Vote artarsa çok mutlu olurum teşekkürler, muahhh
Stajda bir sürü shipim oldu ağağağağağ
Hepsine kitap yazacağım, inşallah içaşaöaşğwöwiaö
********Mazhar
Bileğime soğuk bir cisim değip 'Tak' diye ses çıktığında arkamı dönüp Sertan'a baktım. Onun bileğine baktığım zaman kelepçeyi görmüştüm ve açıkcası böyle bir şeyi 40 yıl düşünsem hayatta aklıma gelmezdi.
Gerçi, Sertan ile yaşadığım bu süre zarfında başıma gelmeyen kalmamıştı ve her gün beni şaşırtmaya devam ediyordu ve ben artık nasıl bir tepki verebilirdim bilmiyordum.
-Ne yapıyorsun, ruh hastası sapık?
Sert bir şekilde tepki gösterdiğim zaman bileğimi kelepçeden çıkarmaya çalışıyordum fakat bu canımı acıtmaktan başka bir işe yaramamıştı.
"Beni affedene kadar bana kenetlenmiş durumdasın, şeyi duydun mu bilmiyorum. Çok sevdiğin bir şiir var." Sertan bana iyice yanaşıp arkamdan dayamaya başladığında belim yay gibi dimdik gerilmişti.
Belim dikleşince Sertan'ın göğsüne yaslanmıştım ve Sertan bana daha çok dayamaya başlamıştı. Sıcak nefesi boynuma doğru geldikçe bütün tüylerim diken diken oluyordu. Kafamı yana yani Sertan'a doğru çevirsem hiç istemediğimiz şeyler olurdu ve ben onunla hiçbir şekilde temas etmek istemiyordum.
Evet bana dayarken bunları söylemek, düşünmek ve eyleme geçirmek o kadar zordu ki... Fakat ben dirençli bir insan olduğum için nefsime asla yenik düşmeyecektim .
-Çekil şuradan, senin çocuk çocuk hareketlerin ile uğraşamam Sertan.
Nefesimi tutup çekilmeye çalışsam da Sertan muşmulası beni boşta kalan eli ile belimden tutup hareketlerimi kısıtlarken sinirlenmemek için oldukça kendimi zor tutuyordum.
Oysaki... Daha yarım saat öncesine kadar aşırı derecede mutluydum ve hiçbir şekilde huzurumu kaçıracak bir olay yaşamam demiştim.
Sertan'ı hesaba katmadan...
Tamam ona da zaman zaman hak veriyordum ve birbirimizi yeni yeni tanıyorduk, birbirimize alışmamız zaman alacaktı ve her şeyi olabildiğince alttan almaya çalışıyordum, onun gibi düz birinin bir erkekle evlenmiş olması ağırdı ve kimsr bunu kendi gururuna yediremezdi, evet bunları iyi biliyordum.
Gerçi... Sertan'ın düz olduğundan bile emin değildim, sokak lambası gibi hareketleri vardı.
Bir gün bana yanaşıyorsa diğer gün bir bakmışım başkası ile flört ediyor. O yüzden Sertan'a zerre güvenmiyordum. Tamam benimle evlenmişti ve bunun hakkını sonuna kadar vermeye hazırdım ama ihaneti kaldıracak bir yapım yoktu.
İkimizde aşk evliliği yapmamıştık ve birbirimize çıkarlarımız için katlandığımızın farkındaydım. Evet buraya kadar her şeye vardım ama dediğim gibi Sertan'ın beni istemediğini bu kadar belli etmemesi lazımdı. Ya da bana yakın davranıp diğer gün başkasına gitmemesi lazımdı.
Sertan, ne baba olmaya ya da bir evliliğe hazır olan biri değildi bunları net olarak anlamıştım ama şu an ona Dalga için ihtiyacım vardı ve şu araştırma süreci geçene kadar benimle kalması gerekiyordu.
Bu tehlikeli süreci atlattığımızda ona karşılığını sonuna kadar verecektim ve benden ne dilerse yapabildiğim kadar yerine getirecektim.
Kafamı hafif yana çevirip yana baktığım zaman bana sırıtan yüzü ile karşılaşmıştım, cidden çoğu zaman çocuk gibi davranıyordu ve nasıl gazeteci olduğunu aklım almıyordu.
-Sertan, ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama anahtarı ver çıkaralım şu saçma sapan şeyi. Bileğimi acıtıyor ve bu şekilde hiçbir işimizi yapamayız.
-Ne anahtarından bahsediyorsun Mazhar? Ayrıca aramız düzelene kadar bu böyle kalacak.
Dediği şey ile kaşlarımı çatıp bedenimi ona doğru çevirdim, evet beni daha ne kadar şaşırtacaktı? Daha demin bu soruyu sormuştum değil mi?
-Şaka yapıyorsun değil mi?
Korkarak sorduğum soru ile yutkundum, ciddi anlamda anahtardan haberi yok muydu? Ya da bilerek anlamazlığa mı geliyordu?
-Hayır neden şaka yapayım? Ben bunun anahtarını almayı unuttum... Kız bir şeyler söylemeye çalışmıştı fakat ben acelem olduğu için dinlemedim bile. eheheheheh, bir şey olmaz canım.
Elini ensesine koyup gülümsediğinde suratına yumruğu geçiresim gelmişti.
Hayır yani cidden NEDEN BEYNİNİ KULLANMIYORDU? Bu nasıl gazeteci olmuştu? Ciddi anlamda aklımı kaçıracaktım...
Yüzüne umutsuz bir anlamda bakmaya başlamıştım, resmen gün geçtikçe hayatımı karartıyordu...
*******
Aşklarım vote artarsa bölüm uzunluğu ve sık sık gelme ihtimali artar, çünkü motivasyon gibi oluyor iwöwşsösüeöeğeö
Korkmayın para kazanmıyoruz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️
General FictionTamamlandı. 2. Sezon ile beraberiz. Hamile Ada ve canından bezmiş bir Ilgar...