Dediği şeyle Mazhar anında kızarmaya başlarken Sertan zar zor yutkunmuştu, karşısındaki adam Kendisi ile dalga mı geçiyordu?
-Ne? Mazhar iyi misin sen? Evlenmek de ne demek? Kafayı mı yedin be adam?! Ne saçmalıyorsun sen? Ben seninle neden evleneyim? Senin gibi bir...
"Bir?.. Ne diyorsun Sertan? " Mazhar, Sertan'ın sorusunu kaşını kaldırarak sorduğunda Sertan kulaklarına kadar kızarmaya başlamıştı.
Sertan zar zor konuştuğunda Mazhar elindeki anahtarları tek kelime etmeden Sertan'ın eline bırakmıştı. Sertan'dan cevap alamayacağı apaçık ortaya çıkmıştı. Boşuna uğraşıp nefesini tüketmek istemiyordu.
Sertan avcundaki anahtarlara bakıp içindeki karmaşayı susturmak adına derin bir nefes aldı. Ama işe yaradığını pek sanmıyordu, bir erkekten evlenme teklifi almıştı ve nasıl davranacağını bilmiyordu.
Cidden beyni durmuş gibiydi ve ne tepki vereceğini kestirememişti.
Saçlarını arkaya doğru itip karşısında kızaran adama baktı, şu an çok tatlı gözüküyordu ama yumuşamaması lazımdı.
Başka birisi olsa Mazhar'a yumruğu geçirmişti ama Sertan asil bir beyefendi (!) olarak bunu yapmayacaktı.
Mazhar, Sertan'a bir şey demeden dış kapıya yöneldiğinde Sertan telefonunu hemen çıkartıp Ilgar'ın ismine girdi.
Şu an bütün bunları anlatmazsa sabaha kadar uyuyamazdı.
.
.
.
.
.
.
.Sertan : Ilgar.
Sertan : sanırım evlilik teklifi aldım.
Ilgar : nE?
Sertan : Mazhar Bana evlenelim dedi.
Ilgar : nE?
Sertan : yani tam öyle demedi ama ima etti.
Sertan : birazcık mal olabilirim ama ben öyle anladım.
Ilgar : oturdum merdivenlere...
Ilgar : Mazhar beni seviyordu? Sana ne ara gelip evlenme teklifi etti?
Ilgar : sen neredesin?
Sertan : eheheheh
Sertan : şey...
Sertan : yan evde.
Ilgar : anlıyorum.
Ilgar : Sana iyi rüyalar.
Sertan : RÜYA DEĞİLDİ, YAN EVDEYİM DİYORUM.
Sertan : DELİRTME LAN ADAMI!
Sertan : ÇIK DIŞARI, BEN DE ÇIKACAĞIM HAYDİ
Sertan : bu arada o mıymıntı kocanı çekemem.
Sertan : lütfen gelmesin.
Ilgar : Ada mıymıntı değil.
Sertan : beycilik yapma bana.
Sertan : gelmesin o adam.
Sertan : sevmiyorum onu.
Ilgar : Sertan, lütfen.
Sertan : üzgünüm Ilgar ama öyle.
Sertan : nasıl evlendiniz onu bile anlamıyorum...
Sertan : Ada garip bir tip ve sana zaman tanımadan sürekli seni sıkıştırıp duruyor.
Sertan : 30 yıldır mecazi olarak teksin ve 3 yılda hemen bir insana alışamazsın bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️
General FictionTamamlandı. 2. Sezon ile beraberiz. Hamile Ada ve canından bezmiş bir Ilgar...