" Ce se va întâmpla ? " »ℂ𝕒𝕡.26«

558 37 20
                                    

Începe !


     Sunetul ușii trântite m-a făcut să mă trezesc instant . Deschid ochii și observ că sunt singură . În cameră încă i se poate simți parfumul , dar din nefericire doar atât . 

     Lucrurile întâmplate aseară sunt doar niște amintiri pe care mi le amintesc în ceață , nimic nu îmi este clar , dar pot fii sigură că nu s-a terminat cu bine petrecerea. 

     Îmi mut privirea de la ușă pe noptiera de lângă pat : o pastilă și un pahar cu apă , iar lângă ele este un bilețel : 

     Ia pastila , o să îți mai diminueze durerile de cap . Am plecat la conac , tata are nevoie de mine. DM

      Iau pastila și mă dau jos din pat . 

     Lucius nu l-a chemat niciodată la conac  în timpul școlii , nu a avut niciodată nevoie de el . Sper că totul este în regulă .


✦✧✧✧✧✦


   ── Unde este Trelawney ? Întreabă Blaise plictisit . 

    ── Cred că s-a împiedicat de trecut pe hol , spune Theo și începe să râdă singur - Nu v-ați prins ?-

    ── Ba da Theodore , dar nu ni s-a părut amuzant , răspund neinteresată . 

    ── Nu vă mai spun glume . 

    ── Zici că sunt glumele încuiaților. 

    ── Zău așa Allison , nu sunt chiar așa proaste . 

    ── Ba da Theo , sunt !  

     În timp ce Al îi explica lui Theodore că are glume proaste , doamna Trelawney și-a făcut apariția pe ușă , mai ceva ca Snape . 

     ── Azi o să privim în viitorul vostru , spune foarte repede și extrem de epuizată . 

    ── Am făcut asta în anul doi doamnă .

    ── Nu contează , viitorul se poate schimba domnișoară Granger . Acum vă rog : turnați apa de lună în bolul din fața voastră , și spuneți-vă numele în timp ce amestecați . 

      Am făcut exact cum ne-a spus. Apa s-a transformat într-o mâzgă albă și a început să arate imagini cu mine . Nu am putut studia foarte bine imaginile , pentru că doamna Trelawney m-a strigat : 

    ── Domnișoară Wallend , lasă-mă să văd ce îți pregătește viitorul. Ochii ei mă înspăimântă mai rău decât o făceau înainte , pupilele dilatate și ochelarii care îi fac ochii să pară de zece ori mai mari , par să o facă nebună și disperată , după ceva anume . 

    ── Desigur ! 

     Vine lângă mine și își fixează privirea asupra bolului . Imaginile care acum câteva minute îmi transmiteau bucurie , în acest moment sunt negre . Oameni uciși și sânge acaparează toată suprafața apei . O fată cu părul castaniu stă cu spatele , iar lângă ea este trupul unei persoane . Aceasta are mâna poziționată pe încheietura persoanei , absorbindu-i parcă toată energia . Înaintează spre o fată , și face același lucru , dar aceasta încă este pe picioarele ei . Fata cu păr castaniu îi șoptește ceva la ureche , iar ochii fetei devin imediat negrii . Apar noi imagini cu persoane care țipă și cu mine : sunt complet diferită , părul meu de un maro deschis este schimbat într-o culoare mult mai închisă , aproape de un negru , iar ochii mei căprui sunt albaștrii . Ce se va întâmpla ?

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum