21.Chapter ♦ Vieš, čo sme práve robili?

703 47 9
                                    

Pustite si pesničku v médiach, užite si časť a nezabite ma za včerajšom! ♥→

Jeho pery sa pohybovali proti mojim v pomalom tempe. V tomto bozku som cítila niečo zvláštne, čo neviem ani popísať. Celé moje telo sa zachvelo z jeho dotyku na mojej tvári. Pomaly som sa postavila z neho, postavila som sa medzi jeho nohami a ani raz som sa neoddelila od neho pier, ktoré ma bozkávali s toľkou.. nehou? Áno, myslím, že to bola neha, čo som cítila. Ruky som dala za jeho krkom, obtierala sa o jeho srdcovité pery a ignorovala fakt, že každú chvíľu do jeho izby môže niekto prísť. Potrebovala som, aby prestal plakať, a aby sa upokojil. Stále držal moju tvár vo svojich dlaniach. Naše bozkávanie bolo pomalé, nikam sme sa neponáhľali a ani sme to nemali v pláne.

Sadla som si na neho obkročmo, neprestávajúc ho bozkávať nežnými bozkami s trochou vášne v jednom. Jeho ruky sa ihneď ocitli na zadnej strane mojich stehien, pričom sa posunul trochu dozadu. Neviem, kam to zájde, ale je mi to úprimne jedno. Pritlačila som sa na neho ešte viac, keď do svojich dlaní vzal môj zadok, jemne ho stlačiac. Z jeho úst vyšiel vzdych a hneď sa odo mňa odtiahol, pričom svoje ruky dal zase na moje stehná.

"Charlotte, mali by sme prestať." zachraplel a pozrel sa na mňa svojimi očami, ktoré už neboli zaplnené slzami, no stále boli trochu červené. Nechápala som, prečo chce prestať a to ma prinútila sa zamračiť.

"Mohlo by to zájsť niekam inam, ako len k bozkávaniu a ..."

"Mne je to jedno." prerušila som ho. Prisala som sa na jeho pery, čím som ho umlčala. Ešte by povedal nejakú blbosť a to naozaj nechcem. Trošku som sa bála, čo sa môže stať, ale cítila som, že to chcem. Chcem Harryho.

"Si neuveriteľná." zamrmlal do bozku, pričom sa na mňa krátko pozrel a zase spojil naše pery. Usmiala som sa do bozku a rukami zašla do jeho vlasov. Mala som potrebu ho cítiť pri mne tak blízko, ako sa len dá. Preto som sa k nehu natlačila ako sa len dalo, pričom som sa nechcene obtrela o jeho rozkrok. Zase zavzdychal, no tentokrát aj ja s ním. Jeho ruky zase chytili môj zadok a stlačil ho, zopakoval môj pohyb a pridal na intenzite v našom bozku. Rukou som mu zašla k lemu jeho tričku a začala som mu ho sťahovať hore, pričom sa odhaľovalo jeho telo. Harry neprotestoval a pomohol mi vyzliecť mu tričko. Naprázdno som prehltla pri pohľade na jeho vypracovanú hruď a tie tetovania. Aj keď som už mala možnosť vidieť jeho svalnatú hruď, vždy som z neho mimo. Skenovala som jeho pery, ktoré si oblízol a zase spojil naše pery v jedny. Jedna jeho ruka začala postupovať vyššie po mojom boku, na ktorom sa zastavil, zanechávajúc na mojej pokožke zimomriavky. Zašiel pod moje tričko a prstom začal jemne prechádzať po mojej pokožke, vytvárajúc mi chvenie po celom tele. Stále postupoval vyššie, až k mojim rebrám, a zastavil sa pri leme mojej podprsenky. Druhú ruku presunuj na to isté miesto, kde tú prvú, len na druhej strane, pričom mi začal vyhrnul tričko až pod moje prsia. Rozpojil naše pery, čím sme sa od seba odtiahli, a pretiahol mi tričko cez hlavu. Jeho oči lačne pozerali po mojom tele a zastavili sa na mojom hrudníku, kde svojimi smaragdami pobudol, zubami si prešiel po perách a z jeho úst vyšiel tichý vzdych. Zahanbene som sklonila hlavu a nedokázala sa pozrieť Harrymu do očí. Jemne mi prstami nadvihol bradu, no ja som sa na neho aj tak nepozrela.

"Čo je?" s mierne nadvihnutým obočím sa mi zahľadel do očí, pričom trochu sklonil hlavu do strany.

"Nič. Si prvý chalan, pred ktorým som takto odhalená." nečujne som zo seba vydala tých pár slov.

"Si krásne." usmial sa na mňa svojim neodolateľným úsmevom a pohladil ma po líci. Hanblivo som sa usmiala a rýchlo spojila naše pery. Nechcela som, aby sa na mňa díval, trochu ma to znervózňovalo. Do bozku sa usmiala lačne začal spolupracovať so mnou. Pevne ma chytil, postavil sa so mnou a pomaly ma položil na postel, týčiac sa nado mnou. Môj dych sa rázom zrýchlil a vzdychy vychádzali z mojich úst, keď sa svojou panvou obtrel o moju. V mojom bruchu začal poletovať roj motýľov a moje ruky putovali po Harryho chrbte, pričom som ho jednou rukou začala ťahať za vlasy. Začala som s ním spolupracovať a prirážala som panvou proti jeho, pričom sa naše rozkroky o seba obtierali a moje telo začalo horieť zo vzrušenia, ktoré som cítila. Harryho pery sa presunuli k môjmu krku, kde mi začal klásť mokré bozky. Jeho ruky putovali po mojom tele. Hladkal moju pokožku na bruchu, čo spôsobovalo, že sa moje telo chvelo ešte viac. Roztiahla som nohy, aby som mohla cítiť Harryho ešte viac. Jeho hrča v nohaviciach bola tak cítiť, že so so mnou lomcovalo okolitý svet, ktorý som absolútne nevnímala.

Stay With MeWhere stories live. Discover now