6.

7.3K 636 77
                                    

Ilgarla konuştuktan sonra hem rahatlayıp hem de üzülmüştüm çünkü bu haberi daha güzel vermeyi planlıyordum.

Olayları biraz da ben bu hale sokmuştum ve benim düzeltmem gerekiyordu.

Dış kapıdan anahtar sesi geldiğinde kanlı ağlamaklı gözlerimi saate dikmiştim.

Ilgar görüldü atıp çıktıktan sonra çocuk gibi koltuğa çıkıp saatlerce ağlamıştım.

Resmen hamilelik hormonlarını dibine kadar hissediyordum ve bu benim kafayı yememe sebep olacaktı.

Saat gece üçtü ve ben hâlâ ayaktayım.

Salona nefes nefese Ilgar girdiğinde ağlama hissi tekrar çökmüştü, ikimiz de birbirimizi anlamamıştık ve bu konu hakkında tek kelime etmemiştik.

"Neden ağlıyorsun, sevdiğim?" ninni gibi gelen sesini duyduğumda tekrar hıçkırmıştım.

Şu an bana sarılamayıp teselli edememesinin tek sebebi bendim ve onun hastalığını daha çok ilerletmiştim.

Neden ağladığımı ikimiz de çok iyi biliyorduk ve bu konuda konuşacağımı sanmıyordum.

" Ilgar... Ne diyeceğimi bilmiyorum, ama bildiğim tek bir şey var ki ben senden hamileyim ve inan ki seni hiç aldatmadım. O kız da benim doktorumdu , erkek hamileliğinin nasıl olduğunu bilmediğim için onu buldum ve bu konuda bana yardım ediyordu. Seninle videolarımı kaldırmamın sebebi, sana güzel bir supriz hazırlamak içindi... Fotoğraf konularına gelirsek de seninle ortak bir hesap açmıştım ve düzenli bir şekilde bütün fotoğraflarımızı oraya yükledim. Bütün bunları hamile olduğumu söyleyeceğim zaman açıklayacaktım... Elime yüzüme Bulaştırdım. Seninle ayrılmak istemiyorum. " Ellerimle yüzümü kapatıp iç çekerek nefes aldım.

Sabahtan bu yana durmadan ağlıyordum ve ağlamalarım artık iç çekmelere dönmüştü.

Ilgar nefes alıp yanıma oturduğunda ellerimi yüzümden çekmeden hıçkırdım. Sonumuzun kötü bitmesini istemiyordum.

-Ne demem gerektiğini bilmiyorum Ada, çok üzgünüm seni de üzmek istemiyorum.

Ellerimi indirip gözlerimin içine baktığında ağlama duygumu bastırmaya çalışıyordum.

"Ağlama, canım acıyor ada." Çenemi tutup dudaklarını dudaklarıma bastırdığında hıçkırmıştım.

Sanırım bu Ayrılmayacağımız anlamına geliyordu.

Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin