"Să nu spui nimănui nimic despre asta" » ℂ𝕒𝕡.8 «

639 39 15
                                    

..nu sunt un lucru .

Nu credeam că însemn așa de mult pentru Draco , și el înseamnă enorm pentru mine, chiar dacă eu nu îi dau impresia , nu sunt genul de persoană empatică , nu pot să arăt cât de mult țin la o persoană , nu mă pricep la asta , și cu siguranță nici Draco , de aceea suntem cei mai buni prieteni .

Am mai stat în camera comună, preț de zece minute și am mers în biblotecă . Vreau să îmi aleg o carte cu creaturi magice , pentru a putea înțelege mai bine lucrurile care mi se întâmplă. Să fi un metamorphag înseamnă să fi foarte special , suntem foarte rari .

Tonks este o prietenă foarte bună a mamei mele , de când eram mică îmi plăcea să mă joc cu ea, felul în care își schimbă înfățisărea este foarte amuzant , mi-aș fi dorit să fiu și eu acel gen ce metamorphag , dar din păcate nu sunt . Mama mereu mi-a spus că sunt specială .

În timp ce mergeam lângă Draco , Ethan vine lângă mine și mă ia de mână , e super drăguț când este gelos , dar nu trebuie să fie .


Ajunși în biblotecă , mă desprind de Ethan și merg spre rândul cu cărții despre Creaturi Magice.


── An , ai găsit ceva ? Mă întreabă Ethan .

── Cred că da , doar că nu ajung la raft .

── Serios ?

── Da , să mă ajute și pe mine cineva , spun în timp ce mă întind după carte .

── Te ajut eu !

Draco vine lângă mine și mă ajută să îmi iau cartea . Nici nu s-a ridicat pe vârfuri pentru a ajunge la ea , doar s-a întins .

── Mai vrei și altceva?

── Nu , mersi !


Pun mâna pe umărul lui ,moment în care un curent straniu îmi trece prin corp și o șcenă cu Draco mic îmi apare în față , Lucius îl certa ,deoarece nu se împrietenise cu Harry , iar Draco stătea cu capul în jos , îi era frică de propriul lui tată , acesta îi dă o palmă peste față și îl trimite în camera lui , Narcissa nu spunea nimic , doar se uita îngrijorată .


Îmi iau mâna de pe el și mă uit în ochii lui , nu înțelege ce s-a întâmplat , probabil am stat căteva secunde blocată . Nu mi s-a mai întâmplat așa ceva .


── Andrea ești bine ? Te-am strigat de trei ori , parcă nici nu mă auzeai ,

── Da , sunt bine , spun punându-mi un zâmbet slab pe față , nu vreau sa dau nimic de bănuit , nici măcar eu nu știu ce s-a întâmplat .

── Hai la ceilalți !


Stăteau la masă , așteptându-ne , Allison vorbea cu Theo , iar Blaise cu Ethan .


De ceva timp mi se pare că Theo se înțelege mai bine cu Al , nu se mai ceartă așa des și vorbesc mult mai mult .

── Puteți să vă duceți înainte , vreau să vorbesc cu Dumbledore .

── De ce ? Mă întreabă Draco .

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum