Oglądając telenowele swojej matki z Minho, gdy wszyscy skończyli jeść kolację w miłej atmosferze, wyciągnął dwie ważne informacje; pierwszą był fakt, że Lee również zachwycił się przystojnym Włochem Federico, co niesamowicie go bawiło, a drugą był z kolei smutny fakt.
Stracił Seungmina.
Nigdy nie przykładał zbytniej wagi do przyjaźni, otoczony przynajmniej jedną czy dwiema osobami. Teraz, gdy stracił przyjaciela przez kilka zbyt gniewnych słów i niezrozumienie oraz strach, zrozumiał, że cudownie byłoby żyć w serialu. Po raz pierwszy wiedział o co chodziło wszystkim ludziom, gdy wzdychali nad prawdziwymi, pełnymi czułości miłostkami, albo zachwycali się przyjaźnią, która wypadała pięknie i prawdziwie.
Tęsknił za Seungminem.
Brakowało mu wspólnych nocy filmowych, wieczorów, gdy Kim siedział na swoim łóżku i brzdąkał na gitarze, a Jisung i Felix odrabiali lekcje, albo rozmów do pierwszej w nocy.
Bez Seungmina nic nie było już takie samo. Byli tylko Felixem i Jisungiem, a nie Felixem, Jisungiem i Seungminem – najlepszymi przyjaciółmi z piaskownicy.
Pożegnał się z Minho, który jeszcze długo był zagadywany przez panią Han. Wrócił do swojego pokoju w lepszym nastroju, po tym jak tancerz szepnął mu dyskretnie na ucho, że jeszcze się spiszą. Po umyciu się i ułożeniu w łóżku, sięgnął po telefon, który idealnie zabrzęczał, informując o nowych wiadomościach.
Użytkownik Lee Minho zmienił nick użytkownika Han Jisung na: Pingwinek
Lee Minho:
wróciłem do domu i mam pytanie
mama mnie złapała
zapytała o ciebie i
tak trochę wie, że jesteśmy razem
i zaprasza cię na grilla jutro
:*Pingwinek:
Słucham.Lee Minho:
ugh, zwykle mówię jej o wszystkim, a do tego trochę wywęszyła, że kogoś mam
ostatnio dużo jej o tobie mówię...Pingwinek:
To urocze
Liczyłem na to, że nikt się nie dowie
Ale twoja mama raczej nie rozpowie tego szkole
Więc okejLee Minho:
więc przyjdziesz jutro?!Pingwinek:
Tak, chyba mogę poznać twoich rodziców
To cholernie dziwneLee Minho:
czyli możemy już mówić o poważnym związku
ah, nawet nie wiesz jak się cieszę, że cię mam, mój pingwinku~Pingwinek:
Dlaczego akurat pingwin?
To mało romantyczneLee Minho:
pingwinki wiążą się ze sobą na całe życie
myślę, że to urocze nazywać ukochaną osobę swoim pingwinkiemPingwinek:
Minho...Użytkownik Han Jisung zmienił nick użytkownika Lee Minho na: Honey Bunny
Pingwinek:
Ja ciebie teżHoney Bunny:
♡^▽^♡***
Obiad w postaci popisowego grilla pana Lee był miłą odskocznią od wszystkich problemów i trosk. Beethoven czujnie pilnował stołu, jedynie czekając aż coś spadnie na podłogę na tarasie i będzie mógł skosztować wypieczonego mięska. Jisung na początku mówił, że lepiej go nie brać, pomimo nalegań Minho, ale bernardyn sam usadowił się na tylnym siedzeniu czarnego hyundaia. Rodzice Minho przyjęli go bardzo ciepło. Pani Lee od razu rozczuliła się na widok puchatej kulki jaką był Beethoven, a i Jisunga powitała z uśmiechem.
CZYTASZ
"what are you feeling now?" || minsung
FanfictionNastoletni Han Jisung od dłuższego czasu kwestionował swoją orientację seksualną, jednak myśl o homoseksualnych preferencjach przerażała go, wraz z obawą przed odrzuceniem. Dlatego też zwrócił się do znanego w szkole Lee Minho - największego geja ja...