54.

2.1K 206 58
                                    


*********
Ilgar'ın kombini

*********Ilgar'ın kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ada'nın kombini

Ada'nın kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ada

Ilgar ile el ele parka girdiğimiz zaman gördüğüm küçük veletler ile gülümsemiştim.

Bizim de bir veletimiz olacaktı ve Ilgar istediği için severek yaptığım işi bile bırakmıştım, zaten bırakacaktım ama Ilgar'ı aşırı derecede kudurtarak bırakmak daha çok işime gelmişti. Beni kıskanıyordu ve bunu sonuna kadar kullanmıştım.

En sonunda Ilgar dayanamayıp patronum ile yüz yüze konuşarak beni işten çıkartmıştı. Buna başta ne tepki vereceğimi bilemesem de içimden içimden kötü kadın kahkahası atmıştım. İçimden şeytan, dışımdan bir meleği oynamıştım ve bundan gram rahatsız değildim.

Yine olsa yine yapardım ve Ilgar'ı kıskançlıktan kudurtmaktan aşırı derecede keyif alıyordum, eh bu kıskanç hallerini fazla göremiyordum ve kullanmakta son derecede hakkımdı.

Parkın kenarından deniz kenarına inen merdivenlerden inmeye başladığımız zaman Ilgara daha çok yapışmıştım, cidden kıskanç bir insan olmak aşırı derecede zordu ve zevk sahibi bir kocam olduğu için bu benim için katlanılmaz bir olaya dönüşüyordu.

Üzerine hamileliğim eklenince çekilmez bir insan oluyordum ve Ilgar aşkım sesini çıkartamıyordu, Eh sesini çıkarırsa daha çok mızmız olacağımı biliyordu. Şu hamile halimde asla ama asla bana karşı bir üstünlüğü ya da çemkirmesi olamazdı.

"Bebeğim, şöyle sol tarafıma geçsene , kızlar sana bakıyor sinirim bozuldu." Ilgar beni belimden hafif bir şekilde sol tarafına çektiğinde sırıtmaya başlamıştım. Ilgar tulum giymemi istemediği halde kot tulum giymiştim ve ne zaman tulum giysem taktığım bereyi takmıştım. Sırf Ilgar kıskandığı için takmıştım ve bunu gün bitene kadar sömürecektim.

Çünkü o da bana inat kombin yapmıştı ve kısasa kısas oynaması beni daha çok heyecanlandırıyordu.

Evet küçük bir ruh hastasıydım.

Eh her güzelin bir kusuru olurdu , sanırım Ilgar'ın bütün kusuru da bendim...

************

Ilgar

Bu aralar Ada bilerek beni delirtiyordu ve hamile olduğu için fazla sesimi çıkartamıyordum.

Bunun acısını çok iyi çıkarmasını da bilirdim.

Ada'yı sol tarafıma aldığım gibi derin bir nefes aldım, bu aralar benim kıskanmamı fazlasıyla sağlıyordu ve her defasında da oynadığı oyuna denk geliyordum. Ada'nın bunları bana bilerek yaptırdığını biliyordum ama yinede içimde oluşan bu hisse ne yazık ki engel olamıyordum. 

Bugün Ada'yı işten almaya gittiğim zaman müdür ile konuşup işten çıkmasını sağlamıştım. Bundan gram şikayetçi değildim ve bebek neredeyse 4 aylık oluyordu. Fazla mükemmelliyetçi bir eştim ve onları korumak benim görevimdi. 

Ada kendini çok iyi korurdu buna adım kadar emindim ve yine de onları bende korumak istiyordum ve Ada ne zaman bu konuda rahatsız olduğunu söylerse belki o zaman vaz geçebilirdim.

Ellerimi daha çok tutup beni banklara doğru çekiştirdiği zaman adımlarımı ona göre hızlandırdım.

Banka oturduğumuz zaman adayı belinden hafif bir şekilde tutup, kendime doğru iyice rastladım.

Kafasını omzuma koyduğu zaman gelen rahatlama sayesinde gülümseyip saçlarını öptüm.

Kocamın yanında olduğum gibi mutluydum ve elimden geldiği gibi de yanında olacaktım.

Ada da kollarını belime sardığı zaman yüzümdeki gülümseme sırıtmaya dönmüştü.

Ben çok fena yanımdaki adama kapılmıştım...

******

Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin