32.

3.1K 299 86
                                    

"Bizim bir bebeğimiz olacak, bu çok güzel bir şey. Sanırım mutluluktan kafayı yiyeceğim, Ada o bizim bebeğimiz. Seninle benim! Tam anlamı ile onu göremesem de kalp atışları çok güzel bir şeydi, içimdeki duyguyu nasıl dışa vuracağımı bilemiyorum! Ada ben, çok ama çok farklı hissediyorum. " Ilgar beni birden bire kucağına alıp döndürmeye başladığında kollarımı beline sarmıştım.

Daha az önce doktorun odasından çıkmıştık ve bebeğimizin minik ama duyulacak şekilde  kalp atışlarını duymuştuk ve Ilgar'ın o an ki yüzünü ölümsüzleştirmek istiyordum.

Dönmeyi bıraktığımızda herkesin uzaylı gibi bize bakmasını umursamamıştım çünkü bizim mutluluğumuzdan önemli değildi.

-Keşke ses kaydına alsaydım, şimdi 2 aylık hamilesin ve bizim bir parçamız olacak. Allahım, sanırım rüya mı görüyorum? Ada bana bir tane yapıştırsana.

Ilgar heyecanlı heyecanlı konuşup beni sarstığında onun bu halini ilk defa görüyordum ve kontrole daha önce gelmediğim için pişmanlık duymuştum.

"Gel, yapıştırayım." Ensesinden tutup dudaklarımızı birleştirdiğimde midem kasılmaya başlamıştı.

Geri çekildiğimizde Ilgar ile göz göze geldiğimde alt dudağımı ısırmıştım.

Ne yapabilirdim ki? Ilgara karşı doyumsuz bir kediydim.

"Tüm dünya dillerinde, her coğrafyanın ağzıyla, milyarlarca kelimeyle haykırabilirim bunu, seni çok seviyorum." Ilgar konuşup anlımdan öptüğünde, gelinlik giyip etrafta çiçeğim ile koşmak istemiştim. Şu an psikolojim iyi değildi ve fazla minnoş davranıştan ağlayasım gelmişti.

-Ada, Nerede olursam olayım, ister dizinin dibinde ister en uzak gezegende her zaman ve hep kalbimde hissedeceğim bunu. Nerede olursan ol ne olursa olsun sakın unutma seni çok seviyorum. Biliyorum sana sevgimi fazla gösterip hissettiremesem de seni çok fazla seviyorum ve bunun önüne kimse geçemez. O görünmez duvarlarım çocukluktan kalma, biliyorum benim için çabaladın ve bu zamana kadar benden bıkmadın, beni bırakmadın. Çoğu zaman sana ayak bağı oldum bunlar için özür dilerim. Ama bak ben de çok çabaladım, ne kadar tedavi görürsem göreyim işe yaramıyor. Beni senin güzelliğin ve sevgin kurtaracak sevgilim.

Ilgar, ellerimi alıp tam kalbinin üzerine koyduğunda benim kalbim teklemişti.

Şu an ölmüş olma ihtimalim kaçtı?

-Ada, Hiçbir yerde bulamadığım huzuru senin sesinde buldum. Sana tapmak, gülüşüne sığınmak, cennetinde yaşamak... Sırtımı yaslayabildiğim hislerine, sana ve senden gelen tüm güzelliklere teşekkür ederim. Hiç bir şekilde anlamı olmayan bu dört duvarı anlamlı kılan tek şeysin, gerçek olamayacak kadar güzelsin.

Kollarını belime sarıp bana sarıldığında  gögsüne doğru sığınmıştım, şu an doktora neden daha önce gelmememin acısını üzerimde taşıyordum!

********

Hâlâ ben bunların sevgisini hissetmiyorum diyen varsa lütfen okumayı bıraksın.

Benim romantiklik anlayışım bu kadar beğenmeyen okumasın, sıktı artık.

İlla aşk smut yazmak ile yaşanmıyor, smut okuyunca "Bunlar feci aşık" diyemezsiniz.

Sabah sabah yine gerildim, okuyan herkese teşekkür ederim.

Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin