Mazhar eve girdiği zaman Sertan oturduğu yerde dikleşip kucağındaki bebeğin ellerini öpmüştü, Kaynanası ile fazla konuşamamıştı çünkü Mazhar ile atıştığı için Sertan sinirden yerinde kudurmuştu.
Kaynanası da akşam yemeğini hazırlamak için mutfağa girmişti ve bebeği de Sertan'ın kucağına vermişti. İşin garip tarafı Sertan bebek ile hiç kavga etmemişti ve ilk defa Dalga babasının kucağında uslu uslu oturmuştu.
Mazhar odaya girer girmez, Dalga ile göz göze gelmişti. Dalga ikinci babasına bakıp gözlerini kırpıştırıp ellerini çırparak sesler çıkarmaya başlamıştı. Yeni uyanmıştı ve keyfi yerinde değildi tabii şu an Mazhar babasını görür görmez keyfi en üst seviyeye ulaşmıştı.
Sertan kafasını başka yöne çevirip bebeği sahiplenircesine tutmaya başlamıştı. Mazhar'a çok kırılmıştı ve altta kalmamak adına da bir güzel kırıp geçirmişti. Sertan diğer kişiler gibi değildi ve hiçbir zaman altta kalmazdı.
Bu durumda haksız da olsa haklı da olsa hiçbir zaman kendini ezdirmezdi, çevresindeki insanlara karşılıklı bir şekilde davranırdı. Yani, bir insan ona nasıl davranırsa Sertan da aynı hareketleri \ davranışları öyle uygulardı.
Mazhar, iki bebeğini de es geçip mutfağa yöneldi. Annesini görüp elini yüzünü yıkamalıydı ve Sertan ile adım akıllı konuşmalıydı.
O gördüğü fotoğraflar iş için çekilmişti ve kendisi eşcinsel biriydi tamamen erkeklerden hoşlanıyordu. O kızlar ile bir ilgisi yoktu olamazdı da. Ama Sertan kendisi gibi değildi ve eski sevgilisi ile bir muhabbeti devam ediyordu.
O mesaj öylesine yazılmış olsa da Mazhar ayıp olduğunu bile bile bir önceki konuşmalara bakmıştı.
Sertan da kıza onu ne kadar özlediğini ve Türkiye'ye geri döndüğü zaman tekrar eskisi gibi olmak istediğini yazmıştı, kız ile çok güzel şeyler konuşmuşlardı ve Mazhar konuşmaları okudukça beyninden vurulmuşa dönmüştü.
Tamam evlilikleri aşk evliliği değil çıkar evliliğiydi ama buna rağmen Mazhar başka birine dönüp bakmamıştı bile, Sertan'ın o konuşmalarından sonra boynuzlanmış hissediyordu ve buna hakkı bile olduğunu sanmıyordu.
O Sertan'a bu konuda sessiz kalmayı seçtiyse Sertan'ın eski resimler için bu kadar tantana etmesine anlam verememişti ve doğruları söylemişti, yine olsa yine yapardı.
**********
Sertan
Dalga bir bana bakıp bir Mazhara bakıp emziğini kaldığı yerden cukkul cukkul emmeye başlamıştı. Elizya hanım , sofrayı kendi hazırlamak istemişti ve mazhar ile beni yarım etmeme izin vermemişti.
Amacı beni biricik kocam (!) ile baş başa bırakmak istemişti ama bilmediği bir şey varsa da bizim şu an kavgalı olduğumuz gerçeğiydi...
Bakışlarımı koltukta şortu ve sporcu atleti ile koltukta gözlerini kapatmış bir şekilde yatan çakma kocama baktım.
Kaslı biriydi ve çevresinde dolu kız vardı, onlara bakmasa bile birçok şirkete ortaktı ve peşinde dolu kişi vardı. Bu duruma ister istemez benim sinirime dokunuyordu ve onu saçma sapan bir şekilde kısıtlamak istiyordum.
Bunlar hep o wattpad kurguları yüzündendi ve duygularıma hakim olamıyordum.
Bir de bxb okumaya alıştığım için artık bxg okuyamıyordum ve bakınca bile midem bulanıyormuş gibi oluyordu ve koşa koşa bxb okumaya gidiyordum.
Dalga yerdeki oyuncakları ile oynarken benim gözüm Mazhara kayıp duruyordu, geldiğinden bu yana konuşmamıştık ve sinirden kendi kendimi yiyordum ve onunla konuşmazsam delirecek gibi oluyordum.
Ne yazık ki beni takmıyordu ve bu beni iyice kudurtmaya yetiyordu.
Dalga elindeki bebeği yere vurup sesler çıkarmaya başladığında Mazhar gözlerini açıp yerinde doğrulmuştu.
Dalga daha çok küçük olduğu için ona araba tarzı şeyler alamazdık çünkü tekerleği yutma tarzı tehlikeler olurdu ve bunu istemezdik...
Şimdilik bez bebekler ile idare ederdi aslan oğlum.
Mazhar ile göz göze geldiğimiz zaman istemsizce dudağımı ısırdım, hâlâ konuşmamaya kararlıysa ben de kararlıydım.
Eh gece odada sıkıştırırdım, böylesi daha çok işime gelirdi.
:)
**********
Mazharın zenginliğine ulaşma duası enter
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️
Fiction généraleTamamlandı. 2. Sezon ile beraberiz. Hamile Ada ve canından bezmiş bir Ilgar...