Arkadaşlar Ilgar çok soğuk bilmem ne gibi yorumlarınız açıkcası beni çok sıkıyor ve bölüm atasım gelmiyor.
Ilgar aslında çok ince düşünceli birisi ve Ada'ya karşı oldukça naif düşünce yapısına bağlı sadece bunu bazı arkadaşlar göremiyor ve onlar için yapabileceğim bir şey yok.
Adaya karşı sevgisini göstermemesi, kıskandığını gizlemesi onu sevmediği anlamına gelmiyor. Unutmayın ki Kılık kıyafete karışmak, telefon karıştırmak, arkadaşlarından kıskanmak, kısıtlamak... Sevgi belirtisi değil psikolojik şiddettir.
Ilgar konusunda / karekteri hakkında sizden empati yapmanızı ciddi anlamda öneririm . Bunu daha ne kadar söyleyebilirim bilmiyorum, Ilgar diğer kitap karekterlerinden çok farklı biri ve yaşadıkları kolay şeyler değil. Kitap karekteri olsa bile maalesef ki dünyamızda Ilgar gibi olan binlerce insan var ve onları göz ardı edemeyiz.
Ilgar'ın da, Ada'ya hemen alışmasını beklemek bencilce olur değil mi? Eğer böyle olmasını istemiyorsanız Okumak zorunda değilsiniz.
Ilgar, Ada'yı seviyor ve bazı olayların da bilincinde unutmayın ki Ada da Ilgar'a başlarda "Acıdığı" için beraberdi.
Burada karekterlerimi gömmek ya da yüceltmek için yazmıyorum ama bazı şeylerin bilincinde olmanızı isterim. Sadece ben yazarken her iki karekterinde duygularını, hissettiklerini, üzüntülerini kısacası ruh hallerini düşünmek zorundayım.
Sizi zorla okuyacaksınız diye darlamıyorum, kafanıza silah dayamıyorum... Bu yazılanları da belki "İtici" bulursunuz bilemem. Hepinize saygım var ve bir ince cizgim, bir sınırım var. Bazen siz o sınırı aşıyorsunuz, Kendimi çok zor tutuyorum, kalbimiz kırılmasın değil mi? Umarım beni de anlarsınız.
Ayrıca Ada'nın hamileliği sıktı tarzı bazı şeyler gördüm. "ADA HAMİLE OLMASAYDI İKİNCİ SEZON DA OLMAZDI" Umarım anlatabilmişimdir. Bazı mesajlar aldım ve cinlerim tepeme çıktı şsmaşsmwşrmeiwöw
Anlayışınız için teşekkür ederim, Ilgar'ın fobisini unutup saçma sapan yorum yapmayın, şu saatten sonra kırarım.
Lütfen bir daha böyle bir şey yayınlamak zorunda bırakmayın.
Bu arada sınavlarınız umarım kalbiniz gibi güzel geçiyordur❤️ inşallah herkes kalbi gibi güzel notlar alır ~
Hayırlı geceler dilerim, kendinize çok iyi bakın ❤️
Gerekmedikçe dışarı çıkmayın ve maskeyi sakın çıkarmayın, sizi seviyorum.
***********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️
Ficção GeralTamamlandı. 2. Sezon ile beraberiz. Hamile Ada ve canından bezmiş bir Ilgar...