Unknown pov :
În urmă cu câteva săptămâni
" Ne vedem la răscruce în seara asta . Să nu întârzii , nu îmi place să aștept "
Am pus bucata de pergament într-un plic negru și i-am dat-o ponositei de bufnițe care aștepta la geamul meu . Am urmărit-o atent cum se îndepărta și dispărea printre nori ușor , ușor .
Întâlnirea asta este foarte importantă , dacă nu reușesc să fac ceea ce mi-a impus tata , mă pot considera mort . Pentru a-l ajuta să își revină - trebuie să fac toate lucrurile pe care el nu este în stare să le facă , iar asta înseamnă să ucid și să torturez pe oricine îmi stă în cale .
Casa fără el este foarte pustie , doar animalul lui ciudat mai umblă pe aici și face ca orice șobolan sau vietate vie să numai existe doar dintr-o singură mușcătură . Până și spiridușii de cașă și-au dat duhul într-un final , nu din cauza vârstei , bineînțeles .
Eu -m-am obișnuit cu singurătatea și sunt destul de fericit , în felul meu , chiar dacă tata ar spune că asta nu înseamnă fericire , ci satisfacție , pe care am dobândit-o în urma celor mii de vieți pe care le-am luat , sau mai bine zis furat .
Am luat pe mine un sacou negru , care se potrivește perfect cu pantalonii negrii pe care îi port , și m-am uitat în oglindă înainte să plec . " Negrul camuflează petele de sânge și nu pot fi prea vizibile dacă nu ești foarte atent " , cuvintele tatălui meu îmi răsună în cap și un zâmbet îmi apare pe față . Are dreptate , negrul chiar camuflează sângele , iar ăsta e motivul pentru care port numai culoarea aceasta ; nu poți ști când intervine ceva și trebuie să torturezi pe cineva până la moarte .
Traversez pădurea și lacul în care abia dacă mai curge apă și ajung la răscruce . Îmi scot bagheta și o poziționez bine în buzunarul interior al sacoului .
Aștept puțin până să apară bunul meu prieten - îmbrăcat elegant și cu o expresie plictisită pe față și foarte mohorât . Face un pas în față mai aproape de mine și mă întreabă :
── De ce ai vrut să ne vedem aici ?
── Vreau să discutăm câteva lucruri despre tata .
── Te-am ajutat cât am putut și cu ce am putut , de ce nu vrei să mă lași în pace ?
── Pentru că știi prea multe lucruri prietene .
── Nu mă mai numi așa , nu îți sunt prieten , spune și îmi întoarce spatele pentru a pleca .
── Nu așa de repede , trebuie să termin cu tine Morningstar .
── Mă ameninți ?
── Nu , doar ți-am adus la cunoștiință ceea ce am de când să îți fac , nu în detaliu cei drept .
S-a întors cu fața spre mine și am putut să îi citesc frica în ochi . A înghițit în sec și m-a întrebat :
── De ce ai nevoie de mine ?
── Am nevoie doar de un fir de păr de la tine , dar vreau să te fac să dispari , pentru a nu exista discuții din partea nimănui . Zâmbesc și mă întorc pe călcâie , stând cu spatele la el . Ești la școala aceea numită Hogwarts , iar acolo este o persoană foarte importantă pentru tata , trebuie să ajung acolo , așa că tu ești soluția mea .
── Cine , despre cine vorbești ?
── Despre o anume Andrea Wallend, poate ai auzit că posedă niște puteri , acelea sunt cheia libertății tatălui meu , și poate chiar o să o conving să ni se alăture .
── O cunosc , nu o să facă așa ceva .
── Deja mi-ai ușurat munca , nu va trebui să mă împrietenesc cu ea , îți mulțumesc Morningstar .
M-am întors spre el și am început să înaintez încet , bagheta îmi aluneca printre degete , jucându-mă cu ea , doar ca să fac atmosferă , iar sângele să îi fie pulsat cu viteză prin vene din cauza fricii . Ador sunetul acesta , este muzică pentru urechile mele .
── AVADA KEDAVRA ! Am strigat , iar el a căzut inert la pământ .
I-am luat o șuviță de păr , apoi l-am făcut să dispară definitiv .
În prezent
Am încercat să îi posed mintea , dar nu s-a putut . M-a aruncat la doi metri distanță când am vrut să îi zic un ultim mesaj . Nu mi s-a întâmplat niciodată asta , de fiecare dată am putut să fac persoana să cedeze și să o controlez , fata asta este chiar puternică , nu cred că își dă seama câte lucruri ar putea să facă dacă și-ar folosi puterile într-un mod corect .
Mi-am putut semna inițiala pe brațul ei chiar lângă cea a tatălui meu atunci când am prins-o vulnerabilă . Nu i-am lăsat un mesaj ușor de descifrat , mi-a luat zece ani să învăț alfabetul Ebraic , iar acum , în sfârșit am putut să îl folosesc undeva . Îi va lua ceva timp să îmi înțeleagă mesajul , tata a zis că în modul acesta putem să o controlăm , și să îi invadăm visele pentru a-i da mai multe mesaje .
Este o persoană prea importantă ca să stea în școala aia cu vrăjitori amatori , nu trebuie să își folosească greșit puterile , trebuie să le folosească corect , iar eu o să am grijă de asta .
Am ieșit pe ușa casei și m-am aparetat la Hogwarts . Am poțiuni, defapt Ryan Morningstar are , în mai puțin de cinci minute , iar eu voi întârzia , și toată atenția colegilor va fi asupra mea , în timp ce tata mi-a spus că nu trebuie să fiu observat prea mult , doar de cine trebuie - Andrea - .
♡ Mă întreb dacă v-ați prins din a cui perspectivă este capitolul acesta
♡ Nu uitați să votați dacă v-a plăcut <3
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Ciencia FicciónO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...