Mazhar ile boş bir eve geldiğimizde bastırdığım korkum tekrar gün yüzüne çıkmıştı ve beni öldürüp bir yere atacak korkum deli gibi baş göstermeye başlamıştı. Belki fazlasıyla kuruntu yapıyordum ama normalde de her şeyden korkan bir insandım ve fazla sosyal bir yapım yoktu. Evet sosyallik gerektiren bir işim vardı ama garip bir yapım vardı.
İşin en garip yanıysa, Hangi akla hizmet onunla Bilmediğim bir ülkeye gelmiştim ki?
Arabada numaradan uyuduğunu düşünsem de bir zaman sonra ciddi anlamda uyuduğunu fark etmiştim bu sayede de arkadaşı ile konuştuklarımızı duymamıştı. O yüzden içim sonuna kadar rahattı, bir de o yönden rezillik çekemezdim.
Özel uçağına bindiğimde beni gereksiz bir heyecan kaplamıştı ve o dakikadan itibaren arkama bakmadan kaçıp gitsem iyi olacaktı... Ama geri zekalı ben ne yapmıştım? Ön taraftaki rahat koltuklara oturmuştum!
Mazhar beni takmayarak herhangi bir koltuğa geçip tekrar uyumaya başlamıştı ve benim de düşünmek için vaktim olmuştu. Düşünmek dediğime bakmayın, mal bir insan olduğum için mantıklı ve hayatımı yoluna koyacak düşüncelerden değil de dünyayı zombiler istila ederse nasıl kurtulabilirim adlı düşüncelerime dalmıştım.
Evet ciddi ciddi zombileri düşünüp plan yapmıştım...
Mazhar'a karşı ne yapsam ya da düşünsem zaman kaybıydı, Adam zengindi ve istediği her şeyi elde ediyordu. Dediği gibi parası her kapıyı açıyordu ve ben ona karşı çıksam bu hiçbir işe yaramayacaktı, sadece yorulduğum ile kalacaktım.
Şimdi de uçaktan iner inmez açıklama yapmadan beni boş bir eve getirmişti, evin salonu olduğunu düşündüğüm yerde dikilirken Mazhar ile bakışıyorduk.
-Beni buraya neden getirdin?
Mazhar bana bakıp bıkkınlık ile iç çektiğinde yaptığı harekete kaşlarımı çatmıştım, bu adam benimle dalga mı geçiyordu? Yol boyunca gıkımı çıkarmamıştım ve onu doğru düzgün süzmemiştim bile.
"Korktuğunun farkındayım, o saçma sapan kurduğun senaryoların hakkında en ufak bir fikrim yok. Dinlemek de istemiyorum, kısacası Sana zarar vermek gibi bir niyetim yok. Bu ev Ilgarların yan evi yani o satın aldığım bu ev. AY AMAN OF" Birden bire bağırıp saçlarını çekiştirdiğinde kapıya doğru geri adım atmıştım. Sağı solu belli olmazdı ve ona nasıl karşı koyacağımı ciddi anlamda bilmiyordum, yanında kedi yavrusu gibi kalıyordum.
-Bak, neyse açıklamaya uğraşmaya değmez. Yan evde Ilgar ve Ada oturuyor.
-Onu anladım Mazhar, biz şimdi bu saatte buraya neden geldik? Ev gördüğüm kadarıyla boş ne yapacağız? Korkma diyorsun ama Türkiyeden geldiğimizden bu yana saçma sapan hareketlerde bulunuyorsun. Gazeteci olabilirim ama aşırı derecede tavuk gibi korkan bir insanım. Ayrıca senin gibi birinin benimle ne işi olabilir ki?
Beni baştan aşağı süzdüğünde kendimi çıplak hissetmeye başlamıştım. Adam resmen portakal soyar gibi beni gözleri ile soymuştu.
-Burası senin yaşayacağın ev, yarın evi yeniden dekorasyon edebilmemiz için seninle alış verişe çıkacağız. Üst katta yatak odası düzenli bugün burada kalabilirsin. Doğal gazlar da açık üşümezsin.
-Sen ne anlatıyorsun be?
Sesim yüksek çıktığında bana dik dik bakmaya başlamasıyla ellerimi belime koyup tavuk gibi kabarmaya hazırlandım.
-Demek istediğim şey şu evlendiğimiz zaman burada yaşayacağız ve burayı kendi zevkine göre hazırlamanı istiyorum!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️
Ficção GeralTamamlandı. 2. Sezon ile beraberiz. Hamile Ada ve canından bezmiş bir Ilgar...