45. Chapter ♦ Slabá chvíľka

254 21 3
                                    

Brali sme schody po dvoch, vliekol sa za mnou ako poslušný chlapec a ja som si nemohla pomôcť, usmievala som sa ako blázon. Pred očami som mala široký úsmev môjho brata a všetky tie pohľady, keď som s Harrym vchádzala do domu. Môj hlúpy vymyslený dôvod, prečo sme šli dnu, sa mi zdal smiešny, ale potrebovala som byť s Harrym osamote a poznámky do školy boli dobrou zámienkou, ktorej Anne aj s mojím bratom uverili. 

"Vieš, že idem do školy až stredu," upomenul ma Harry za mojím chrbtom, keď som zatvárala dvere mojej izby. Potiahla som ho ďalej do mojej izby a otočila sa k nemu.

"Viem, ale nič iné mi v tej chvíli nenapadlo." Mykla som svojím ramenom a pristúpila k nemu o krok bližšie. Pritúlila som sa k nemu a pozrela sa do jeho tváre, na ktorej sa usadil môj najobľúbenejší úsmev. "Chcela som s tebou byť osamote," hlesla som, červenajúc sa až za ušami. Jeho prsty jemne pohladili moje líce, zatiaľ čo ma jeho oči intenzívne pozorovali. 

"Ten Zaynov ksicht stál zato," iskry v jeho očiach mi zabraňovali povedať mu na to niečo, mojou jedinou odpoveďou bolo pokrútenie hlavy. Priblížil sa ku mne a jeho ruka objala moje líce, pred tým ako sa jeho pery prisali k tým mojim. 

Neviem, čím to bolo, ale vždy, keď sa jeho pery stretli s mojimi, telom sa mi prehnala spŕška zimomriavok, z ktorých som sa zachvela. Ťahal ma za sebou k posteli, na ktorú sa opatrne posadil, ani ne jediný moment neopúšťajúc moje ústa. 

Jeho ruka z mojej tváre začala postupovať mojím krkom, kľúčnymi kosťami, cez rameno, od ktorého sa posunula jeho ruka k mojím rebrám. Akoby prešiel prstom po spodnom leme mojej podprsenky a pevne sa jeho ruka usadila na mojich bokoch. Mala som chuť si na neho sadnúť, pretiahnuť mu tričko cez hlavu a hodiť ním cez celú izby, možno aj von balkónom. 

"Tie skurvené šaty ma dráždia celý deň," chrapľavo zamrmlal, keď sa jeho pery prisali k mojej sánke, odkiaľ mi rozdával horúce a mokré bozky až ku krku, na ktorý sa nenásytne prisal, pričom zo mňa musel vyjsť  hlasitý vzdych.

Cítila som, ako sa šteklivý pocit v mojom podbrušku dostáva aj do mojich končatín a mala som pocit, že sa mu zložím priamo v náručí. Jeho bozky boli niečim zvláštne, ako keby ma nikdy v živote nebozkával. Ten pocit som mala nejako často v poslednom čase. 

Už som to nevydržala, odtiahla som sa od neho, dýchajúc ako o život. Pozrel sa na mňa rozšírenými očami a takou túžbou v nich. Dvihla som k jeho tvári obe svoje ruky a pohladila ho po celej jeho krásnej tváričke, vychutnávajúc si dotyk našich pokožiek. 

Srdce mi bilo tak veľmi, že som priam počula jeho tlkot. Harry sa na mňa len pozeral a ja som svoje ruky nemohla dostať z jeho tváre. Cítila som však niečo, čo som nechcela. Mala som chuť povedať niečo, na čo som nebola pripravená, alebo skôr som si nebola istá jeho reakciou. 

Mala som nesmiernu chuť mu to povedať, vysloviť tie dva slová. Namiesto toho som sa však opäť prisala na jeho pery a bozkávala ho, ako keby som mu tie slová povedala. Dokazovala som mu to bozkami a takto som to mienila nechať ešte dlho, pretože som nebola pripravená mu to povedať. 

Jeho ruky začali hladiť moje boky, presúval sa nimi až k lemu mojich šiat. Zachvela som sa, keď ma pohladil po holom stehne a prešla som nechtami po jeho zátylku, keď v ruke stlačil môj zadok tak, že som skoro vypustila z hrdla prekvapený jakot.

Upustila som svoje ruky z jeho tváre a šmátrala k jeho tričku, ktoré som sa mu chcela vyzliecť. Nakoniec sa mi rozhodol pomôcť a vyzliekol ho s mojou pomocou, nečakajúc ani chvíľu a ja som sa rázom ocitla ležiaca na moje posteli, pričom sa Harry prisal zase na môj krk. Ten pocit, ako sa jeho zuby stretávali s mojou citlivou kožou na krku, ma nútil zachádzať mu prstami do vlasov. Nemohla som kontrolovať vlastné telo, stále som sa ho musela dotýkať akokoľvek časťou svojho tela. Oddelila som od seba nohy, umožňujúc mu bližší pristúp k môjmu telu. Využil to a prisunul sa ku mne viac, nepatrne sa jeho džínsy dotýkajúc mojich nohavičiek. 

Stay With MeWhere stories live. Discover now