12.

5.7K 528 306
                                    


*****

Ilgar anahtarıyla kapıyı açtığında kapının arkasına saklandım. Resmen çocuğu benimle olması için ayartıyordum, kendimi iyice aşmıştım ve ılgar'a karşı utanma duygum da ortadan kalkmıştı.

Normal de olsa kızarıp bozaracağım ve günlerce etkisinden çıkamadığım şeylere Ilgar'a karşı utanma duygum maalesef yoktu.

Ilgar'ın daha bana anlatamadığı şeyler vardı ve ben daha kuzen olayını yeni öğreniyordum...

Daha kuzen olayını unutmuş değildim ama şu an uğraşmak istedim daha önemli şeyler vardı, mesela Ilgar'ı yatağa atmak gibi...

Anlatmadığı şeylere gelirsek ben öyle hissediyordum ya da kuruntu yapıyordum...

Ilgar odaya girdiğinde arkasından kapıyı kapatıp kilitledim. Arkasını döndüğünde Bornozumla beni beklemediğine emindim.

Bunun ne kadar yararlı olacağını bilmiyordum ama denemeden de bilemezdim...

Ona bu duruma ben sokmuştum ve bu durumdan da erkeksi cazibemi kullanarak benim çıkartmam lazımdı.

Ona yaklaşarak kravatından tutup kendime doğru çektim.

Ani hareketlerimi hesaplamadığı için paniklemiyordu ya da kaçması için bir şevki kalmıyordu.

Dudaklarımı dudaklarına bastırıp onu nazik bir biçimde (Çok da nazik olmayan bir şekilde) Duşa kabinin içine doğru itmiştim.

Onu duvar ile arama alıp bacak arasına dizimle baskı yapmaya başladım.

Dudaklarından hâlâ kendimi çekmemiştim ama bir hamlede de bulunmuyordum.

Biz duşa kabinin içine girdiğimizde otomatik olarak tepemizden su açıldığında Ilgar'ın saçı ve üstü saniyeler içinde sırılsıklam olmuştu.

Üzeri ıslandığı için üzerine yapışmış gömlek yüzünden kasları daha çok belli olmuştu ve bu benimkini kaldırmaya yetip yetip artmıştı bile.

Ilgar'ın yüzünü görmek için biraz çekilip baktığımda gözünü kırpmadan bana baktığını görmüştüm, şok mu geçiriyordu ya da fırtına öncesi sessizlik miydi? Ciddi anlamda bunu merak ediyordum.

Elimi gözünün önünde salladığımda hiçbir şekilde tepki anlamamıştım.

Bundan korkmam gerekirdi ama içimde en ufak bir endişe kırıntısı yoktu...

Ellerim titreyerek gömleğinin düşmelerine gittiğinde hâlâ bir tepki vermemişti ve geri adım atamazdım.

Düğmelerinin hepsini açtığımda kaslarına bakıp yutkundum, resmen varlık içinde yokluk çekiyordum.

Ellerimle kaslarında gezdirdiğimde Ilgar sonunda bir tepki vererek iç çekmişti.

Yüzüne baktığımda kirpiklerini kıpraştırarak gözlerini kapattığını görmüştüm.

Bundan zevk mi alıyordu ya da acımı çekiyordu ciddi anlamda anlamak da zorlanıyordum.

Dudaklarımı yavaş bir şekilde Ilgar'ın boynuna bastırıp öptüğümde, Ilgar hırlar gibi bir ses çıkarmıştı.

"Yapma bunu lütfen, İstemiyorum Ada."Ilgar inler gibi bir ses çıkardığında geri adım atmaya niyetim yoktu ve biraz oynayıp bırakacaktım.

Bu daha ilk aşamaydı ve Ilgar'ı zorlamak gibi bir niyetim yoktu. Zorlama fikirlerim daha absürttü.

Boynundan yavaş yavaş aşağı doğru kaydırdığımda sertliğim Ilgar'ın uvzuna değiyordu ve bu benim daha çok dikelmemi sağlıyordu...

Bu gidişle panik atak geçiren Ilgar değil, ben heyecandan geçirecektim...

*****

Yüzüm yanıyor sşsöağösşalaüwöw

Bakalım neler olacak 🙂🙂🙂


Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin