Pamuk eller voteye wşöwğweğsöieöwşelwp
*******
Sertan
Mazhar ile arabaya bindiğimiz zaman adamın yüzüne bakamıyordum, sabahki olan olaydan sonra bir daha aşağı inmemişti ve ağlayarak yemek yemiştim.
Resmen internette dolaşan aptal kedi mood fotoğraflardaki gibi olmuştum ve Mazhar'a dikeldiğim için aşırı derecede utanıyordum.Bunlar yetmezmiş gibi Ilgar'ın eline düşmüştüm.
Emniyet kemerimi taktıktan sonra derin bir nefes aldım, rezillik kotam daha yeni başlıyordu.
Allahım, niyet ettim kendimi Mazhar'a rezil etmeye.
Ya Allah.
"Mazhar, o bebeği ne zaman alacağız?" Mazhar bana bakmadan arabayı çalıştırdığında uzun kemikli parmaklarına baktım.
Bir insanın neden her şeyi güzel olmak zorundaydı ki? Elbet kusurları olmalıydı ama bütün kusurlarını gölgeleyecek bir kişiliği vardı.
Zenginliğini sonuna kadar gösteriyordu ama bunu hiç dile getirdiğini görmemiştim.
Evi merkezden uzaktı ve ağaçlık bir bölgedenin tam orta yerinde modern prefabrik villaydı.
Evin arka tarafında hayvanları için bir bölme vardı ve bu oldukça hoştu.
Hayvanlarının olduğu tarafta arabalarının olduğu bir garaj vardı ve arabalara oldukça fazla değer verdiği anlaşılıyordu.
(y/n : bakın ben buna aşığım)
Şu an içinde bulunduğumuz araba bile mükemmeldi ve kendimi wattpad kurgusunda gibi hissetmiştim.
Fakat Mazhar ne mafyaydı ne de kibirli biriydi ve ben aptallığım yüzünden onu kırmıştım.
"Mazhar sana diyorum" Elimi bacağına koyduğumda bana bakmıştı.
-Kusura bakma dalmışım, ne dedin?
O kadar tatlı melül melül sormuştu ki yanaklarını tutup çekiştiresim gelmişti.
"Bebek diyorum, ne zaman bizimle beraber yaşayacak?" Sevimli çıkartma çalıştığım sesim ile sorduğumu düşündüğüm bir tonda sorduğum zaman Mazhar beni takmayarak yola odaklanarak arabayı evin sınırları içinden çıkarmıştı.
-Bugün gidip alacağım, Sen de Ilgar ve Ada ile sorunun neyse hallet onları. Başımın ağrısımasını istemiyorum.
Soğuk sesi ile konuştuğunda aşağı yukarı hareket eden adem elmasına baktım.
Şu an o bile gözüme aşırı derecede güzel görünmüştü...
-Sana 'Canavar' dediğim için özür dilerim. Biliyorum belki özür hiçbir anlam ifade etmiyor ama o gün seni Ilgar'dan kıskanmıştım, çünkü sen onu seviyorsun ve ne bileyim onu severken çıkarların için benimle evlendin. Benim de çıkarlarım olabilir ama Ilgar'ı sevdiğin gerçeğini değiştirmiyor, dediğim gibi o gün sizi kıskanmıştım ve bir araya getirmek istemedim. Ben böyle şeylere hiç takılan biri değilim, İnan ki daha önce birini kıskandığımı bile hatırlamıyorum. Arkadaşlarım bile kalpsiz diye dalga geçerlerdi... Bir kalbim olduğunu hatırlamıştım gülüşünü ilk gördüğümde.
Nefes almadan ve düşüncelerimi süzgeçten geçirmeden her şeyi pat diye ortaya döktüğümde Mazhar arabayı birden bire ani bir fren ile durdurmuştu, şu an kemerin takıllı olmasaydı camdan fırlamıştım.
-Sen geri zekalı mısın Sertan?
İlk kelimelerini heyecan ile beklerken yüzüme bakarak geri zekalı olduğumu söylediğinde çocuk gibi kollarımı birbirine bağlayıp önüme baktım.
İnsan az romantik olurdu, o kadar kendimi rezil ediyordum.
-Evet.
Mazhar bunu beklemediği apaçık ortada olduğundan ağzından 'Ha?' tarzı bir şey çıkmıştı.
-Sertan, senin beyin yağını ciddi anlamda çözemiyorum. Ilgarı sevsem de sevmesem de o evli biri ve ben ona yan gözle bile bakamam. Ayrıca benim şu an hayatımda sen varsın ve bırak Ilgarı kimseye yan gözle bakmam. Çıkarlarımız için evlensek bile ben bir insana sadık kalırım, için rahat olsun. Hem, Bir savaşta sana yenilmek kadar güzel mağlubiyet mi var?
Dediği şey ile kulaklarıma kadar kızardığıma emindim, çünkü şu an kulaklarım yanıyordu ve dediği şey aşırı derece Nahif bir kişiliğe sahipti.
-Ne oldu, neden öyle bakıyorsun?
-Mazhar, Kim bilir kaçırdığım ne çok şey vardır seninle ilgili... Bunu oturup saatlerce anlatabilirim sana, sayfalarca yazı yazabilirim, yine sayfalarca çizebilirim ya da sadece karşında ağlayabilirim. İçimdeki bu hissin bir tarifi olduğunu sanmıyorum. Anlatırım anlatmasına ama anlar mısın bilmiyorum. Sana saatlerce kitap hatta şiir okuyabilirim. Ama yine de anlar mısın, hiç sanmam. Bu güvensizliğin sebebi de yine benim. Hep söylüyorum ama üzgünüm...
Elini kaldırıp parmak uçları ile yanağımı okşadığında kafamı kedi gibi yan yatırmıştım.
Şu an keşke zamanı durdurma imkanım olsaydı hiç düşünmeden tam şu anda akışı kesebilirdim.
******
Ehe barıştılar 🤝 yoksa barışmadılar mı?
Mazhar aşırı kinci bir insan 😌
Naif kelimesi; tecrübesi olmayan, toy, deneyimsiz anlamlarına gelmektedir. Nahif ise; hassas, ince, kibar manalarını taşır.
Şimdi uyuyabilirim, bu minnoş bölüm için votelerinizi esirgemeyin 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️
Ficción GeneralTamamlandı. 2. Sezon ile beraberiz. Hamile Ada ve canından bezmiş bir Ilgar...