Este nouă dimineața, iar eu stau cu părinții mei la masă, mâncând micul de jun . Nimeni nu a zis nimic de când ne-am așezat , dar mama a decis să întrerupă liniștea , dând un anunț :
── Andrea , dragă , azi eu cu tatăl tău o să ne întâlnim cu soții Malfoy , deoarece avem niște lucruri de rezolvat la Minister, iar Draco o să vină să îți țină de urât .
──Super ! Spun în timp ce îmi pun un pahar cu suc de mere .
── Având în vedere că încă este vară , puteți profita și vă puteți duce la lacul din apropiere , acolo mergeam mereu când eram tânăr , spune tata.
── Eliot , ce ți-a venit ? Au doar cincisprezece ani , nu se pot duce singuri , cine știe ce li se poate întâmpla , mama devine foarte neliniștită .
── Mamă , nu o să pățim nimic , ai uitat că acum 10 ani ai vrăjit pădurea , neexistând astfel niciun animal ?
── Poate că vraja s-a dus .
── Lucinda , lasă-i și pe ei să se distreze , peste două săptămâni trebuie să se intoarcă la Hogwarts , Andrea dragă , poți invita și alte persoane dacă vrei , îmi spune tata calm.
──Îți este rău dragule ? De când ai început să fi așa ? Îl întreabă mama surprinsă de ceea ce mi-a zis .
── Mie îmi place de el așa , spun râzând .
──Vezi ? Uite ce fericită este , spune tata zâmbind .
Mama se uită câteva secunde la mine, apoi își întoarce privirea spre farfuria din fața ei .
── Bine , vă puteți duce , mai chemi pe cineva ?
── Voiam sa îi chem și pe trio , dar având în vedere că Draco vine , nu pot , așa că : Allison , Blaise, Ethan și Theodore o să primeasă câte o bufniță în care o să îi anunț că pot veni .
──Allison Moore ? Întreabă mama .
──Da, care alta ?
── Ai uitat pe cineva , doar știi că este important să fii prietenă cu ea , face și ea parte dintr-o familie de sânge-puri , spune tata serios .
Știu la cine se referă , nu am uitat-o , dar nu o suport pe Pansy , nu vreau să fiu prietenă cu ea , dar din păcate sunt obligată .
──Dar tată , asta e doar între noi , nu vreau să vină și ea , doar știi că nu o suport .
──Andrea ! Spune tata autoritar .
──Bine, nu îmi mai este foame , mă duc în cameră .
Am urcat în cameră și am început să scriu la scrisorile pe care trebuia să le trimit fiecăruia, inclusiv lui Pansy.
✦✧✧✧✧✦
După o oră , în sfârșit am terminat. Mi-am chemat bufnița, Heaven, și i-am dat scrisorile. Am mângâiat-o pe căpuț apoi i-am dat un pupic pe creștet, mama mereu spune că este bine să apreciem animalele, mai ales bufnițele, fac atâta drum doar pentru noi, ar fi necugetat să nu le apreciem.
După ce Heaven și-a luat zborul m-am dus jos pentru a cânta puțin la pian. Tata m-a învățat de când eram mică să cânt la el, nu ar fi singurul lucru la care știu să cânt.
Pot spune că toată copilăria mi-am petrecut-o făcând lucrurile dorite de părinții mei. Încă de la cinci ani mi-au adus un profesor care să mă învețe să cânt la vioară, apoi la 6 ani am învățat să cânt la flaut și tot așa până când am rămas fără instrumente la care să învăț.
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Ciencia FicciónO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...