Úsmev mu hral na perách, keď sa tvárou blížil k tej mojej, pozerajúc sa mi na pery, pričom ja som tam stála ako paralyzovaná. Nebola som schopná pohybu, čo možno bolo zapríčenené tým alkoholom v mojej krvi, alebo som ho pobozkať chcela. Možno, keď ho pobozkám, zabudnem na Harryho, a nebude to tak veľmi bolieť. Kým som vedela, čo sa deje, zacítila som jeho dych smiešaný s pachuťou alkoholu a limetky. Už nebolo cesty späť a ja som ho nemohla zastaviť. Zaklonila som hlavu na stranu tak, ako to urobila ja Chase a čakala, kým sa ku mne dostatočne priblíži a spojí naše pery. Lenže, kým som stihla zatvoriť očí, spoza jeho rameno som zbadala Harryho, ako stojí na chodníku a zabodáva do nás svoje oči. Moje ruky hneď reagovali a zapreli sa o jeho ramená, odstrukujúc ho od seba. Jeho oči sa na mňa nechápavo pozreli.
"Nemôžem." zašepkala som, a sklonila hlavu k zemi. Počula som, ako si Chase povzdychol, no potom z jeho úsť vyšlo zasyčanie, čo ma prinútilo zodvihnúť hlavu a pozrieť sa na neho. Už nepozeral na mňa, ale bol mi otočený chrbtom, pozerajúc sa na Harryho, ktorý stále stál na tom istom mieste.
"Mohol som si myslieť." odfrkol si Chase, otáčajúc sa ku mne, pričom mi venoval pohľad, v ktorom som videla sklamanie, no hnev zároveň, čomu som nechápala. Jeho telo sa dalo do pohybu, ako kráčal k svojmu autu, a keď odišiel, otočila som sa celým svojim telom smerom k Harrymu. Moje oči pomaly a opatrne, s troškou strachu vyhľadali tie jeho, aj keď sme od seba stáli poriadny kus, mohla som vidieť jeho oči, ako ma sledujú, zatiaľ čo sa jeho štíhle nohy blížili ku mne.
Keď stál odo mňa menej ako tri kroky, moje telo sa zachvelo z náporu vetra, ktorý sa okolo mňa prehnal. Nechcela som ísť do vnutra, pretože som chcela vidieť ešte jeho. Aspoň ho vidieť, keď už nie som s ním.
"Takže Chase?" skríkol chrapľavo, pričom rozhodil rukami, pričom som si všimla, že jeho zlomenej ruke mal už len sadru, ktorú mal včera obohatenú šatkou. Nadvihla som obočie a snažila si urdžať stabilitu, aby som sa nezrútila na zem, pretože som mala pocit, že sa so mnou točí celý vesmír, a bola som si istá, že keby som sa pohla čo i len tým najmenším krokom, spadla by som. Rozhodla som sa mu neodpovedať, a počkať si na neho, kým mu nebudem hľadieť rovno do tváre.
"Čo Chase?" odvrkla som mu, pričom som ešte viac nadvihla obočie. Bola som si istá, že sa každu chvíľu zrútim k zemi z toho točenia hlavi.
"Zabudla si, čo si mi sľúbila." pristúpil ku mne bližšie, deliac nás od seba iba jediným malým krokom. Jeho hlas znej tak hlboko a chrapľavo, že som svojimi zubami oblapila moju spodnú peru a zahryzla si do nej, pričom som ju hneď zo svojich zubov uvoľnila a stále upierala svoj pohľad do jeho očí.
"Asi áno." mykla som nemotorne ramenami a opito sa na neho usmiala. Jeho mimika tváre sa zmenila, keď sa ešte viac zamračil.
"Ten hajzel ťa opil?" zhúkol, až som sebou trhla, pričom som urobila krok ľavou nohou dozadu a začala padať k zemi. Lenže, moje telo oblapila silná paža a ja som sa ocitla v Harryho náručí, pričom som jeho mentolový dych cítila na mojich perách. Cez trepotajúce sa riasy som sa na neho pozrela, stretávajúc sa s jeho teraz už tmavými očami, v ktorých žiaril plamienok. Nebola som schopná prinútiť svoje oči odlepiť od tých jeho.
Postavil ma zase na nohy, no jeho ruku nedostránil. Svojou rukou, ktorú som mala na jeho ramene, som posunula na jeho lopatku, a pritiahla si ho bližšie k sebe, čeliac jeho prenikavému pohľadu a vykoľajená blízkosťou nasich tvári.
"Ten hajzel mi pomohol." povedala som potichu, stále sa pozerajúc do jeho očí, nemohla som si odpustiť ten chladný tón hlasu, ale inak by to ani nešlo, keď ma to tak zožiera.
YOU ARE READING
Stay With Me
FanfictionCharlotte Clair Deverns - 18 ročné dievča, ktoré stratilo rodičov. Jej jedinou oporou je jej starší brat a jej najlepšia kamarátka Avalon. Po niekoľkých rokoch sa vracia do Los Angeles, bývať so svojím bratom. Do cesty sa jej však zapletie Harry Sty...