" Ce a fost asta ? " » ℂ𝕒𝕡.11 «

581 39 19
                                    

── Andrea , uită-te în spate ! Îmi spune Al.

M-am întors și în spatele meu stătea chiar Ryan , super !

── Bună , ești Andrea , nu ? Mă întreabă acesta zâmbind .

── Nu , ai greșit masa , spune Draco , întorcându-mă .

── Da, iar tu ești Ryan , nu ? Mi-a zis McGonagall că trebuie să îți prezint școala după ore.

── Da , la cât termini ?

──La cinci !

── Perfect !

── Mă aștepți în camera comună la cinci și zece .

── Da, mi-a făcut plăcere și îți mulțumesc că ai acceptat ! Îmi face cu ochiul apoi se face nevăzut , prin mulțimea de copii .

── Ce a fost asta ? Întreabă Draco în timp ce încearcă să nu rupă furculița de nervi .

── Am planificat cu el când ne vedem , răspund indiferentă .

── De când ești așa amabilă ? Mă întreabă Ethan .

── Sigur este Andrea ? Mie mi se pare că nu este ea, spune Theo , apropiindu-se de mine .

── Păstrează distanța Nott , îi spun și îl îndepărtez cu mâinile.

── S-a întors !

Nu îi înțeleg , pot fi și amabilă când vreau .Ryan este nou aici și nu vreau să își facă o impresie negativă despre mine.

Am mai auzit numele " Morningstar " undeva , și, din câte îmi aduc aminte, nu era într-o carte despre vrăjitori celebrii , ci într-una despre " Vrăjitori de magie neagră" . Poate doar mi se pare .

O să vorbesc cu Hermione despre asta , trebuie să știe ceva .

── Andrea !

── Da ? Mă trezesc la realitate și observ că sunt singura rămasă la masă .

── Te strig de două minute .

── Scuze Al , ce oră avem ?

── Poțiuni , așa că grăbește-te !

M-am ridicat de la masă și l-am luat pe Ethan de mână , acesta m-a sărutat scurt pe buze și și-a pus brațul pe umerii mei .

Ora de poțiuni este printre orele mele preferate - după ACMN si Transfigurări - mă înțeleg binișor cu Snape , mi-a luat ceva să mă acomodez în anul doi cu starea lui de spirit , este un om foarte antipatic , nu l-am văzut niciodată zâmbind , poate doar atunci când reușeam să fac perfect o poțiune .

Am intrat în sala de clasă , iar spre bucuria noastră : Snape nu venise și nici ceilalți colegi .

Ora aceasta o avem cu cei de la Gryffindor , asta înseamnă că o să pot discuta cu Herms după aceea .

M-am pus în a treia bancă de la fereastră , lângă Al , iar în spatele nostru sunt Ethan și Draco. Abia aștept să îi aud cum fac mișto pe Harry , chiar nu se pot controla.

După cinci minute în care au venit toți , Snape își face grațioasa intrare pe ușă , cu roba fâlfâindu-i în urmă .

── Observ că avem un invitat , Morningstar mai exact . Sper să fii la fel ca fratele tău , nu am mai avut de mult un asemenea copil la clasă , excluzând-le pe domnișoarele Granger și Wallend . Aș vrea să am și un băiat cu capul pe umeri , s-a uitat intens spre Draco la ultima propoziție , adevărul este că Draco chiar a scăzut , dar datorită părinților lui , nu poate avea note mici .

── Astăzi o să vorbim despre leacurile care conțin OMAG și VERBINĂ , îmi poate spune cineva la ce se folosesc ?

Mi-am ridicat mâna în același timp cu Hermione , era și de așteptat , dar ca de fiecare dată , Snape nu ne bagă în seamă până nu verifică toată clasa .

În timp ce aveam mâna ridicată , am văzut cu coada ochiului încâ una, era a lui Ryan .

── Morningstar , spune !

── Omagul este folosit împotriva vârcolacilor iar verbina împotriva vampirilor .

── Foarte bine ! Spune-mi și efectul pe care îl au asupra acestora.

── Le produce dureri insuportabile și chiar moartea-

── Cum este și blestemul Crucio, îl întrerup pe Ryan

── Mulțumim , Ryan , domnișoară Wallend , vreți să scad cinci puncte de la Slytherin , pentru vorbitul neîntrebat ?

── Nu, domnule profesor !

── Prea bine . Deschideți-vă manualele la pagina 206 ! ( Sunt sigură că nu este la pagina asta în manual , așa că nu săriți , nu am verificat )

✦✧✧✧✧✦

Orele au trecut foarte repede, nu am apucat să vorbesc cu Hermione , din păcate .

Draco a tot încercat să mă facă să mă răzgândesc în legătură cu prezentatul Castelului lui Ryan , dar nu i-a mers . Nu îl înțeleg de ce se comportă așa , de când eram mici era foarte protectiv , dar acum este mult mai mult . Nu mă lasă să îmi fac alți prieteni băieți , pentru că , așa cum spune el " Nu trebuie să fii călcată de alții în picioare, eu am grijă de tine , așa că stai cu mine " . Câteodată este mai rău decât tata .

Acum mă îndrept spre camera comună pentru a mă întâlni cu Ryan . Ceilalți s-au adunat în camera noastră și joacă niște jocuri stupide, pe shot-uri de FireWhisky. Când o să mă întorc toți o să fie morți , înafară de Draco probabil , el nu prea bea , dar când o face ... eh, asta e altă poveste.

Ajunsă în camera comună, îl văd pe Ryan stând pe fotoliul din fața șemineului .

── Hei !

── Bună ! Mergem ?

── Da !

I-am arătat lui Ryan fiecare clasă și fiecare încăpere din castel , sper să le fi reținut , de aratat încă odată nu i le mai arăt , pentru că Draco cu Ethan cred că m-ar închide în cameră , și nu risc , nu vreau să îmi facă asta .

Urc pe scări și mă îndrept spre camera mea , se auzeau fluierături și aplauze , am avut dreptate , sunt morți .

Deschid ușa, și primul lucru pe care îl văd, mă face să îmi dau seama că nu ar fi trebuit să fi venit ..









~Capitolul are peste o mie de cuvinte , m-am străduit să îl fac mai lung <3

~Ce credeți că se întâmplă în cameră , fix în momentul în care Andrea intră ?

~Nu uitați să votați dacă v-a plăcut <3



𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum