20.Chaper ♦ Nikdy ťa neopustím!

690 40 12
                                    

                                                      ....O Týždeň...

"To dievčatko je ale číslo." zasmiala som sa, keď sme s Harrym nastupovali do auta. S Vanessou sme sa rozprávali skoro tri hodiny. Bavili sme sa o všetkom, čo má rada. Ako sme zistili, je blázon do hrania na gitare. Chodíme za ňou už týždeň a celkom sme sa s ňou spriatelili. Viackrát nám poďakovala, že sme ju zachránili a to isté urobili aj jej rodičia, ktorí sa tam objavili pred malou chvíľkou. Pán a pani Hillovci sú veľmi milý ľudia, ako sme mali možnosť zistiť. S Harrym sme usúdili, že by bolo lepšie nechať ich  a tak sme teda odišli.

"Teraz ideme kam?" spýtala som sa Harryho, pričom som k nemu pootočila hlavu. Jednou rukou som sa držala pása, pretože som to niekedy robila, a druhú som mala opretú lakťom o okno.

"Chcel som ťa vziať niekam na jedlo, ale myslím si, že si toho mala dnes priveľa." odvetil a venoval mi krátky pohľad, zase otočil hlavu na cestu a preradil rýchlosť. Harry ma dnes chcel vziať niekam von, keďže sa nám to minule nepodarilo. No, ako vidím, tak ani dnes nikam nepôjdeme. V škole máme problémy, pretože sa ten večierok zrušil len preto, lebo riaditeľ zabudol objednať DJ-ja. Je to také trápne a hlúpe, že sme sa z toho smiali ako blázni, keď nám to keď pred večierkom oznámil v školskom rozhlase.

Ostala som v tichosti sedieť a pozerať sa na cestu. Vonku už bola tma a na ceste už nebolo toľko aut, takže cesta bola pokojná. Dnes to bol naozaj dlhý deň a mám pocit, že jediné, čo chcem urobiť, je ľahnúť si do postele a zaspať naveky.

"To máš pravdu. Som taká unavená, že by som najradšej zaspala na veľmi dlhý čas." povedala som nahlas svoju myšlienku, pričom som sa na Harryho krátko pozrela. "Ale mrzí ma, že sme si dnešné plány neuskutočnili. Čo keby sme si to vynahradili v nejaký iný deň?  Alebo by sme si mohli objednať pizzu u nás doma." navrhla som a celý čas som sa na neho pozerala. Za volantom je tak príťažlivý, sexy a sedí tak uvoľnene. Len sa trochu krčí, keď zabočujeme alebo parkujeme. Ale je sexy a to s musí priznať.

"Piatok je tá párty u Natea, na ktorú ťa tiež pozval. Samozrejme, tam ideš so mnou. A na romantiku sa ešte nájde čas, ako si to vynahradiť. A tá pizza je dobrý nápad." povedal, a nakoniec sa na mňa usmial. Dnes sa Harry veľmi neusmieval, takže mi to vyčarilo široký úsmev na tvári.

"Dobre, takže ideme k nám?" vystrela som sa na sedadle.

"Hej, len sa zastavíme u nás, aby som sa prezliekol." odvetil, pričom zabočil doľava.

"Dobre." povedala som a zapozerala som sa von oknom.

Sedela som na Harryho posteli a čakala na neho, kým príde hore, pretože ho jeho mama zavolala do kuchyne. Neviem síce prečo, ale povedal mi, aby som ho počkala v izbe. Porozhľadla som sa po nej, pretože som tu naposledy bola v ten deň, keď sme sa bozkávali v šatniach. Pri spomienke na naše vášnivé bozkávanie som pocítila šteklenie v podbrušku. Zatriasla som s hlavou a usmiala sa. S Harrym je každá naša chvíľa, ktorá je o niečo viac intímnejší, špeciálna, no nikdy sa nič viac nestane.

Z mojich myšlienok som bola prerušená, keď sa dvere od izby otvorili a následne silno za sebou zabuchli. Trochu mnou trhlo. Zodvihla som hlavu, ktorú som mala doteraz sklonenú, a pozrela s na Harryho, ktorý sa mračil a nevyzeral vôbec pokojne. Skôr by som povedala, že je nahnevaný, čo som vydedukovala z jeho mimiky tváre. Hneď som sa postavila a podišla k nemu o pár krokov bližšie.

"Harry, si v poriadku?" položila som mu opatrne otázku a ruku mu položila na rameno. Hlasno si povzdychol a sklonil hlavu k zemi. Toto asi nebude nič dobré.

"Harry?" prehovorila som k nemu ešte raz, keď sa mi nedostala žiadna odpoveď. Aj naďalej plakal, čo som si všimla len v tejto chvíli, a zhlboka dýchal, pretože sa mi viditeľne dvíhal hrudník. Konečne sa mi dostalo pozornosti, keď sa na mňa pozrel. Zalapala som po dychu z pohľadu na jeho lesknúce sa oči.

"Som v poriadku. Char, myslím, že dnes z toho spoločného večera nič nebude." povedal chrapľavejšie než obvykle a tak potichu, že som to počula naozaj tichúčko.

"Prečo? Harry, ty si plakal?" zamračene som  na neho pozrela, pričom som k nemu pristúpila bližšie. Položil ruku na moju, ktorú som mala stále na jeho ramene  a zase si povzdychol, no neodpovedal.

"Harry!" ohriakla som ho, keď stále mlčky hľadel do mojich očí s tými jeho červenými.
 Nič. Ani slovko z neho nevypadlo a ja som sa začala báť. Nie jeho, skôr o neho.

"Harry, prosím hovor so mnou." zaprosila som a cítila, ako mi vlhnú oči. Zase nič nepovedal, len sa na mňa díval. Prvá kvapka slzy mi stiekla po tvári a ja som si hrýzla do pery, pričom začali tiecť ďalšie slzy. Jeho ruka opustila moju, ktorá bola na jeho ramene a skĺzla dole. Upustila som ruku z jeho ramena a naďalej hľadela so slzami v očiach na neho. Zrazu sa jeho ruka dotkla tej mojej a bez slova ma začal ťahať k posteli, na ktorú sa posadil. pritiahol si ma na svoje kolená a naďalej mi držal ruku. Preplietol si so mnou prsty a začal sa s nimi hrať, pričom jeho oči spočívali na našich rukách.

"Charlie, zapamätaj si, že ťa nikdy neopustím." zodvihol hlavu a pozrel sa mi hlboko do očí, pričom sa ku mne tvárou priblížil. Zahryzla som si do spodnej pery z pohľadu, ako veľké kvapky sĺz padajú z jeho nádherných očí. Pomaly a hlavne nežne som mu palcom zotrela slzy a vypustila všetok vzduch, ktorý som mala v ústach.  Jeho slovám som vôbec nerozumela a už vôbec som nechápala, prečo plače.

"Harry, čo sa stalo. Povedz mi to, prosím." zašepkala som, pričom som si oprela čelo o to jeho.

"Nechcem sa o tom baviť. Prosím, len sa ma nič nepýtaj." zúfalo pošepkala a ruka, ktorú mal na mojom páse, zovrel okolo môjho tela pevnejšie. Súhlasne som zahmkala a zavrela oči. Nechcem sa na neho pozerať, keď plače.

"Nikdy ťa neopustím!" zašepkal proti mojim perám predtým, ako ich umlčal svojimi.

 

 

__________________________________________________________________________

Ahojte lásky moje :) konečne nová časť a ja len dúfam, že sa Vám páčila :D Mala byť dlhšia, ale nechala som to tak :) Včera som chcela zrušiť všetky moje príbehy, lenže ma jedna osoba presvedčila, aby som to nerobila a tak som napísala ďalšiu časť :) Strašne mi chýba písanie mojej poviedky Dream Grls, ktoré som pozastavila, pretože na strávne na FB, kde to píšem tiež nám jedna krava (nevieme kto) vymazala skoro všetky albumy s príbehmy a ja som z toho bola totálne mimo, a myslám, že ešte stále som. Nemám ani chuť písať, takže som to pozastavila a pokračovať budem až, keď budem mať náladu. Navyše mi osišla najlepšia kamoška do anglicka a strašne mi chýba :( Asi utorok idem tiež do Anglicka, lenže ešte neviem :) Ja viem, že to asi nikto nebude čítať, ale rozkecala som sa :D Ďalej Vás chcem poprosiť, aby ste dali aspoň VOTE (VšetKy), aby som zistila koľké to čítate a poteší ma aj komentár.

Bola by som rada, keby ste sa ppridali do skupiny na Facebooku, kde píšem veci o mojim príbehoch, samozrejme nikoho nenútim :) Link dám do External Links ...

Strašne ma teší, že sme so Stay with Me 18 vo #Teen Fiction a 11 vo #FunFiction ♥

Vote&Comment ♥

-Rossalin

Stay With MeWhere stories live. Discover now