Arkadaşlar Sertan'ın hamile olmasını tamamen keyfim istediği için yazıyorum, beğenmeyen okumasın.
Afedersiniz ama kimsenin saçma (hakaretlerini) çekmek zorunda değilim, anneniz bile çekmez.
Okumak istemiyorsan okuma, yeter artık cidden, çocuk musunuz? Büyüyün az.
********
Sertan
Mazhar ile beraber binbir zorlukla dişlerimizi fırçalama maceramızdan sonra açıkcası yorgun düşmüştüm.
En ufak bir şey de bana söylenmeye başlıyordu ve keşke kelepçelemeseydim diye birçok kez içimden geçirmiştim. Anlık bir gaz ile yapmıştım ama ben nereden bilebilirdim böyle olacağını?
Tamam Mazhar'ın yanında tam bir fındık beyinliydim ama üzerime de bu kadar gelinmezdi ulan.
-Sertan, lamba senin orada elini uzat da söndür. Zaten senin yüzünden bileğim acıyor, daha çok germe beni.
Mazhar sol tarafa kurulduğu zaman ben de boş kalan yere yerleşip iç çektim.
Kelepçeli olduğumuz için Mazhar'ın yatağına sığmayacağımızı anlamıştık, normalde ikimiz de ayrı odalarda kalıyorduk ve Dalga'nın kendine ait odası vardı.
Dalga'nın odası, Mazhar ile benim ayrı olan odamın ortasındaydı, evet bildiğiniz gibi büyük bir evde yaşıyorduk ve oda konusunda bir sıkıntımız yoktu.
İkimizin yatağının başında da bebek telsizi vardı ve Dalga ağladığı zaman uyanıyorduk, daha çok ben utanıyordum ve arkamdan Mazhar geliyordu.
İşimden kaynaklı en ufak bir şey de uyanıyordum, aynı Mazhar'a karşı bir şeylerin uyanması gibi.
Adam ciddi ciddi ayarlarım ile oynuyordu.
Annesi geldiği zaman sözde ikimizin olan yatak odasında uyuduğumuz gibi şimdi tekrar uyuyacaktık ve ben salak bir heyecan sarmıştı.
Yaptığım şeyler anlamsızdı çünkü dengesiz bir yapım vardı, akıl sağlığım yerindeydi ama yaptığım şeylerin altında bir şey aranmaması lazımdı.
-Söndürmüyorum, eşeğin yok senin.
Mazhara trip attıktan sonra yatağın içine iyice girip gözlerimi kapattım, arkamı dönemiyordum...
-Sertan, yarın psikologa ya da doktora gitmemiz gerekiyor, beynin olup olmadığına bakmamız gerekiyor. Kapat şu masa lambasını, hasta etme adamı.
-Hayır, kalk kendin kapat.
Kelepçenin izin verdiği kadar arkamı döndüğüm zaman Mazhar bıkkınlık ile iç çekmiştim.
Benim akıl sağlığımı sorguluyordu, hadsiz kaslı adam.
Çoğu zaman ben de beynimin olup olmadığını merak etsem de bunu Mazhar'ın demesi kalbimi kırmıştı.
5 saniye falan.
-Sertan, sen dünyaya yatmaya gelmişsin, iş olacağını bilsen doğmayacakmışsın.
Mazhar yatakta debelenmeye başladığında gözlerimi açmadan derin bir nefes aldım.
Şu an tam üzerime doğru eğilmişti çünkü karanlık çökmüştü, eh bir de sanırım bir şeyleri bana dayıyordu.
Eh, Mazhar'ın da etkilendiği şeyler vardı ve dişiliğimi kullanmanın vakti gelmişti.
Ah pardon, erkek çekiciliğimi kullanmayı diyecektim.
********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️
General FictionTamamlandı. 2. Sezon ile beraberiz. Hamile Ada ve canından bezmiş bir Ilgar...