Na mojom ramene pristála niečia ruka. Trochu som sebou trhla, pričom som neochotne otvorila svoje oči. Štípali ma a mala som pocit, akoby vážili snáď tonu. Zaspala som hneď, ako Robert odišiel z mojej izby. Nechcela som plakať a premýšľať o ňom, o tom, že pobozkal ju. Nechcela som sa otočiť. Stále som si nahovárala, že je to sen a že Harry leží pri mne. Ale nikde necítim teplo z jeho tela. Necítim jeho ruky na mojom tele. Pomaly som sa otočila na chrbát a zbadala dve hnedé kukadlá, pozerajúce sa do mojich očí.
"Charlotte, čo sa ti, preboha, stalo?" jej vyľakaný a znepokojený hlas sa ozval. Zaprela som sa o posteľ, čím som sa vyšvihla do sedu a bez váhania silno objala Avalon. Silno som k sebe stisla viečka a nepríjemná hrča v mojom hrdle sa vrátila.
"On ..Harry... On pobozkal.." nedokázala som to ani vysloviť. Nemohla som to zo seba dostať. Avalon ma od seba opatrne odtiahla, držiac ruky na mojich pleciach, a pozrela sa mi do očí. Mohla som si všimnúť jej prekvapeného a nechápavého výrazu.
"Koho pobozkal?" spýtala sa ma. Uhla som pohľadom smerom dole, neschopná udržať svoje slzy. Zahryzla som si do pery, zaklipkala mokrými očami a pomaly vyslovila to meno.
"Držal ju. Držal ju ako mňa, keď ma bozkával. Bozkával ju a nebránil sa. Bozkával Bellu a ja som ich videla." vzlykajúc som povedala, poslednú vetu som priam vykričala a postavila sa z postele. Frustrovane som sa potiahla za vlasy, slzy stekali dole mojou tvárou a zatínala som zuby.
"Včera som s ním zažila niečo neopísateľné. Prespala som u neho doma po tom, ako som ho uvidela takého zničeného. Zaspala som v jeho objatí, dal mi pusu na na dobrú noc. Ešte nedávno mi tam dole v obývačke prisahal, že by mi nikdy neublížil. A čo sa stalo? On ju bozkával a ja som ich videla. Myslela som si, že on taký nie je. Avalon, on ma podviedol a bolí to." kričala som zúfalo, všetku zlosť som si vybila ťahaním sa za svoje vlasy a rozhadzovaním rukami okolo seba. Zrútila som sa na zem, padajúc na kolená.
"Nevedím, že by Harry mal niečo s Avalon. Veď ona je čudná. Už od prvého dňa sa mi nepáčila. Nehovorím, že je škaredá, ale naozaj v tom nie je niečo iné?" počula som v pozadí Avalonin hlas. Zamyslela som sa nad jej slovami. Môže v tom byť aj niečo iné? Nejde mi do hlavy, čo by to mali byť.
"Nie, nemyslím si to. Nič v tom nie je. Harry je proste sviniar a bodka." vyhlásila som isto a zotrela si slzy z tváre. Avalon sa už stihla presunúť ku mne, držiac ma v objatí."Ani sa nepokúsil za mnou prísť a vysvetliť mi to." vzlykla som. Avalon sa so mnou začala kolísať so strán v snahe upokojiť moje vzlyky a plač.
"Prosím, už neplač. Ak chceš, pôjdem sa s ním porozprávať." ihneď som začala krúti5 hlavou. To neprichádza do úvahy. Proste nie! Nebudem sa mu doprosovať, to v žiadnom prípade.
"Nie, nie, nie." šepkala som do jej hrude." Nechcem, aby si sa s ním porozprávala. Ja s ním už nechcem mať nič spoločné." zodvihla som hlavu a zúfalo sa pozrela Avalon do očí. Priam som ju pohľadom prosila, aby na to zabudla. Porazene si povzdychla a nakoniec prikývla. Vďačne som zdvihla kútiky do malého úsmevu a zase som ju pevne objala. Ostali sme ticho. Obe sme sedeli na zemi, jej ruky hladili moje vlasy, upojujúc ma tým, moje ruky objímali jej trup a občasné vzlyky opúšťali moje ústa.
Sedela som na posteli v tureckom sede, Avalon vedľa mňa a obe sme hľadeli na obrazovku notebooku, kde bežal film. Jeho dej som zachytila asi rez, keď som si povedala, že prestanem myslieť na neho. Už to skúšam pomerne dlho, ale nie a nie na neho prestať myslieť. Cítim sa tam ublížene, že mi to spravil. Vôbec sa neunúval prísť a vysvetliť mi to. Nenáleží mu na mne, a pravdepodobne sa so mnou chcel iba pohrať. Najbolestivejšie na tom je, že som k nemu začala niečo cítiť. Nikdy som sa tak dobre pri nikom necítila, nikdy som nebola obdarená toľkou nehou. Správal sa ku mne ako k porcelánovej bábike, na ktorú treba dávať vo výklade pozor. Nejavil žiadne známky, že by mal o Bellu záujem a nakoniec sa ukázalo, že s ňou niečo má. Ten bozk nevyzeral ani trošku vynútene, nie. Skôr naopak, ani trochu sa netváril, že by sa mu to nepáčilo.
Po mojom malom záchvate plaču, ak to tam môžem nazvať, ma Avalon napokon nejako upokojila a po šálke čaju sme sa obe porozprávali. Stojí pri mne, je mojou oporou tak, ako to vždy bývalo. Nedokážem si predstaviť, ako sa mu pozriem do očí, ak to vôbec dokážem. Ako s ním mám dokonca sedieť v jednej lavici? Práve v tejto chvíli si on niekde užíva s Bellou a ja sa tu snažím udržať, aby som sa znova nerozplakala.
Avalon
Celý ten čas, čo som bola v nemocnici, som premýšľala o tom, čo som vlastne urobila. Viem, že je to zlé, je to nesprávne, ale už nevidím cesty späť. Klamem svojim rodičom, klamem svojej najlepšej kamarátke a vôbec sa za to necítim dobre. Nate ma videl a som si istá, že ma už nechce ani vidieť. Od našej menšej hádky ma už ani raz neprišiel pozrieť. Povedal mi slová, ktoré mi nedali ani spať a najhoršie je, že ja hlúpa som sa ani neospravedlnila. Povedal mi, že sa do mňa zamiloval. Toto mi ešte žiadny chalan tam úprimne nepovedal. Som nerozvážna, robím si, čo sa mi zachce. Som nezávislá od nejakých pravidiel, aj keď som v podstate dobrá dcéra svojich rodičov, no som zvyknutá, že ma chalani berú len ako potešenie. Tým nechcem tvrdiť, že idem do postele a každým. Spala som lem s Liamom, s ktorým som bola dobrá kamoška. Vlastne to bol môj najlepší kamarát spolu s Charlotte. Povedali sme si, že svoje panictvo stratíme spolu, a tak sa to jednej noci stalo. Obaja sme ostali kamarátmi a Liam odišiel hneď po tom, čo doštudoval. Bol od nás o dva roky starší a ja s Charlotte sme ho vždy brali ako staršieho brata. Bože, teraz to vyznelo tak úchylne! Ale neberte to tak. Usmiala som sa nad spomienkami a pozrela sa na Charlie, ktorá sa síce pozerala na ten film, no jej pohľad hovoril za všetko. Stále tomu nejak nechcem veriť. Veď to ani nedáva zmysel. Prečo by ju bozkával, keď má Charlotte. Aj napriek tomu, že som Charlotte sľúbila, že sa s Harrym neporozprávam, mienim to urobiť. Aj keby som sa kvôli tomu mala ponížiť pred Nateom, ktorý ma nechce vidieť, a prosiť ho, aby niečo z Harryho vytiahol.
"Idem sa napiť a hneď som tu, dobre." oznámila som Charlie, pričom som sa postavila z postele. Neprítomne prikývla, pričom mi venovala pohľad, a zase sa zapozerala na film. Pozerá ho alebo nie? Myslím, že už prestala s rozmýšľaním a už naozaj pozerala ten film. Otvorila som dvere, nechádzajúc ich len privretými a chodbou kráčala k schodom, po ktorých som zišla dole. V obývačke stále sedel Robert s mojimi rodičmi. Nikde som nemohla nájsť toho jeho Voldemorda.
"Charlie sa už upokojila a pozeráme film." ozvala som sa k nim, načo sa ku mne hneď otočili.
"To som rád. Povedala si aj, čo sa jej stalo?" spýtal sa Robert, pričom som mu na tvári mohla vidieť, ako si po mojich slovách vydýchol. Keď sme sem prišli asi pred troma hodinami, hodil sa mi do náručia a povedal mi, čo sa stalo po príchode Charlie zo školy. Vyzeral tak ustarostene, ako keď Charlie romreli rodičia a ona ostala v nemocnici. Pane Bože, práve som si spomenula, že má teta zajtra narodeniny. Teda, mala by ich.
"Áno, povedala mi to, ale bude lepšie, ak to to povie ona sama. Idem sa niečoho napiť a vrátim sa k nej hore." povedala som. Bez čakania na jeho odpoveď som odišla do kuchyne, kde som ihneď podišla ku chladničke, otvárajúc ju. Vybrala som z nej plechovku malinovky a pre istotu som sa oprela o linku, aby som sa náhodou nestrepala na zem - stále sa mi niekedy zakrúti hlava.
Vo vrecku mi zavibroval mobil, ktorý som si rýchlo vybrala a prijala hovor bez toho, aby som sa pozrela, kto volá.
"Avalon." ozvalo sa v telefóne.
"N-Nate?" zakoktala som sa. Bože, to je Nate. On mi zavolal.
"Ehm... Ahoj. Ja…"
"Ahoj. Som taká rada, že si mi zavolal. Potrebujme sa s tebou porozprávať." skočila som mu do reči.
"Ja viem, aj ja s tebou. Ale teraz som ti chcel niečo oznámiť. Bola si dnes s Charlotte?" na chvíľu som sa zarazila, prečo sa pýtal práve na Charlie, ale potom som mu odpovedala.
"Jop. Som práve u nej " povedala som. Na druhej strane nastalo ticho a potom vyslovil vetu, ktorú som absolútne nečakala.
"Ehm. Avalon, Harry mal nehodu."
YOU ARE READING
Stay With Me
FanfictionCharlotte Clair Deverns - 18 ročné dievča, ktoré stratilo rodičov. Jej jedinou oporou je jej starší brat a jej najlepšia kamarátka Avalon. Po niekoľkých rokoch sa vracia do Los Angeles, bývať so svojím bratom. Do cesty sa jej však zapletie Harry Sty...