Mazhar beni kendine yapıştırdığında buradan nasıl kurtulacağımı düşünüyordum ve az önce dediklerimle yerin dibine girsem yeriydi. Gerçi yeterince kendimi rezil ettiğimi düşünüyordum... Ayrıca benim iznim olmadan hakkımdaki bunca işlemi nasıl halletmişti ki?
Gerçi dediği gibi paranın açamayacağı kapı yoktu, haklıydı.
Zengin ve yakışıklı bir piçti ama bu benim hayatıma karışacağını göstermiyordu. Herkesin hayaliydi yurt dışında yaşayıp çalışmak ama şu an bu hayale sıcak bakamıyordum çünkü adama karşı resmen depar atarak yürümüştüm ve sonuçları iyi olmayacak gibiydi.
-Bırakır mısınız?
Sessizce söylediğim laf ile kafasını iki yana sallayıp gülümsedi, Bir insanın dişleri bile güzel mi olurdu ya? Resmen çocuk dünyaya ayaklı mükemmel olarak gelmişti ve şu an hiç iyi bir zamanda değildik.
-Az önce ne dedin? Tam anlamadım da. Bir daha tekrar etsene ne kadar etkiledim seni?
- Anlamadığınıza şaşırmadım.
Belimi daha sıkı tutmaya başladığında nefesim kesilmişti, Ben de onun kadar cüsseliydim ama ne yazık ki gücümü kullanıp Mazharın kıskaçlarından kurtulmak için hiç halim yoktu.
"Benimle geliyorsun uçağımız akşam 9 da kalkıyor, senin yüzünden sabaha kadar gözümü kırpmadım." O etkileyici sesi tekrar kulağıma iliştiğinde yutkunup başımı salladım. Neden başımı salladığımı bilmiyordum ama onu izlerken onun için her şeyi yapasım geliyordu.
-Aferin minik kedicik.
Beni bıraktığında sandalyeye tutunup derin bir nefes aldım, Ben olayı ciddi anlamda daha idrak edememiştim ve uykusuzluk iyice beni saf salak birine dönüştürmüştü.
"Sen şimdi eve git uyu birkaç işim var seni akşam almaya geleceğim , tamam mı kediciğim?" Saçlarımı karıştırıp yanımdan geçip gittiğinde arkasından alık alık bakmakla yetinmiştim. Sanırım gider ayak hayatımı kaydırmıştım ve kafayı yiyordum.
*********
tam tamına 1 saat önce uyanmıştım ve duvara ağlamaklı bir şekilde bakarak sabah yaptığım salaklıkları düşünüp kendimi kahrediyordum. Resmen bütün dediklerini koşulsuz bir şekilde kabul etmiştim ve o tasmayı boynuma geçirmesini sağlamıştım.
Adama gider ayak da yürümem dışında başka hususlar da baş gösteriyordu. Ciddi anlamda katıksız bir salaktım ve bilim adamları beni alıp deney yapsalar gıkımı çıkarmazdım. Bu salaklığım derhal araştırılması lazımdı.
Kapı çalmaya başladığında ürperti gelmişti ve kaçıp gitsem en fazla nereye gidebilirdim ki? Bakkala gitmeye bile üşenen bir insandım ve kesinlikle kendi sonumu kendi ellerimle hazırlıyordum.
İç çekip duvara bakmayı kesmiştim . Ayağa kalkarak Karşımdaki çalan çelik kapıya baktım resmen ecelim gelmişti ve benim aklımdan sabah ki söylediklerim bir türlü çıkmıyordu. Adam Hollanda'dayken klavye delikanlılığı yapmıştım ama onu karşımda canlı kanlı görünce resmen ağzımın suyunu akıtmadığım kalmıştı.
İlk defa birine karşı böyle olmuştum ve bu durumdan nasıl kurtulacağımı bilmiyordum. Ben eşcinsel değildim.
Eşcinsel değilim.
Eşcinsel değilim.
Bunu sürekli kafamda tekrar ederek kapıyı açtığım zaman Mazhar'ın tipi net olarak beni afallatmıştı.
"Merhaba sabah uykuluydun ve teknik olarak tanışmadık, ben Mazhar" Bana gülümseyerek elini uzattığında ne diyeceğimi bilememiştim.
Eşcinsel değilsin oğlum kendine gel.
Sakin ol Sertan.
Kendimi dizginleyerek uzattığı eline karşılık elini tutup sıkışmıştım.
-Merhaba ben Gay.
Dediğim şeye inanamazken onun da böyle bir şey beklemeği çok açıktı.
Kendimi dizginlediğimi hiç sanmıyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️
Ficção GeralTamamlandı. 2. Sezon ile beraberiz. Hamile Ada ve canından bezmiş bir Ilgar...