61.

2K 206 90
                                    

Sertan olur gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sertan olur gibi

100k olmuşuz ağğğaağa

Bu arada "Kısa olmuş" bilmem ne yazmayın direkt engel atarım. Stajda canım çıkıyor bir de burada sizin saçma sapan triplerinizi çekemem, kimse kusura bakmasın.

**********

Ilgar

Mazhar'ın evinin önünde durup kapıyı çaldığımız zaman Ada'ya baktığım zaman, dolu gözleri ile karşılaştım.

Sabahtan bu yana Dalga'yı kucağından indirmemişti ve bizimle kalsın diye bile ağlamıştı.

Onun ağlamasına tabii ki dayanamıyordum ama Mazhar'ın çenesini de çekecek bir kafa yapım ne yazık ki yoktu.

Dalga'ya aşırı derecede bağlıydı ve onu nasıl bize verdiğini bile düşünmemi sağlamıştı.

Fakat Sertan ile aralarındaki sorunu düşününce bize verirken sesini çıkarmamıştı.

-Ada bakma bana öyle, bak Mazhar ve Sertan onu çok özler. İkisi de babası ve biliyorsun onu kıskanabilirler. Bizimde çocuğumuz doğunca onu başkasına vermek istemeyiz değil mi?

Gözlüğünü düzelttiğim zaman Ada kaşlarını çatarak bana bakmaya başlamıştı.

Acaba yine ne yapmıştım?

-Biz başkası mıyız Ilgar? Hayır yani beni sıradan bir insan olarak mı görüyorsun? Yazıklar olsun.

Hıçkırdığında benim de tam şu an da ağlayasım gelmişti.

Hamileliği dördüncü aya girmiştik ve bu  4 ay da neler neler çekmiştim...

Bir şey demeden kapı açıldığında Sertan ve Mazhar'ı birbirlerine kelepçeli gördüğüm zaman ağzım şaşkınlıktan açılmıştı.

"Amanın o ne öyle" Ada bağırıp kucağındaki Dalga'nın gözlerini kapattığında onun bu haline gülümseyip ben de sevgili kocamın gözlerini elimle kapattım.

Malum Ada aşerip beni yatağa kelepçelemeye falan kalkardı.

-Yah ılgar ne yapıyorsun? Çocuk muyum ben?

-Ada bu ikimizin ruh sağlığı için gerekli, kafanda kurup kurup bana sarmanı istemiyorum, lütfen bebeğim zorluk çıkarma.

Ada sitemkar bir sesle konuşup benden uzaklaşmaya çalıştığında belini tutup sımsıkı tuttum. 

Ada, Dalga'nın gözlerini kapatmıştı , hemen arkalarında ben vardım ve Adanın gözlerini de ben kapatıyordum. Evet aşırı derecede tatlı ve örnek çift olmuştuk, maşAllah bize.

Mazhar bize kaşlarını çatarak bakmaya başladığında Sertan eğlenerek bakmaya başlamıştı. İşte ne kadar mükemmel bir çift oldukları buradan belliydi ve sanırım yine Sertan adamı delirtmişti...

Hayır yani Sertan asla böyle biri değildi, işinde gücünde bir adamdı ve düzenli giden bir ilişkisi vardı. Tabii ki de işine karışacak değildim ama Mazhar'ın yanında mala bağlıyordu ve sanki onu hiç tanımıyormuşum hissi yaratıyordu. 

-Senin bu arkadaşın bak ne yaptı! Anahtarını da almamış, mağaza da çoktan kapanmıştır. Bu halde polise de gidip açıklayamayız... Bir de bana utanmadan sen de anahtarları vardır diyor, gören de her gün kendimi kelepçeliyorum sanacak.

Mazhar kelepçeli ellerini göstererek salladığında, tepkisine üzülmüştüm, Ada elimin altındaydı ve gülmemek için kendini zor tutuyordu.

Mazhar sitemkar sesi ile konuştuğunda Sertan gözlerini devirip bir adım öne çıkmaya çalıştı fakat Mazhar elini çekince geri adım atmak zorunda kalmıştı.

Malum birbirlerine kelepçeli bir şekildelerdi...

-Abartma Mazhar, benim kendimi affettirmeme izin verseydin, şu an bu halde olmazdık. Hepsi senin suçun, ayrıca bileğini tutup çekip durma benim canım acıyor.

Sertan sakin bir ses ilr konuştuğunda Mazhar sinirden kızarmaya başlamıştı.

Bir şey demeyip susacaktı, çünkü böyle yapınca karşısındaki kişi daha çok kuduruyordu, her zaman yaptığı şeydi ve her zaman da işe yarardı.

-Özür dilerim gurursuz olmadığın için, ayrıca kol benim kolum istediğimi yaparım. Kendini affettirmek için başka yolları vardı, ruh hastası sapık. Sana tek kelime etmiyorum çünkü kendimi yormaktan başka bir işe yaramayacak.

Mazhar inatla kolunu kendine doğru çekince Sertan sendeleyip Mazhar'a yapışmıştı.

İkisi de birbirinden deliydi ve eninde sonunda barışıyorlardı.

"Şu an göremiyorum ama bu halde Dalga'ya ikiniz de bakamazsınız. O yüzden Dalga bugün bizimle beraber kalsın, siz o fantezisi eşyanızı çıkarttığınız zaman bizden alırsınız benim ton ton oğluşumu" Ada krizi fırsata çevirirken kendini benden kurtarmaya çalışırken konuşmuştu.

Gözlerini tabii ki de açamazdım çünkü evde kendimi bir yerlere kelepçeli bir şekilde bulmak istemiyordum.

Mazhar bir şey demeyip bana kafa salladığında Sertan sırıtmaya başladı, kim bilir neler yapacaktı...

Bir şey demeden Ada'nın gözlerinden ellerimi çekerek kendime doğru çevirdim.

-O zaman o şeyi çıkarttığınız zaman görüşürüz, ikinize iyi eğlenceler (?)

Konuştuğumda Ada gülmeye başlamıştı, cidden her gün daha ne kadar şaşırabilirim demekten yorulmuştum.

Bahçeden çıktığımızda, Dalga'ya bakmıştım, Ada'nın omzuna kafasını koyup uyuklamaya başlamıştı.

Eh biraz bu görüntüyü kıskanmıştım, pabucum şimdiden dama atılmıştı...

********

********

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  

Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin