"Te plac Andrea !" » ℂ𝕒𝕡.3 «

758 41 26
                                    

Acasă ne așteptau șase căni cu ciocolată caldă pe masă , elfii și-au făcut datoria.

── Ciocolată caldă ! Spune Al și fuge până la masă .

── Al , câteodată nu zici că ai cincisprezece ani , spun și îmi iau cana .

── Iubesc ciocolata caldă !

── Mă duc să fac un duș , dacă vreți și voi vă conduc la camerele voastre .

── Camerele noastre? Întreabă Blaise .

── Păi nu vreți să stați peste noapte ?

── Eu nu zic nu , zice Draco în timp ce se asază pe canapea .

── Eu vreau ! ( Theodore )

── Și eu! ( Al)

── Sună bine , spune Ethan zâmbind

── Bine ! ( Blaise )

── Atunci veniți după mine , să vă arăt camerele . Le vreți separate cu toții ?

── Sunt obișnuit să împart o cameră cu ăștia doi , spune Theodore arătând spre Blaise și Ethan.

── Vreți una ?

── Da , să nu te stresezi cu strânsul , zice Ethan.

── Nu eu fac curat , elfii o fac , spun râzând .

── Mda, era logic , nu știu de ce am spus asta , zice zâmbind .

I-am dus la camerele lor. Allison a vrut să stea cu mine , așa că am pus un elf să mai aducă un pat la mine în cameră , avea să fie o seară foarte distractivă

După o jumătate de oră ne-am întâlnit cu toții în living și am început să vorbim .

── Anul șase la Hogwarts , nici nu mi-am dat seama când a trecut atât de repede timpul , spun în timp ce mă întreptam spre dulapul în care tata își ținea sticlele de FireWhisky și ButterBeer.

── Andrea , ce faci ? Mă întreabă Draco.

── Aduc răcoritoare , spun râzând .

── Vrei să îți reamintesc ce s-a întâmplat ultima dată când ai dat două shot-uri de FireWhisky ? Mă întreabă el , luându-mi sticlele din mână.

── O haide, o să fie distractiv !

── Las-o Malfoy , chiar am chef să mă distrez puțin , spune Theodore .

S-a uitat în ochii mei și mi-a intrat în minte :

" Te rog , nu vreau să se repete ca data trecută "

" O să mă rezum doar la un shot"

" Andrea"

" Draco "

── Haide să ne punem întrebări , răspundem sincer , altfel aduc Veritaserum-ul .

── Dacă ne punem întrebări de ce ai mai adus băuturile ? Întreabă Ethan

── Nu aveam intenția să jucăm pe băut , le-am adus doar ca să ne răcorim puțin .

── Bine !

Am turnat câte un shot fiecăruia și am început cu întrebările .

Timp de 20 de minute au fost întrebări la care nu aș fi putut minți, dar simțeam că o să pun o întrebare foarte proastă , din cauza acelor două shot-uri de FireWhisky.

── Deci , băieți , încep eu - m-ați văzut vreodată mai mult decât ca pe o prietenă ? - îi întreb și mă așez între Draco și Ethan .

── Pe cine ai întrebat ? Întreabă Ethan , deja roșu la față.

── Pe voi patru , mai sunt și alții aici ?

── Sincer să fiu , de când ai venit la noi în anul doi , până acum un an , pentru că acum te văd ca pe o soră , spune Theodore .

── La fel ca Theodore , ești sora noastră , zice Blaise zâmbind.

── Draco , Ethan ?

Allison a început să râdă , iar Ethan s-a uitat foarte urât la ea .

── La fel cum a zis și Blaise , zice Ethan dregându-și vocea .

── Numai minți fata frate , spune Theodore .

── Spune-i adevărul , spune și Blaise .

M-am uitat la Al și i-am făcut semn să aducă poțiunea . Când a venit cu ea , i-a luat repede paharul lui Ethan și a turnat , la fel și în al lui Draco .

Ethan era "fiert" a luat o gură din pahar , apoi fața i s-a luminat . M-am ridicat de lângă el și când am vrut sa mă așez pe partea mea de canapea a spus :

── Te plac Andrea ! De când ai venit la noi , știu că nu sunt genul tău, și că mă port mai urât cu tine , dar fac asta pentru că nu vreau să îți dai seama că eu chiar te plac. Nu te văd ca pe o soră , se ridică și vine înspre mine , nu știam ce să zic .

── Eu- nu am apucat să spun ce aveam de zis că acesta m-a sărutat , i-am răspuns la sărut . Blaise , Theodore și Allison au început să aplaude , doar Draco stătea fără să zică sau să facă nimic , se uita în gol cu paharul în mână .

── Eu mă duc să iau puțin aer , spune el , apoi se ridică de pe canapea și iese pe ușă , în grădina din spate .

── Ce a pățit ? Întreb , dar nimeni nu mi-a răspuns .

── Merlin , sper că o să fiți împreună , spune Al entuziasmată .

Este un băiat super drăguț . De când am venit la Hogwarts el mi s-a părut cel mai simpatic , nu sunt sigură că îl plac , la fel de mult pe cât mă place el , dar chiar țin la el și aș vrea să începem o relație .

── Da , aș vrea , spun zâmbind .

     Ethan mă mai sărută odată , când mâinile lui au ajuns pe talia mea am tresărit .

Draco pov :

Am ieșit afară deoarece nu am putut sta să o văd pe Andrea sărutându-se cu Scott, nu am avut niciodată curajul de a-i spune ce simt . Ea probabil mă vede ca pe un frate și crede că eu o văd ca pe o soră , dar nu este așa .

Sper că mâine , după ce își revine la normal , pentru că sigur este amețită din cauza paharelor pe care le-a dat pe gât , o să își dea seama că nu are ce căuta să fie împreună cu el , sper.

Nu pot suporta sa o văd lângă altcineva , vreau să o văd doar lângă mine .

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum