41.

2.6K 248 176
                                    

Sertan Mazhar'ı ittirmek istese de eli titrediği için böyle bir eğlemde bulunamamıştı. Hoş azıcık ucundan o yumuşak dolgun dudaklara dokunmak aşırı derecede hoşuna gitmişti ve Mazhar'ı daha çok hissetmek için o dudakları ısırıp yalamak istemişti. Gerçi şu an altında heyecandan titrerken kendini nasıl ifade edebilirdi ki?

Gerçi bu titremeyi Mazhar çok fazla yanlış anlayıp kendisinden korktuğunu sanıyordu...

Mazhar kafasını kaldırıp yanlışlıkla olan öpücüğü kısa kesmişti, kalkarken de yine 'yanlışlıkla' Sertan'a doğru sürtünmüştü.

Sertan hissettiği şeyle iyice kızarırken sola doğru bir panda edası ile yuvarlanıp Mazhar'ın altından çıkmıştı. Gerçi Mazhar kendini geri çekmeseydi, Sertan kendini fazla tutamaz Mazhar'a yapışırdı.

Yüzü yanıyordu ve şu an aleti kalkmıştı, sadece onun değil Mazhar da bu haldeydi ve tek kelime etmeden ayağa doğru kalkmaya çalıştı, şu an o da çok utanmıştı ve bu durumda ne denir bilemiyordu.

Daha demin kaza ile öptüğü adam kendisini 'Canavar' olarak görüyordu ve tir tir titremesi de bunu doğruluyordu...

Sertan, derin bir nefes alıp elindeki kağıdı buruşturarak ayağa kalkmaya çalıştığında beynine az önceki sahne geldiğinde yere doğru çömelmişti.

Aşırı derecede Mazhar'ı öpmek istemişti ama daha kendisini affetrirmemişti.

Mazhar, aksine zar zor ayağa kalkıp buzdolabına tutunarak Sertan'a doğru baktı.

Az önceki salaklığı nasıl yapmıştı ki?

Sertan, kendisine arkasını dönmüş bir şekilde bağdaş oturmuştu ve Kafasını da yere doğru eğmişti. Amacı kızardığını ve kalkan bir şeyi saklamaktı. Ama Mazhar bunu

Mazhar, Sertan'ın  bu haline karşı gözleri dolmuştu, o kötü biri değildi ama nedense Ilgar ve Sertan ona 'Çöp' gibi davranıyordu.

Mazhar bunu dışarıya belli etmese de içten içe kırılıyordu ve gün boyu o sözleri aklından çıkaramıyordu.

"Şey özür dilerim, az önceki yaşananlar istemeden oldu."Mazhar titrek sesi ile konuştuğunda Sertan bir şeylerin ters gittiğini fark etmişti.

Arkasını dönüp Mazhar'ın yüzüne bakmak istese de oluşan sertliği ve elindeki kağıt yüzünden bunu yapmamayı seçmişti.

Adama (Mazhar'a) karşı daha çok rezil olmak istemiyordu...

Mazhar, Sertan'dan cevap gelmeyeceğini anladığında derin bir nefes alıp yutkundu, Sertan sayesinde sertleşmişti ve bunu Sertan görürse pek iyi olmazdı.

Bir şey demeden mutfağı terk ettiğinde Sertan bağdaş kurmayı bırakıp kendini zemine doğru bırakıp aptal gibi sırıtmaya başlamıştı.

Cebimdeki telefon titrediğinde Sertan yerden kalkmadan cebindeki telefonunu aldı. Mesaj Ilgar'dan gelmişti ve hâlâ sırıtıyordu.

.
.
.

Ilgar : Bugün müsait misin?

Ilgar : ben izinliyim de, Ada ile Mazhar konusunu konuşmak istiyorum.

Sertan : Müsaitim.

Ilgar : seni kıracak  bir şey mi yaptım?

Ilgar : Özür dilerim, ne yaptım bilmiyorum ama...

Sertan : asıl ben özür dilerim.

Sertan : gereksiz yere yükseldim.

Sertan : ayrıca mutluyum bugün.

Sertan : buluşuruz.

Ilgar : sevindim :)

Ilgar : neden, mutlusun?

Sertan : sır.

Ilgar : öyle olsun bakalım.

Sertan : Mazhar hakkında ne konuşacaksın?

Ilgar : kuzenim olduğunu söyleyeceğim, pek önemli bir konu değil ama Ada'nın sağı solu belli olmadığı için tedirginim.

Ilgar : senin de yanımda olmanı istiyorum.

Sertan : anladım.

Ilgar : bana neden mesafeli davranıyorsun?

Sertan : sana öyle gelmiş.

Ilgar : cidden ne yaptım?

Sertan : boş ver Ilgar.

Sertan : şu an aşırı derecede mutluyum, o konuları açıp da keyfimi kaçırmak istemiyorum.

Sertan : Mazhar'dan beni işe giderken bırakmasını isterim.

Ilgar : Aslında...

Ilgar : o da gelebilir. İkiniz de yanımda durursunuz :)

Sertan : hayır?

Ilgar : ne demek hayır?

Sertan : Ilgar ne yapacaksın Mazharı?

Ilgar : Kuzenim?

Sertan : yeni mi aklına geldi?

Ilgar : Yine başladın, farkında mısın?

Sertan : Başlatma o zaman?

Ilgar : Kıskanıyorsun...

Ilgar : :)

Ilgar : düştün elime.

Ilgar çevrim dışı

Sertan : hayır ya!

Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin