala čas.

"Ahoj." pozdravil ma, nakláňajúc sa ku mne pre bozk, ktorý som mu dala, pričom sa jeho ruky ocitli na mojom drieku.

"Ideme do triedy?"  spýtala som, pozerajúc sa do jeho očí.

"Áno, len mi daj ruku." nastavil dlaň, do ktorej som vložila svoju ruku. Preplietol si so mnou prsty a vošli sme do triedy. Hneď som si všimla Bellu, ktorá sa na mňa zvláštne pozerala. Z jej pohľadu som nedokázala nič vyčítať. No mala zachmúrené oči, čo som nechápala. Všimla som si, že si prefarbila vlasy, takže jej farebné pramienky sa vytratili. S Harrym sme si sadli na svoje miesta a ja som si vybrala potrebné veci na hodinu, ako aj Harry.

"Ahoj, Bella." pozdravila som ju, keď sa na nás pozrela.

"Ahoj, Charlotte." odzdravila, no jej tón sa mi absolútne nezdal.

"Nezdá sa ti nejaká čudná?" ozval sa Harryho chrapľák pri mojom uchu. Pootočila som k nemu hlavu a skrčila nos.

"Popravde, áno. Ale stalo sa jjej niečo?"  koncom ceruzky som sa poškriabala na hlave, akože premýšľam.

"Neviem. V poslednom čase sme sa spolu toľko nebavili." pokrčil ram,enami.

"Veď sme ju od piatka nevideli." podotkla som.

"Čo ste s Ellie preberali pri skrinkách:" opýtal sa ma, pričom zase spolim naše prsty, hrajúc sa s nimi.

"Preberali sme šaty na piatok. A dnes ideme do škole na nákupy." povedala som, pričom som sa obzrela po triede. Mala som pocit, akoby ma niekto pozoroval.

"Čo je?" zamračil sa Harry.

"Neviem, len sa mi zdalo, že nás niekto pozoruje." vysvetlila som su so zamračeným obočím. Stále som na sebe cítila nieči pohľad.

Zvyšok hodiny sme ostali obaja ticho, keďže profesor niečo vysvetľoval. Každý nedočkalo čakal, kým zazvoní zvonček a my konečne vypadneme z tejto hodiny. Zvyšok dňa sa uberal celkom dobre. na obede sme si sadli k stolu, kde boli lavičky namiesto stoličiek. Harry a ja sme si na ňu sadli rozkročmo (dúfam, že chápete), pretože si zase dal do vlasov jednu z jeho šatiek. Je s nimi sexy a to sa mi páči, takže je super, keď ich má. Keď som mu ju upravila, tak ma pobozkal na líce s poďakovaním. O chvíľu sa k nám pridali aj ostatní. Ja, Harry a Nate sme sedeli na jednej lavičke, a na druhej sedeli Bella, Ellie a Lizzy. Carly dnes nebola v škole, takže o niečo menej. Chýba mi Avalon, ktorá sa z nemocnice stále nevracia. Musí tam ostať až do piatka, takže tu nebude ani na tej párty. Bella si sadla oproti mne a pozrela sa na mňa zase tým čudným pohľadom, no tentokrát sa pozrela striedavo na mňa a na Harryho. Čo sa s ňou deje?

"Keby si nešla na tie nákupy, išli by sme na to miesto, kam som ťa chcel zobrať dávnejšie." povedal Harry tichým hlasom, aby som to mohla počuť iba ja.

"Možno nabudúce."  usmiala som sa nad jeho smutným výrazom, ktorý nahodil. Pokrčené obočie, odutá spodná pera a Harryho zelené smaragdy. Proste smrteľná kombinácia.

"Si zlá." povedal detinsky, pričom si vložil do úst hranolky, ktoré sme dnes dostali k obedu.

"Ale no tak, Harry."  posunula som sa bližšie k nemu.

"Čo je, Charlotte?"  odvetil urazene, nad čím som sa zachichotala.

"Dám ti pusu." nadvihla som obočia a doširoka sa usmiala. Viditeľne som zazrela, ako sa jeho črty tváre hneď zmenili, a zamračený výraz nahradil úsmev na tvári.

"Ale chcem veľkú. A večer ma musíš navštíviť."  zažiadal si, pričom vytýčil svoj ukazovák.

"Mhmm." zamrmlala som, pričom sme sa navzájom približovali k svojim tváram. Z širokého úsmevu sa stal len malý a jemný náznak úsmevu, keď sa naše dychy stretávali.

"Čo to, do pekla, robíte?"  rýchlo sme sa od seba odtiahli, pričom sme hlavy otočili k Belle, ktorá teraz stála so znechuteným výrazom v jej tvári. Celá jedáleň na ňu pozerala.

"Čože?" spýtali sme sa s Harrym naraz nechápavo.

"Prečo sa k sebe chováte, ako keby ste spolu chodili?"

"Ale my spolu chodíme." reagoval pohotovo Harry. bella na nás šokovane zazerala, no potom akoby sa prebrala z tranzu. Venovala mi pohľad, pričom pokrutila hlavou a rozbehla sa z jedálne.

____________________________________________________________________________

Ahojte :) Dnešná časť je taká oničom :/ :D Dúfam, že sa Vám aspoň trochu páčila a pekne ďakujem za to, že čítate ♥ Prosííím komentuje aj naďalej :(((( Máme novú cover, tak dúfam, že sa Vám páči ...podľa mňa je cute :3 ♥ na boku Bella :D Becky G je super and I love her ♥

Budem rada, ak sa pozriete na príbeh Mishee, ktorej som venovala dnešnú časť :) Nevadí, že SWM nečíta :D lInk máte v External Links

Čo myslíte, že sa stalo Belle?

Vote&Comment ♥

-Rossalin

Stay With MeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt