>> "The Time of My Life" - Bill Medley, Jennifer Warnes
>> "Treat You Better" - Shawn Mendes
Jisung długo nie chciał zgodzić się na wspólny taniec z Minho, który co chwilę wymyślał nowe kroki do choreografii na swój końcowy egzamin, jednak po wielu prośbach, błaganiach i maślanych spojrzeniach tancerza w końcu powiedział "Niech ci będzie". Tak więc przez dwa dni Minho prowadził Jisunga do sali tanecznej, gdzie próbował uczyć go swojej choreografii.
Bardzo trudnej i skomplikowanej choreografii, której Han nie potrafił w żaden sposób zapamiętać.
Starał się powtarzać kroki w każdej wolnej chwili, w tym również w łazience podczas mycia zębów (prawie stłukł ceramiczny kubeczek na szczoteczki) czy w pokoju podczas odrabiania pracy domowej (zaprzestał, gdy uderzył Seungmina zeszytem do matematyki prosto w twarz podczas półobrotu). Mimo ćwiczeń wciąż nie ruszał się na tyle dobrze, by zadowolić Minho, który podczas tańca stawał się okropnie surowym nauczycielem.
Jisung zaczynał żałować zgodzenia się na te tortury, gdy po kolejnych zajęciach opuszczał salę z obdartymi do krwi stopami i palącymi od nadmiernego wysiłku łydkami.
Pozwolił Minho zawłaszczyć swój wolny weekend i zmęczony opierał się o lustro, łapczywie pijąc wodę. Tancerz od dobrych dwóch minut szukał czegoś w telefonie, a Jisung ani śnił przerywać mu tej czynności w obawie o kolejny morderczy trening.
– Znasz Dirty Dancing? – zagaił tancerz, przeglądając playlistę ulubionych klasyków na swoim telefonie.
Jisung pociągnął spory łyk z niebieskiego bidonu i uniósł brwi, jakby mężczyzna pytał go o największą głupotę tego świata.
– A kto nie zna? Widziałem mnóstwo razy z rodzicami – kiwnął mu głową, odrzucając po chwili bidon w stronę swojej torby.
Minho uśmiechnął się radośnie na tę wiadomość i puścił dobrze znaną sobie piosenkę. Han stanął zaskoczony i pozwolił się pociągnąć za rękę bliżej środka sali, gdzie tancerz objął go ramionami w pasie.
– Naprawdę chcesz..? – wyszeptał niepewnie, odnajdując w błyszczących oczach ukochanego odpowiedź na niedokończone pytanie.
Minho chciał zatańczyć z nim, tak jak Johnny i Baby w Dirty Dancing, a Jisungowi aż serce mocniej zabiło, nie dowierzając, że mógł być aż tak romantyczny, by odtworzyć z niego kultową scenę.
Wraz z pierwszymi słowami piosenki odchylił się delikatnie do tyłu, wciąż czując silne dłonie ukochanego w pasie, które powstrzymywały go przed upadkiem. W głowie odwzorował każdy bardziej znaczący ruch z finałowego tańca, chcąc dać z siebie jak najwięcej.
Now I've had the time of my life
No, I never felt like this before
Yes I swear, it's the truth
And I owe it all to you
'Cause I've had the time of my life
And I owe it all to youMinho zgrabnie stanął za Jisungiem i delikatnie uniósł jego rękę w górę, sunąc po niej swawolnie swoimi palcami. Han parsknął cicho na ten gest, na co tancerz przewrócił oczami, zaraz łapiąc go mocniej za drugą dłoń przy jego pasie.
Jisung zakręcił się wokół własnej osi na wyciągniętej ręce Minho i został z powrotem przyciągnięty, spuszczając wzrok na swoje stopy, nie chcąc pomylić żadnego kroku.
CZYTASZ
"what are you feeling now?" || minsung
FanfictionNastoletni Han Jisung od dłuższego czasu kwestionował swoją orientację seksualną, jednak myśl o homoseksualnych preferencjach przerażała go, wraz z obawą przed odrzuceniem. Dlatego też zwrócił się do znanego w szkole Lee Minho - największego geja ja...