55.

2.2K 200 129
                                    


Mazhar arabayı kenara çekip yan koltuğunda oturan Sertan'a baktı. Sertan arka taraftaki  bebek koltuğunda ağlayıp duran oğlunu susturmaya çalışıyordu, Mazhar bıkkın bir şekilde ikisine bakıp iç çekti.

Dalga, Sertan yüzünden ağlıyordu sebebi de Sertan'ın sürekli, Dalga'ya 'Ebubekir Sıddık' demesiydi... Dalga bu ismi sevmemişti ve ne zaman duysa kendini yırtacak şekilde ağlamaya başlıyordu. Sertan da inadına bu ismi koymuştu ve sanırım çocuğun üç ismi olacaktı.

Dalga Ebubekir Sıddık...

Evet şaka falan değildi, Sertan inadından vaz geçmemişti ve Mazhar onu kırmak istemiyordu çünkü Sertan da onun babasıydı ve ona isim vermek en doğal hakkıydı.

Mazhar, oğluna 'Dalga' ismi koymuştu ve Sertan da bir tane koymak istemişti ve koyduğu isim...

-Ama Ebubekir Sıddıkçığım, lütfen ağlama.

Sertan konuştuğunda Dalga ağzındaki emziği babasının yüzüne doğru fırlatmıştı.

Mazhar bu görüntü karşısında ne yapacağını bilememişti ve Sertan'ın kafasına vurmuştu.

Sertan, kafasına vuran adam ile kafası öne düştüğünde Dalga bu görüntü karşısında bebek tarzında kıkırdamaya başlayıp ellerini çırpmaya başlamıştı.

Mazhar gülen oğluna bakıp öpücük attı, Dalga öpücüğe karşılık ellerini kocaman açıp sevimli bir şekilde gülmüştü.

Sertan kafasını çevirip yana yatırıp mükemmel kocasına baktı, dün onu öpmüştü ve bu konu hakkında pek konuşamamışlardı.

Çünkü tam konuşacakları sırada Dalga uyanmış vr sabaha kadar uyumamıştı, sabah da Mazhar'ın annesi ikisini yalnız bırakmayıp zorla parka göndermişlerdi.

En kısa zamanda güzel kaynanası Sertan ile yalnız konuşmak istediğini söylemişti.

Sertan heyecanlansa da korkuyor ve çekiniyordu.

Mazhar kendisine bakan adama bakmadan önüne dönüp anahtarı kontaktan çıkartıp iç çekti.

"Ben markete gidiyorum, ikimize soğuk bir şeyler alacağım. Sen de Dalga'yı al parka gidin. Biraz otururuz sonra yemek yemeğe gideriz." Mazhar ateşli sesi ile konuştuğunda Sertan hıçkırdı, şu an fanboylar gibi çığlık atacaktı.

-Tamam, sen git markete biz de oğlum ile geziniriz, değil mi Ebubekir Sıddık?

Mazhar sinirle gözlerini kapatıp açtığında dikiz aynasından arakada oturan minik meleğine baktı.

Dalga da hissetmiş gibi Mazhar babasına bakıp dudaklarını büzdüğünde Mazhar, Sertan'a bakış atıp arabadan çıktı.

Resmen iki bebeğinin arasında kalmıştı.

*********

Mazhar

Soğuk içeçekleri alıp marketten çıktığım zaman yüzüme vuran güneşle gözlüğümü almadığım için üzülmüştüm. Güneş tam tepemdeydi ve Dalga'ya evden çıkmadan önce şapka aldığımız için sevinmiştim.

Yavrumun başına güneş geçsin istemezdim.

Daha fazla market önünde dikilmeyi kesip parka giden merdivenlere yöneldiğim zaman Sertanların nerede olduklarını düşünmeye başladım.

Büyük ihtimalle çimenlik alanda oturuyorlardı çünkü Dalga daha 6 aylıktı ve yeni yeni yerde destekler ile oturuyordu, en azından Sertan babasının yanında oturup çevrede koşan çocuklara, evcil hayvanlara bakıp eğlenebilirdi.

Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin