Q&A - do postaci i autorki

1.8K 73 112
                                    

Pora zacząć ten cyrk!

🌸🌸🌸

MINHO

Pytanie od leeliliane
> czemu akurat "złotko"?

Minho: Cóż, każdego nazywam inaczej. Dajmy na to Chana nazywam misiem, Changbina kochaniem, Felixa słoneczkiem, a Hyunjina skarbem. Każdy musi mieć wyjątkową ksywkę, a na Jisunga wypadła ta najbardziej gejowa w ustach mężczyzny (✿◠‿◠)
Jisung: ŻE KOGO NAZYWASZ W JAKI SPOSÓB?
Minho: ┐( ̄ヘ ̄)┌

> kiedy i gdzie pierwszy raz zobaczyłeś Jisunga?

Minho: To było chyba na szkolnym korytarzu, kiedy Sungie dopiero co zaczął naukę w akademii. Śmiał się z Seungminem i Felixem. Lixie zrobił coś zabawnego i cała trójka praktycznie dusiła się ze śmiechu, a Jisung wydał mi się wtedy taki... słodki. Chciałem częściej słyszeć jego śmiech.

Pytanie od uwiescjisungaa
> jak to jest być tym najlepszym gejem?

Minho: Cudownie! Myślę, że mało kto mógłby się ze mną równać! W końcu to ja zgejowałem Jisunga! ≧ω≦

Pytanie od SoraBinn
> jak czujesz się z tym, że Jisung zaśpiewał tobie "Close"?

Minho: To najsłodsza rzecz jaką mógł dla mnie zrobić i wciąż kocham tę piosenkę tak bardzo, że cały czas ją sobie puszczam na słuchawkach.

> wiesz, że przez ciebie kupiłam sobie pomadkę (chyba tak to się nazywa) o smaku wiśni?

Minho: Jestem dumny! (≧∇≦)b

🌸🌸🌸

JISUNG

Pytanie od leeliliane
> skąd wiedziałeś o Lee Największym Geju Minho?

Jisung: Cała szkoła o nim gadała, a po raz pierwszy dowiedziałem się o nim gdzieś na przerwie obiadowej w pierwszej klasie, gdy Seungmin i Felix już zebrali wszystkie plotki ze stołówki.

🌸🌸🌸

FELIX

Pytanie od SoraBinn
> czy gdybyś miał być organizatorem balu szkolnego drugi raz, zgodziłbyś się?

Felix: Za.żadne.skarby.tego.cholernego.świata.

> to nie pytanie ale
HERE WE GOOOO
HERE WE GOOOO
ON THE MISSION UNDERCOVER AND WE'RE IN CONTROL

Felix: RAJU, TAK! ZAWSZE POWTARZAM, ŻE JESTEM IDEALNY DO ROLI CLOVER! SEUNGMIN TO MOJA SAM, A JISUNG TO ALEX!

🌸🌸🌸

SEUNGMIN

Pytanie od SoraBinn
> co byś zrobił, gdyby Hyunjin nagle wparował do ciebie i zaśpiewał "Seungmin z gitarą byłby dla mnie parą"?

Seungmin: Chyba nic... jest moim przyjacielem i ten no... dziwnie by było, ale chyba trochę miło?

🌸🌸🌸

"what are you feeling now?" || minsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz