*******
Ilgar salona girdiğinde elimdeki telefonu bırakıp oturduğum yerden kalkıp karşısına dikildim.
Oldukça solgun görünüyordu ve saçı başı birbirine girmişti, bir sorun olduğu belliydi ve sorsam da anlatmayacaktı.
"Nerede kaldın hayatım? Gelen yan komşumuz, işi çıktığını söyleyerek apar topar çıktı, tanışmanızı isterdim, iyi biri." Ilgar bana gözünü kırpmadan bakmaya başlamasıyla derin bir nefes aldım.
-Bir şey mi oldu? Beni korkutmaya başladın...
Ilgar bir adım atıp dibime girdiğinde heyecandan titremeye başlamıştım. Ona başlarda Acıdığım için yaklaşsam da şimdi ki durumumuz çok farklıydı.
Şimdiki durumumuz onu deli gibi arzulamamla son buluyordu ama halimiz darma dağın ortadaydı...
Yüzünü incelediğimde nefesimin kesildiğini hissediyordum, Ilgar çok fazla güzeldi ve ona yetemetecek korkum baş gösteriyordu.
"Ada, güzel bi manzara eşliğinde, en sevdiğim şarkıyı dinlemek kadar güzelsin." Söylediği cümle kalbimi tekletirken nefesimi tuttum, şu an cennette miydim?
Çenemi tutup okşadığında dizlerim titremeye başlamıştı, tek bir hareketi ile beni yerle bir ederken şaka yapmıyordum.
-Ilgar...
-Ada biliyor musun? Ben seni ilk gördüğüm zaman. Bu benim yörüngemi kaydırır, antidepresana başlatır ama çok güzel kollarında uyutur demiştim.
Dedikleri cümlelerle gözlerim dolarken dudaklarımda baskısını hissettiğimde kollarımı ürkerek omuzlarına dolamıştım.
Şu an neden böyle yaptığını anlamasam da şu an bu anı bana veren olay için sesimi bile çıkarmazdım.
Ilgar geri çekilip anlını anlıma yaslasığında içimden bağırarak tepinmek geliyordu. Acaba cidden bu anı yaşıyor muyduk?
-Ada, hani diyorlar ya, bir şarkıyı dinlerken kalbin onun ritminde atar diye. kalbimin ritmi senin şarkın. hep söyle o şarkıyı, hiç durma. benim defalarca dinlesem de sıkılmayacağım tek şarkı o ve en sevdiğim...
Söylediği, sarf ettiği cümlelere ne tepki vereceğimi bilmiyordum ve bu anı mahvetmek istemiyordum.
Onu hak etmiyordum ama hamile olduğumu da var sayarsak bunun bir mucize olduğunu biliyordum.
-Ilgar yemin ederim o kadar güzelsin ki ben bununla nasıl başa çıkacağımı bilemiyorum. Gördüğüm en güzel şeysin, senden öte tanımladığım hiç bir şey yok. Kalbimi titretiyorsun...
Geri çekilip yüzüne baktığımda gülümsedim, hâla ona sahip olduğuma inanamıyordum, onu kaybetme korkusu iliklerime kadar titretiyordu beni, hoş fragmanı yaşamıştım...
Korkarak elimi yeni yeni çıkmaya başlamış sakallarına koyup okşadım. Biraz daha burada durup bana tatlı tatlı bakışını izlersem onu yiyecektim ve kendimi tutamayacaktım...
"Hadi gel çıkalım, iki göz bebeğim de acıkmıştır.
Ellerimi tutup parmaklarının arasına geçirdiğinde kirpiklerimi kırpıştırdım, ilk kez el ele tutuşmuş gibi hissediyordum ve bunu anlatmaya kelimelerim yetmezdi.
'İki göz bebeğim' derken neyi kast ettiğini anlamıştım ve Ilgar şimdiden çok güzel bir baba olacaktı.
******
Ve son olarak :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️
Ficção GeralTamamlandı. 2. Sezon ile beraberiz. Hamile Ada ve canından bezmiş bir Ilgar...