69.

1.8K 164 107
                                    

Arkadaşlar Mazhar ve Sertan konusunda olacaklar için sizden özür dilerim, sinir krizi geçirebilirsiniz.

Fakat olaylar olmazsa üçüncü kitap da Sertan hamile olamaz şwöaşaösşöeiwçaia

Bir de şu erkek hamileliğine gelirsek, fantastik ya da paralel evren tarzı bir şey düşünün  erkekler, ameliyatsız falan filan hamile kalabiliyor.

Baştan da söylediğim gibi, kitaplarımda mantık aramayın.

×***×***×***×***×

𝓐𝓭𝓪

Arabadan inip karşımdaki eve baktığım zaman nefesimin kesildiğini hissetmiştim çünkü ne zamandır böyle bir yere gelmek istiyordum ve işim, hamileliğim ya da Ilgar'ın işleri derken asla zamanımız olmuyordu.

Arabadan inip karşımdaki eve baktığım zaman nefesimin kesildiğini hissetmiştim çünkü ne zamandır böyle bir yere gelmek istiyordum ve işim, hamileliğim ya da Ilgar'ın işleri derken asla zamanımız olmuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sık sık olmasa da Ilgar hâlâ tedavisine devam ediyordu ve ikimiz ilişkimizi daha çok güçlendirmek için aile terapisi görüyorduk, evet bütün bunlar derken ikimizin de pek boş vakti olmuyordu.

Bu aralar benim için sakindi çünkü işimden ayrılmıştım ve evde gün boyu vakit geçiriyordum, kanalıma videolar çekip zamanımı öyle harcıyordum. Zaten sabahtan öğlene kadar ev temizliği benim zamanımı alıyordu ve öğlenden akşama kadar olan vakitte de, Ilgar için yemek yapmayı öğreniyordum, ev için alış verişe çıkıyordum ya da dediğim gibi video çıkıyordum.

Benim için basit bir maratonluk olsa da yoruluyordum, ben bu şekilde pek bir şey yapmadığım halde yoruluyorsam Ilgar benden bir tık fazla yoruluyordu.

Bedenen fazla yorulmasa da kafa yapısı olarak o davalara fazlası ile beyin fırtınası yapıyordu. Hiçbir meslek kolay değildi, hatta itfayede çalıştığım zamanlarda eve sürünerek geldiğim zamanları biliyordum...

Dışarıda daha fazla durmayı keserek eve doğru yaklaştığım zaman Ilgar evden çıkınca yakışıklı kocamı gördüğüm zaman sırıtmaya başlamıştım.

Ilgar'ın davaları çoğaldığı için eve çok geç geliyordu ve hafta sonu bile çalıştığı oluyordu, bu yüzden birbirimizi fazla görmüyorduk ve açıkçası onu fazlasıyla özlüyordum.

Ulan zaten hamile biriydim ben!

Ota b.. Ağlayan bir yapım vardı ve ağlamaktan bazen aşırı derecede yoruluyordum, hatta sabah televizyonda çıkan bebek bezi reklamına 10 dakika boyunca hüngür hüngür ağlayıp anca kendime gelmiştim.

Arkadaşlar, hamilelik kolay bir şey değildi.

Ben zaten dengesiz biriydim ve bu durumda daha çok moral ve yapı olarak daha çok git gellerim başlamıştı.

Karnım büyümüştü ve doğum yaklaştıkça o acıları düşündükçe kahroluyordum.

7 aylık bir hamileydim ve şurada 2-3 ay sonra bizim velet Allahın izni ile Dünya'ya gelecekti.

Ilgar yanıma yaklaşıp bana sarıldığı zaman ben de kedi gibi sevdiğim adamın boynuna sokulup kollarımı beline sarmıştım.

Ilgar dudaklarını boynuma sürtürken yükselmemek için kendimi tutarken söylediği şey ile yükselmem bir anda sönüp yerini kalbimin hızlı çarpmasına neden olmuştu.

-Güzel şeylerin olacağına dair inancımı yitirmişken,  ömrümün sonuna kadar yetecek güzel bir gelişti seninkisi. Sen, göklerdeki tüm yıldızların ilki, öyle güzel öyle güzelsin ki sen aydınlatırsın geceyi.

Beni kendinden uzaklaşıp anlıma düşen birkaç parça tutam Saçımı kenara doğru ittirip anlımı öptüğünde yerimde bağıra bağıra sevinçten tepinesim geliyordu.

Ilgar cidden çok değişik biriydi ve bu asla kötü anlamda değildi.

Daha önce bir erkeğin başka bir erkeğe bu türden bir sevgi beslediğini hiç görmemiştim. Bunu kötü manada ya da eşcinselleri kötülemek için söylemiyordum.

Ben de eşcinseldim ve kocamdan hamileydim a*ına koyayım.

Çok önceden bir kızla nişanlıyken, çevremde bxb ilişkileri vardı ve ne zaman görsem kavgalılardı ve bir taraf fazla değer veriyordu ve sürekli çabalayan taraf o oluyordu.

Oysaki Ilgar ile biz şükür öyle değildik ve elimizden geldiği kadar birbirimize sevgi veriyorduk.

Ilgar'ın yanaklarıma ellerimi koyup değerli bir şeye dokunurmuş gibi hafif bir şekilde tutup kedi sever gibi de yanaklarını okşayıp gülümsemiştim.

-Ilgar sen, çıldırmış şairlerin titreyen mısralarında bahsettiği o perisin. Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.

İçimden gelen her şeyi döktüğüm zaman Ilgar bana öyle güzel gülümsemişti ki...

Dünyamın durduğunu hissetmiştim.

ömrümün çiçeği. Öyle güzel gülünmez...

-Ada, bunu ne zamandır planlıyorum ve artık daha sağlıklı bir şekilde o türden ilişkimizi yaşayabiliriz. Gün geçtikçe tedavim iyiye gidiyor ve ben sana karşı olan cinsel ilişki isteğimi bastırmaktan Açıkcası çok yoruldum. Doğuma az bir zamanımız kaldı ve o türden bir şey yapamayacağımızı iyi biliyorum, şimdi senin için uke ben olayım desem sen şimdi aşırı heyecan yaparsın ve çocuğa Allah korusun bir şey falan olur.

Ulan kocasını nasıl iyi tanıyordu, görüyor musunuz?

Duyduklarımı sindirmeye çalışırken arka arkaya yutkunup nefes aldım.

Ilgar yüzüne sırıtış ekleyip kalçalarımı tutup sıktığında heyecandan ellerim titremeye başlamıştı.

Beni kendine iyice dayadığı zaman karnıma baskı uygulayan şey ile gözlerim sonuna kadar açılmıştı.

Ulan acaba ölmüş müydün?

-Ama bu sana s*kso çekmeyeceğim anlamına gelmiyor sevgilim.

Kulağıma eğilip söylediği şeyle nefesimi tutmuştum.

Sanırım kalpten gitmem için sayılı birkaç dakikam vardı.

*******

Arkadaşlar smut yazmak istemiyorum çünkü kitaplarımın smut için okunmasını istemiyorum, çok smut okumak isterseniz başka kitap okumanızı öneririm.

Bu arada Ilgar'ın üvey babasının tacizlerine maruz kaldığını unutmayın ve buna rağmen kocası için 'uke' olacağını vurgulayıp çok büyük bir adım attığını varsayarak yorumunuzu yapın.

İyi akşamlar bebişler, kendinize iyi bakın ♡

Bu arada 1 haftadır hastayım ve kafamı toparlayabildiğim pek söylenemez, bölüm kötü olduysa kusura bakmayın :(

Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin