Kitap kapağı yapabilen kişiler varsa bana yardım eder misiniz 😭
********
Sertan
Mazhar beni yemeğe çıkarmak istediği zaman Açıkcası sevinçten çok heyecanlanmıştım.
Fakat her zaman ki mallığımı konuşturup altında nedenler aramıştım fakat hiçbir şekilde yoktu. Daha 1 hafta öncesine adamın peşinde dolanıyordum ve biz sürekli büyük olaylar yaşayıp küsüyorduk.
Şimdiyse de Mazhar, bana daha ılımlı yaklaşıp her şeye daha az tepki vermeye başlamıştı. Kendini sakin tutmak için üstün bir çaba sarf ediyordu, bunun net olarak farkındaydım.
Evet aşk evliliği yapmamıştık ve birbirimizi hiç tanımadan çocuk için evlenmiştik fakat onunla daha ilk defa Ilgar için konuştuğum zaman tüylerim diken diken olmuştu ve ilk defa resmini gördüğüm zaman da derin bir şekilde de iç çekmiştim.
O zamanlar Mazhar'ın kalbimde bir yeri oluştuğunun farkındaydım ve bunu her ne kadar inkar etsem de onunla bir şekilde mesajlarda denk gelip it gibi dalaşıyorduk. Daha çok ben sataşıyordum ve onun beni pek taktığı söylenemezdi.
Şimdiyse de bulunduğumuz bu durum karşısında aklım hayalim duruyordu ve kendimi rezil etmemek için hareket dahi edemiyordum. Mazhar şu an karşımda Dalga ile ilgileniyordu ve onunda gelmesini ben istemiştim.
Sonuçta benim yüzümden 2 gündür Dalgadan uzaktık ve bir gün daha uzak kalmasını istememiştim. Daha baş başa yemek için günlerimiz elbette vardı ve böylelikle de Mazhar'a iyi bir baba olacağımı gösterebilirdim.
Yoksa bende bilirdim sevdiğim adam ile baş başa yemek yemeği fakat bizim bir oğlumuz vardı ve elimizden geldiği kadar onu da göz önüne almamız gerekiyordu. Her ne kadar Dalgayı kıskansam da onu bir babası da bendim ve böyle yapmam çocukça oluyordu.
Fakat Mazhar'ı sevdiğim göz önüne alınınca ve Mazhar, bütün sevgisini Dalgaya verince ister istemez kıskanıyordum. Bu elimde değildi Normale de kıskanç bir yapım vardı ve bencil tarafım ister isteme çıkıyordu.
Mazhar kafasını kaldırıp bana baktığım zaman ellerimi çenemden çekip duruşumu düzelttim, sabahtan bu yana ikisini izliyordum ve Mazhar bunu sanırım fark etmişti. Gerçi fark etmemesi başka bir olaya girerdi.
-Ne yemek istediğine karar verdin mi Sertan'ım?
Dediği kelime ile yutkunup yüzüne baktım, Ben mi yanlış duymuştum?
- Ne dedin? Tam anlamadım? Güzelliğinize dalmıştım da.
Aptallığımı tekrar gün yüzüne çıkardığımda derin bir şekilde iç çekmiştim. Evet yine kendimi olur olmadık yerde rezil etmiştim ve daha başka ne yapabilirdim ki?
Tamam belki bu bazılarınız için rezillik sayılmazdı, sevgi gösterme yolu olabilirdi. Fakat seni sevmeyen birine güzel sözler söyleyip kendini küçük düşürmek ne olabilirdi ki? Bu benim kendi düşüncemdi.
Mazhar'ın beni sevip sevmediğinden pek emin değildim ve onun gözünde küçük düşüyormuşum gibi hissediyordum. Fakat bana ılımlı davranmaya başlaması ve beni öpmesi kafamı çok net anlamda kafamı karıştırmıştı.
Benimle oynamadığını biliyordum ve oynamayacağından da adım kadar emindim.
Mazhar bana gülümseyen suratı ile bakmaya devam ederken kalbimin kalp ritmi değişmeye başlamıştı. İlk defa bir erkeğe karşı böyle duygular besliyordum ve bu bana garip geliyordu.
Evet hâlâ alışamamıştım çünkü 29-30 yıllık hayatım boyunca kadınlara ilgi duymuştum. Mazhar benim için çok değişik biriydi ve ona karşı bir şeyler besliyor olmak beni çok mutlu ediyordu.
Eşcinsel ilişkiler çok normaldi ama daha düne kadar Türkiye'de yaşamam ve ailemin koyu homofobik olması dışında bir sorunum yoktu.
Mazhar ile evliliğim bu ülkede geçerli olabilirdi ama Türkiye'de asla böyle bir şey olamazdı.
Ailemin bile evlendiğimden daha haberleri yoktu ve olmaması içinde elindem geleni yapacaktım. Çünkü Mazhar ile ayrılmam ve onların yanlarında kalmam için her şeyi yapacaklarından adım kadar emindim.
Şimdi bu güzel ortamda bunları düşünüp moralimi bozmak istemiyordum.
Mazhar bana bakmayı kesip kucağındaki uyuklayan Dalga'yı arabaya koyup tekrar bana döndü.
Ailelerin gittiği restorantta geldiğimiz için çoğu insanın bebeği vardı ve kimse rahatsız olmuyordu. Dalga sürekli uyuyan bir bebek olduğu için de işimiz bir nevi yaver gidiyordu.
-Sertan'ımm seçtin mi yemeğini?
Yine aynı kelimeyi söylediği zaman elim ile saçlarımı arkaya tarayıp derin bir nefes aldım. Heyecanlı olduğum zamanlarda sürekli saçıma dokunurdum ve olayı siz anlamıştınız bile.
-Seçmedim, burayı pek bilmiyorum. En iyisi bizim için sen seçer misin?
Sesim kısık çıkmıştı ve kekelemediğim için mutluydum.
Mazhar bir şey demeyip menüye odaklandığı zaman onu baştan aşağı süzmüştüm.
Çok yakışıklıydı ve benim içim acayip bir şekilde gidiyordu.
Anlına düşmüş bir iki tutam saçı onu daha çekici yapıyordu ve çocuğu ile ilgilenmesi beni kendine hayran bırakıyordu.
-Mazhar, senin hayatına daha önce benden daha komik ve sempatik biri girmiş olabilir mi sadece bir soru.
Mazhar sorduğum soru ile kafasını kaldırmadan gülümseyip dudaklarını ısırmaya başladığı zaman bakışlarımı oraya kaydırıp yerimde dikleşmiştim.
-Evet oldu, komik ve cana yakın biriydi. Senin aksine beynini kullanıp doğru düzgün de davranabiliyordu. Fakat bizim ilişkimiz aşırı derecede sağlıksızdı ve biz yürütemedik ve ikimiz için iyi olan şeyi yapıp karşılıklı olarak ilişkimizi bitirdik. Onunlayken de eğleniyordum bunu inkar edemem, güzel bir ilişki yaşadık ve bitti, onun hakkında kötü konuşamam çünkü zamanında bir ilişki yaşadık ve bunları hiçe sayıp onu kötülersem adamlığıma sığmaz. Şimdi oturup bunları konuşmak da olmaz çünkü sana saygısızlık ediyormuşum gibi oluyor.
Mazhar derin bir nefes alıp gözlerimin içine bakmaya başlamasıyla ne diyeceğimi bilememiştim.
O da bunu anlamış gibi derin bir nefes alıp konuşmaya devam etmesi ile kıskanmamak için üstün bir çaba sarf edeceğim gibi geliyordu.
-Sertan şimdi onu kıskanır mısın bilmiyorum. Bazı hislerin tarifi yok biliyorum ama senin yüzüne bakınca dünyam güzelleşiyor.
Konuşmayı bitirdiğinde masaya çıkıp tepinmemek için zor duruyordum.
beni zekasıyla,konuşmasıyla, genel kültürüyle afallatan insanları severdim ve bunların hepsini karşımdaki insan çok güzel başarıyordu.
*******
Merhabaaaaaaa
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi almak isterim efenim, iyi günler ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️
Ficción GeneralTamamlandı. 2. Sezon ile beraberiz. Hamile Ada ve canından bezmiş bir Ilgar...