64.

1.9K 224 96
                                    

Yazma zorluğu yaşıyorum sşqömşasşlsaişşws

İyice saldım burayı çünkü real de hayatım kaydı

Bir de şey soracağım , bir erkeğin sizden hoşlandığını nasıl anlarsınız, kitap için lazım... Ben bu konuları anlamıyorum... El atsanıza aşklarr

O erkek ile fazla yakın değilsiniz sadece gerekli olduğu zaman iletişim kuruyorsunuz o olayı baz alarak yazın, yeni shipim için lazımm

***************

Mazhar

Bileğimdeki saçma sapan demir kelepçe yüzünden sağa sola dönemiyordum ve azıcık kolumu oynatsam bile Sertan anlamsız sesler çıkarıp kolunu kendine doğru çektiği için uyuyamamıştım ve ister istemez ona yanaşmıştım.

Cidden bu düştüğüm anı ben rüyamda bile göremezdim. Fakat Sertan ile ne zaman yan yana gelsek 5 dakikada başıma yeni bir olay geliyordu ve sürekli hayatta kalmak için oyun oynuyordum.

Cidden Dalga için daha iyi bir baba adayı seçmeliydim ve Sertan gibi bir manyağı hayatıma sokmamalıydım...

Hem kendi hem de onun hayatını mahvetmiştim ve bunu düzeltmenin başka bir mantığı yoktu ya da ben olanları göremeyecek kadar olaya üstün körü bakıyordum.

Kafamı yana doğru biraz büküp Sertan'ın yüzüne baktığım zaman kaşlarını çattım, sinir bozucu bir şekilde uyıyan Sertan'a baktım, resmen adam uyurken bile beni sinir etmenin bir yolunu buluyordu.

Sertan için ne kadar empati yaparsam yapayım yine de beynim error vermeye başlıyordu ve onun neden böyle davrandığını anlamakta güçlük çekiyordum.

Belki arkadaşları, tanıdıkları, ailesi için normal biriydi ama hayatıma ilk defa Sertan gibi bir karekter girmişti. İşim gereği birçok insan tanımıştım ve dediğim gibi hiçbiri Sertan gibi değildi.

O yüzden Sertan'ı anlamak için üstün bir çaba sarf ediyordum ve sürekli hatalı olsa bile gerçi onun haklı olduğu hiçbir zamanı görmemiştim ya neyse...

Her zaman onun yanında olmaya çalışsam da sürekli başımıza bir iş açtığı için artık delirme yolunda ilerliyordum.

Bazen Sertan'ın üzerine çok gittiğimi düşünsem de şu an kelepçeli olduğumuz gerçeği beynimde iyice yankı yapıyordu.

Sertan'ın yüzünü iyice incelediğinde uyuma şekli beni gülümsetmişti.

Biraz daha bu şekilde uyumazsam yarın tüm gün uyumak zorunda kalacaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz daha bu şekilde uyumazsam yarın tüm gün uyumak zorunda kalacaktım.

Fakat Gay bey de bana kelepçeli olduğu için yanımda olacaktı ve beni bir dakika bile uyutacağını sanmıyordum...

**********

Ada

Yatak odasına girdiğim zaman çığlık atarak yerimde tepinesim gelmişti.
Gördüğüm manzara kalbimin hızlanmasına neden olmuştu ve bu anı ölümsüzleştirmek istiyordum.

Fakat yanımda telefonum olmadığı için ve ben bornozlu bir şekilde ayakta dikildiğimi düşündüğüm zaman bu  anı ölümsüzleştirmek benim için bir hayal olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fakat yanımda telefonum olmadığı için ve ben bornozlu bir şekilde ayakta dikildiğimi düşündüğüm zaman bu  anı ölümsüzleştirmek benim için bir hayal olmuştu.

Bu anı sadece beynime kazımak ile yetinecektim, evet şu an tek derdim buydu ve birazdan hormonlar yüzünden küçük Emrah mooduna girecektim.

En ufak şeye bile ağlayasım geliyordu ve hayatımda bu kadar ağladığımı hatırlamıyordum, ailem ile aram bozulduğunda bile ağlamamıştım.

Ama cidden bu görüntüye saatlerce ağlayabilirdim.

Ben eve gelir gelmez Dalga'yı, Ilgar'ın kucağına verip duşa girmiştim ve zaman kaybetmeden işimi hemen halletsem de iki meleğin uyuduğu ana denk gelmiştim.

Sanırım bu halleri daha çok işime gelmişti çünkü bu güzel tabloya baktıkça içim ısınıyordu.

Sessiz olmaya özen göstererek üzerimi giyinme odasında değiştirip tekrar odaya geldiğim zaman daha çok sessiz olmaya gayret etmiştim.

Yavaş adımlar ile yatağın başına geldiğim zaman hâlâ bu görüntü karşısında ağlamak istiyordum.

Ilgar çocukluk yaşamamıştı ve bunun içimde ukte olduğunu çok iyi biliyordum, çok güzel seviyordu ve her zaman bunu gösteriyordu.

Ilgar çok güzel bir baba olacaktı ve çocuklarımıza çok güzel babalık yapacaktı buna koşulsuz emindim.

Gülümseyip sağ taraftaki boşluğa oldukça sessiz bir şekilde uzandım, Allahtan ikisi de uyanmamıştı ve sabaha kadar iki bebebeğimi izlesem doymayacaktım.

*********


Evli Ve Öfkeli 2 / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin