" drace ... eu chiar te iubesc ! " »ℂ𝕒𝕡.28«

576 44 20
                                    

     Au trecut două săptămâni de la incident . Părinții nu mi-au trimis de câteva zile bune o scrisoare , iar asta mă îngrijorează . Nu le stă în fire să uite sau să mă lase pe planul secund , chiar dacă au o urgență la minister . 

     Nu am vorbit nici măcar cu Dumbledore , dar am observat că a pus profesorii să stea cu ochii pe mine . Încă nu sunt lămurită de ceea ce s-ar putea să mi se întâmple , dar am o vagă idee că nu o să fie bine , dacă nu fac ceea ce mi s-a spus . 

     Separarea puterilor mele de metamorphag față de corpul și sufletul meu poate duce până la moarte , dacă nu se desfășoară în totalitate așa cum este prescris . Hermione mi-a spus tot ceea ce a citit în ultimele săptămâni , dar din nefericire nu a găsit nimic despre problema cu care mă confrunt . Este într-adevăr adevărat- sunt singura căruia i s-a întâmplat așa ceva .

     Mereu mi-a plăcut să fiu mai diferită și mai ales , în centrul atenției , dar acum , numai vreau să fiu eu cea diferită , diferența dintre mine și ceilalți metamorphag-i este mult prea mare ,vreau doar să fiu ca ei , nu vrea sa fiu altfel .

     Cât despre Draco , el în ultimele doua săptămâni a avut multă grijă de mine . Am dezbătut amândoi diferite subiecte , de la lumea vrăjitorilor până la cea a încuiaților . S-a deschis mai mult față de mine și a început să îmi povestească din nou despre dramele din familia lui . Faptul pentru care Lucius l-a chemat la conac , nu a fost unul prea frumos . Tatăl lui este înnebunit după puritatea sângelui și mereu are discuții cu el pe tema asta . 

     Mi-a povestit cu atâta ezitare în voce despre fata cu care Lucius vrea să îl însoare după anul șapte , încât am simțit un gol în stomac , dar acesta s-a evaporat atunci când mi-a zis că s-a certat cu Lucius, de față cu viitoarea lui soție pe tema aceasta . Familia fetei s-a aparetat numai decât atunci când Draco a spus cu dezgust și aroganță " Eu nu mă însor cu oricine " . Un mic zâmbet mi-a apărut în colțul gurii . 

El nu se însoară cu oricine , mi-am repetat  în gând .

     Saghras este peste o zi , iar tot castelul este răsturnat cu susul în jos din cauza tuturor schimbărilor care s-au făcut . Casele ne vor fi închise toată săptămâna , pentru a comunica între noi și a începe noi prietenii , după spusele lui Dumbledore . Cu toții suntem de comun acord că nu o să se întâmple nimic între noi săptămâna aceasta , deoarece pentru asta este și jobenul de sortare , să ne trimită unde suntem predestinați de când ne-am cunoscut și să ne integrăm în acea casă . 

     Înțeleg, noi cei de la Slytherin nu suntem prieteni cu nimeni , decât cu cei ce aparțin casei noastre , iar asta înseamnă că această săptămână ne este făcută nouă . Toate casele se înțeleg unele cu altele , dar nu și noi . Sunt singura care are prieteni și din-afara casei , dar nu toți știu asta , și așa vreau să rămână . 

      Aerul rece care îmi invadează sinusurile și mi se lovește de obrajii îmbujorați , arată apropierea toamnei . 

     Îmi încolăcesc mâinile împrejurul brațului său și îmi proptesc capul de umărul lui . Acesta se uită la mine și îmi dă un fir rebel care îmi alunecase pe față  înapoi după ureche . 

   ── Îți este frig ? Mă întreabă îngrijorat . 

   ── Nu Draco , îmi este bine ! Îi răspund zâmbind . 

     Mă sărută pe frunte și oftează .

   ── Ce s-a întâmplat ? Îl întreb ridicându-mi capul . 

   ── Ascund de ceva timp un lucru foarte important față de cineva , și nu știu ce să fac . 

     Își fixează privirea asupra ochilor mei și își închide ochii încet .

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum