57.

2.1K 200 169
                                    

Merhaba aşklarım, Kanalıma hoş geldiniz bölümü beğendiyseniz beğenip yorum yapabilirsiniz.

Daha çok bxb kitap için beni takip etmeyi unutmayın ✌️

(Evet yeni sloganımı buldum)

(1 hafta sonra)

*******

Ilgar

Ada balıkçı şapkasını takıp yanıma paytak paytak geldiği zaman ellerimi uzatıp elini narin bir şekilde tutup parmaklarımı onun parmaklarına kenetledim. 

Kenetlenmişsin kalbime İlmek ilmek işlenmiş gibisin Hasretinle yüreğime Nereye Böyle bileyim söyle

Mazhar ve Sertan bize geleli 1 hafta olmuştu ve Ada o günden itibaren bebek sevmek istiyorum diye ağlamış ve başımın bir güzel etini yemişti. Evde oturduğu için sıkıldığını çok iyi anlıyordum ve kanalı için video çekmek de bir yere kadardı. 

O yüzden elimden geldiği kadar onu rahat ettirmeye çalışıyordum ve işten geldikten sonra ne kadar yorgun olursam olayım, yorgunluktan ölecek dahi bile olsam Adayı dışarı çıkartıyordum. Hem o mutlu oluyordu hem de ikimiz de birbirimiz ile daha iyi geçiniyorduk.

Dışarı çıkamadığımız zaman evde vakit geçiriyorduk ve Ada çoğu şey için üstelemezdi , tabii ki bazı şeyleri at koşturur gibi peşinden giderdi. Beni köşe bucak sıkıştırıp ellemek gibi...

Şu an dışarı çıkmamız Ada ve Dalga içindi, dediğim gibi Ada o günden itibaren bebek sevmek istiyorum diye durmadığı için Mazhar ve Sertan ile konuşup birkaç saatliğine Dalga il gezmek istemiştim.

Mazhar, Dalga'nın evde Sertan ile durmasını haz etmediği için birkaç saat gezdirmemize izin vermişti. Bu sayede Ada mutlu olacaktı ve o mutlu olduğu için ben de otomatikman mutlu olacaktım.

Diğer yandan Sertan ve Mazhar'ın arasının düzelmediği için moralim bozuluyordu ve birkaç sefer ikisiyle de konuşmaya çalışmıştım ve ikisi de bunu kesin bir dil ile istememişti.

Kendi aralarında ikisi de haklı sayılırdı ama Sertan'ın bu son davranışı cidden...

Çoğu şeyi yanlışlıkla yapabilirdi ama bunu cidden beklemezdim çünkü Dalga artık onun oğluydu ve onu arabada unutup sonra kızın numarasını alması...

Tam anlamı ile boşanma sebebiydi.

Mazhar'ın yerine kendimi koyduğumda bile Sertan'ın yaptıklarını kaldıramıyordum .

Tamam Sertan da çoğu şeyde haklıydı, Sertanda da suç bulmam o da daha ne olduğunu anlamadan işinden kovulup farklı bir ülkeye gelip  Mazhar ile apar topar evlendi...

Ama Dalgayı arabada unutması parktaki kızın numarasını alması, umursamazlığı...

Bunu kimse kaldıramazdı ve Sertan daha anladığım kadarıyla özür dilememişti.

Şu durumda Mazhar, Sertanı affederse net anlamda üvey kuzenim hakkında 'Gurursuz' derdim.

Bu durumda bana haksız diyebilirsiniz ama kimse böyle bir şeyi istemezdi.

Düşünsenize, Kocanız çocuğunuzu arabada unutup başka kadınların numarasını alıyor...

Ne kadar rencide edici.

Tamam belki birbirlerini sevmiyor ve yeni yeni tanışıyorlardı ama Sertan en azından özür dileyebilirdi.

************

Ada, Dalga'yı kucağına alıp öpmeye başladığında bu görüntü karşısında erimeye başlamıştım.

Çünkü Dalga'da, Adayı öpmeye çalışıyordu ve ortaya çok tatlı bir görüntü çıkıyordu.

Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin