67.

1.8K 196 65
                                    

Arkadaşlar Mazhar, Dalga'yı başından savmıyor ya da onu unutmadı. Sadece Sertan'a hislerini göstermek istedi o kadar. Neden bu kadar tepki verdiniz anlamadım?

Bir de şey konusu var. Mazhar, Sertan'a aşık olunca döndü diyenler var, Mazhar aşk insanı değil. Daha çok mantık adamı ve duygularını mantığına göre karar veriyor. Tamam sevmesini çok iyi gösterir ve sonuna kadar hissettirir ama yanlış yapılınca da anında siler.

Aşka kapılıp gidecek bir tip değil, bunu anlamanızı isterdim...

Ulan bundan da laf yiyeceğim şwdlliidşalsmisldw

Bu arada "CatBoy Mazhar" yazayım mı? Soft hikaye oluyor ve kararsız kaldım iwöriwmwiöqi

***************

Ada

Mazhar ve Sertan 1 saat önce gelip Dalga'yı alıp gittiklerinde ev birden bire aşırı derecede sessizleşmişti ve benim keyfim yerle bir olmuştu. Ilgar da iş yemeğine gitmişti ve geç geleceğini söylemişti.

Yani anlayacağınız tek kalmıştım ve Dalga'ya bir günde çok alışmıştım ama Mazhar da onu çok özlemiş olmalıydı ki Sertan ile baş başa yiyeceği yemeğe Dalga'yı da götürmek istemişti.

Götürmek istemeseydi Dalga 1 güncük daha bizimle kalacaktı ve onunla biraz daha vakit geçirme şansım olacaktı.

Can sıkıntısı ile yanaklarımı aynı sincaplara benziyordum çünkü Ilgar benim ne zaman böyle yaptığımı görse sincap diyerek beni sinir ediyordu.

Tamam belki sinir olacak bir şey yoktu ama hamileydim ve en ufak şeye bile alınganlık gösteren hassas yapılarım oluşmuştu.

Eh bir de Ilgar'ı arzuluyordum ve eh gerçi hamile olmadan önce de kocamı arzuluyordum çünkü felaket derecede yakışıklıydı.

Ekran kilidime bakıp iç çektim, şimdi ciddi ciddi Ilgar benim kocamdı ve bizim bir bebeğimiz olacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ekran kilidime bakıp iç çektim, şimdi ciddi ciddi Ilgar benim kocamdı ve bizim bir bebeğimiz olacaktı.

Ilgar sevince çok güzel seviyordu ve her zaman sinirlerimi yatıştırıyordu, birçok şeyi benimle yaşamıştı ve güzel sevilmeyi de ben onunla yaşamıştım.

Her ilişkide 1 kişi çok fazla sever bağlanırdı, kurallar böyleydi ve bizim ilişkimizde de ben çok seviyordum, bu durumdan asla pişman değildim.

Çünkü Ilgar az sevse bile hareketlerinden, davranışından, söylediği sözlerden, yaptığı birçok güzel şeyden sevgisi ile doyuruyordu.

Sertan ve Mazhar konusuna gelirsek de, Sertan fazla severdi. Mazhar da sevgisini gösterirdi ama bir hatada da hemen siler gibiydi.

İkisini fazla tanımıyordum ama gözlemlediğim kadarıyla böyleydi.

Ilgar'ın fotoğrafına bakmayı kesip iç çektim, bu adam bana güzelliği ile kafayı yedirecekti. Bazen ona yetemediğimi düşünsem de yaptığı hareketlerden benim utanmamı ve beni yalancı çıkarmayı çok iyi biliyordu.

Ilgar soğuk biri değildi sadece gereksiz samimiyeti sevmezdi, Avukat olmasına rağmen gelen kişiler ile içli dışlı değil mesafeliydi. Dışarı çıktığımız zaman sadece benimle ve kendi ile ilgilenir çevreye karşı kulaklarını kapatırdı. Yanımızdan güzel kızlar veyahut yakışıklı beyefendiler geçerken, kafasını çevirir ya da yere bakardı. Fakat çoğunlukla bana bakardı.

Kimse hakkında kötü konuşmaz ve düşünmezdi, kıskandığı zaman değişirdi ama asla beni kırmazdı.

Daha çok kendi kendini yer bitirir ya da benimle düzgün bir şekilde konuşup derdini anlatmaya çalışırdı...

Ilgar

Bebeğim,

Biliyorum çok yorgunsun, ehem sana bir şey söyleyeceğim.

Bunu uzun zamandır planlıyorum fakat bir türlü seninle konuşmaya zaman olmadı. Aslında uzun süredir böyle bir plan aklımdaydı ama dediğim gibi ya benim, ya da senin vaktin yoktu.

Eh çocuk doğunca beraber fazla vakit geçiremeyeceğiz ve baş başa bir yerlere çıkmayacağız, bu dediğimi yanlış anlama. Sadece şunu söylüyorum bebeğimiz doğunca sadece onunla ilgileneceğiz ve beraber vakit geçireceğimiz günler sayılı olacak.

Ben de bu hafta sonu için plan yapmıştım, bir yer kiraladı küçük hoş kulübe tarzı şirin bir ev. Etrafı istediğin gibi ağaçlar ile çevrili ve deniz / kumsal manzaralı (?) böyle mi deniyor bilmiyorum şsösşöaösşöa

Neyse neyse atacağım konuma gel.

*Konum*

Gelen mesaj ile kalbim hızlanırken, gelen mutluluk ve sıcaklık dalgası ile gözlerimi kapattım.

Ciddi ciddi Ilgar beni aşıyordu ve onun bu şirin halleri ile nasıl başa çıkacaktım ki?

Oturduğum yerden binbir zorlukla kalkıp üzerimi düzelttim. Birkaç parça eşya alıp gönderdiği konuma gitsem iyi olacaktı.

Ilgar

Bu arada bugün iş yemeğim yoktu, yalan söylemiş bulundum çok üzgünüm bebeğim ♡

Tekrar attığı mesajla gülümseyip kalbimi tuttum.

Çok seviyordum ulan.

*******

Arkadaşlar Romantik şeyler yazamıyorum ancak bu kadar oluyor üzgünüm :'(

Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin