Harry
Pozeral som sa do jej jasných očí a vstrebával slová, ktoré pred malou chvíľou vyslovila, uisťujúc ma o opaku toho, čo som si ja hneď vydedukoval. Aj po tých všetkých situláciach a chvíľach, ktorými sme si prešli počas nášho krátkeho vzťahu, mi táto nevinná duša verí. Po tom všetkom s Bellou – stále odkladám svoje vysvetlenie, ktoré jej tak neskutočne chcem povedať, lenže zakaždým, keď som s ňou, sa mi proste nezdá vhodná chvíľa, pretože som si vedomí, že sa jej to páčiť nebude a pretože sa nemôžem nabažiť našich spoločných chvíľ – a po tom všetkom, čo jej zatajujem, sa stále snaží byť chápavá.
Ten hajzel jej stále volá a dolieza za ňou aj po tom, čo som mu jasne povedal, nech sa od nej drží ďalej.
"To myslíš vážne?" spýtal som sa jej, uchvátený jej odmietnutím voči nemu. Ešte stále mi hlavou vírilo to, ako som ich zbadal pred jej domom, a ten hajzel sa ju chystal pobozkať.
"Šľúbila som ti niečo a mienim to dodržať." zašepkala, nespúšťajúc zo mňa oči. Povytiahol som jeden kútik úst, vedomí si toho, že sa mi objavili moje jamky, a samotný kútil úst som uväznil medzi svoje zuby. Bez jediného slova som ju chytil silno za pás, sotil na posteľ a v momente sa nad ňou týčil. Zhíkla a chytila sa mojich paží, pričom sa jej na tvári vykresľoval široký úsmev.
"Že by sa tu niekto naučil poslúchať?" chrapľavo som jej slová vyslovil proti jej koži na krku, do ktoré som zaboril hlavu, pričom som sa pohral so slovami. Počul som a priam cítil, ako sa jej krkom skotúľala guča, ktorú prehltla, a následne zo seba vydala ľahký vzdych. Och, ako by som sa s ňou teraz rád pohral. Lenže toto je Charlotte a nie jedna z tých, ktoré mi dali vždy, keď som chcel. Toto dievča ma priťahuje neskutočne a zakaždým, keď som v jej blízlosti, búria sa vo mne všetky hormóny, ktoré len môžu. Ale s ňou by som sa nerád urýchlil – hlavne teraz, keď sa ku mne teraz vrátila.
"Keď mne sa vlastne Chase ani nepáči a ty si povedal, nech sa od neho proste držím ďalej." zamraučala, jej ruky obmotávajúc okolo môjho krku. Mal som rád, keď ma objímala a ešte radšej som mal, keď ma bozkávala a ťahala za vlasy. Nadvihol som prekvapene obočie a zdvihol som hlavu, pozerajúc sa jej do očí.
"Nepáči sa ti?" spýtal som sa jej trochu šokovane, možno trochu ohromene.
"Veď vieš, Chase Anderson sa predsa páči každej." dodal som pre presnosť, keď som na jej tvári uvidel náznak nechápavosti.
"No, tak mne sa nepáči. Je pekný a vyzerá byť milý, ale ja z duše neznášam, keď ma niekto neustále otravuje." povedala, pričom sa jej hlavou niesol otrávený tón. Zasmial som sa a pokrútil hlavou, pričom ju moje vlasy pošteklili na tvári, z čoho sa už zasmiala aj ona. Zadíval som sa na ňu a asi po prvýkrát som si na nej všimol, že má náhrernú hranu tváre. Dokonalú na to, aby som jej ju perami i jazykom celú poláskal.
"Na čo myslíš?" spýtala sa ma šeptom.
"Na to, aká si krásna." odvetil som chrapľavo. Zahryzol som si do pery, keď jej tvár nabrala červenú farbu, a sklonil sa k jej perám pre cudný bozk. Cítil som jej úsmev počas nášho bozku, a tak som sa pomaly vkradol rukou pod jej tričko. Stuhla a pre tentokrát som sa usmial ja.
Prstami som jej krúžil na jej boku a postuplne išiel vyššie a vyššie. Až som sa dostal jej pupku, okolo ktorého som prešiel bruškami prstov a schádzal až k jej lemu nohavíc. Tichúčko mi vzdychla do úst, ako keby ani nechcela tem vzdych vypustiť z úst, a ja som cítil, ako sa moja dolná časť tela pekne spevňuje.
Presunul som sa k jej krku a pery pevne prisal k jej koži. Priam som cítil, ako jej krv bublá na jej pokožke. Bože, a tak veľmi by som chcel zájsť ďalej, ale vedel som, že na to nebol správny čas. Čo ak by nás prichytil Robert?
YOU ARE READING
Stay With Me
FanfictionCharlotte Clair Deverns - 18 ročné dievča, ktoré stratilo rodičov. Jej jedinou oporou je jej starší brat a jej najlepšia kamarátka Avalon. Po niekoľkých rokoch sa vracia do Los Angeles, bývať so svojím bratom. Do cesty sa jej však zapletie Harry Sty...