>> "Teenage Dream" - Katy Perry
Hyunjin postanowił wykorzystać jeden z cieplejszych i ładniejszych dni w maju i ułożył się na kocu pod drzewem wiśni. W dłoni trzymał kubek mrożonej herbaty, a u jego boku siedział Seungmin z nową lustrzanką. Przez cały dzień grzebał w ustawieniach i robił próbne zdjęcia otoczenia.
Przyjemnie spędzali przerwę obiadową wygrzewając się w blasku słońca wraz z innymi uczniami na dziedzińcu. Seungmin zerknął ukradkiem na leżącego Hyunjina, który poprawiał sobie okulary przeciwsłoneczne na nosie i uniósł aparat, by zrobić mu zdjęcie. Hwang zauważył to i uśmiechnął się delikatnie, a następnie usiadł i przybrał wymyślną pozę godną prawdziwego modela.
Seungmin chichotał pod nosem robiąc kolejne fotografie, a gdy skończył zaczął je przeglądać.
– Obiektyw naprawdę cię kocha – mówił z uśmiechem, pokazując chłopakowi najlepsze ujęcia.
Hyunjin wygodnie ułożył głowę na ramieniu Seungmina, unikając mocnych promieni słońca świecącego mu prosto w twarz.
Naprawdę kochał wiosnę, która przebudzała naturę do życia i wprawiała go w dobry nastrój, ale słońce wciąż potrafiło być okropnie denerwujące.
– To jest świetne, chyba je wywołam – wskazał na fotografię, na której Hyunjin pozował z profilu ze słomką przy ustach i spojrzeniem wbitym przed siebie.
– Chciałbym częściej spędzać tak z tobą czas. Tylko ty, ja i nikt więcej – przyznał tancerz, kładąc się z powrotem na plecy. – Brakowało mi tego, kiedy uganiałeś się za zespołem.
Seungmin odłożył lustrzankę do swojej torby i położył się obok ukochanego, bawiąc się jego włosami.
– A mnie brakuje twoich długich włosów. Nie wierzę, że je ściąłeś – mruknął smętnie, zawijając dłuższy kosmyk na swoim palcu.
– Były na dłuższą metę wkurzające.
– W długich przypominałeś księcia.
– A teraz niby nie przypominam? – oburzył się i podniósł na ramieniu.
Seungmin zachichotał, jako że uwielbiał droczyć się z chłopakiem i chętnie przyjął drobnego całusa prosto w usta. Na jednym jednak się nie skończyło, bo spragniony bliskości przytrzymał Hyunjina za kark i jeszcze kilka razy słodko musnął jego wargi.
– Gołąbeczki, ładnie to tak publicznie się całować?
Obaj oderwali się od siebie i spojrzeli na roześmianego Minho, który przykucnął przy ich kocu z podejrzanym uśmieszkiem.
Seungmin od razu się spłoszył i usiadł normalnie, udając, że jego lustrzanka stała się nagle wyjątkowo interesująca.
– Odezwał się hipokryta.
Minho zaśmiał się na przytyk byłego chłopaka i uklęknął na kocu stając się bardziej poważny.
– Pamiętacie o czym wam pisałem? Potrzebuję pomocy.
Kim odkleił wzrok od urządzenia i wymienił spojrzenia z Hyunjinem.
– Mówiłeś o tym serio?
CZYTASZ
"what are you feeling now?" || minsung
FanfictionNastoletni Han Jisung od dłuższego czasu kwestionował swoją orientację seksualną, jednak myśl o homoseksualnych preferencjach przerażała go, wraz z obawą przed odrzuceniem. Dlatego też zwrócił się do znanego w szkole Lee Minho - największego geja ja...